ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Анализ на поведението на клиента – USX

Анализ на поведението на клиента – USX

Top Heading Element

Защо User - анализът е важен?

Класическият потребителски анализ разглежда числата в опита да се подобри ангажираността на потребителите за даден уебсайт, за софтуерно или друго приложение. Този анализ изучава категории, като задържане на клиенти и тенденциите в приходите, за да може да се определи най-добрия начин за създаване на абсолютно реалистични цели на клиентите и след това да се постигат.

UX Business Analyst се занимава със създаването на потребителски интерфейс и макети, които да могат да направят имитация на действителни взаимодействия на потребителя с дигиталния свят. Те участват в цялостната категория на обхвата на един уебсайт или на някакъв друг дигитален проект. Анализирането на потребителското изживяване, или USX, се определя от процента на удовлетворение от проучванията на потребители и тяхната психология. Те служат, като гръбнак на цялото пускане на проекта – сайт. Ако трябва да избирате UХ бизнес анализатор, трябва да изберете специалисти, които могат да подобряват интерактивността на сайта ви и удовлетворението от него, приложенито или друг дигитален проект. Идеята е, че цялото това изживяване ще привлече повече приходи към клиента, чиито сайт се изследва, а това е от жизненоважна роля за успеха на бизнеса.

Top Heading Element

Добрият USX анализатор

UX Business Analyst се занимава със създаването на потребителски интерфейс и макети, които да могат да направят имитация на действителни взаимодействия на потребителя с дигиталния свят. Те участват в цялостната категория на обхвата на един уебсайт или на някакъв друг дигитален проект. Анализирането на потребителското изживяване, или USX, се определя от процента на удовлетворение от проучванията на потребители и тяхната психология. Те служат, като гръбнак на цялото пускане на проекта – сайт.

Ако трябва да избирате UХ бизнес анализатор, трябва да изберете специалисти, които могат да подобряват интерактивността на сайта ви и удовлетворението от него, приложенито или друг дигитален проект. Идеята е, че цялото това изживяване ще привлече повече приходи към клиента, чиито сайт се изследва, а това е от жизненоважна роля за успеха на бизнеса. Анализаторът трябва да има творческо-аналитични познания, което означава, че трябва да има по-нестандартно мислене, а това мислене да бъде подкрепено с упорито проучване и много опит. Добрият анализатор трябва да има силен екип зад гърба си, за да може да си сътрудничи с графичните дизайнери, уеб архитекти и със самите клиенти. Трябва да бъде добър комуникатор и да бъде толкова започнат със социологията, колкото и със статистиката.

Такива специалисти трябва да могат да се вслушват и да се организират добре в пространството и новите изследвания. US анализаторите в SEOMAX са истински професионалисти, който екип е силен в разработването на подробна стратегия на поведението на потребителите и многократно са изграждат работещи стратегии. Разбирането на целите на клиента и сложна времева линия от задачи, изисква се финес, много управление под стрес и голяма организация.

Top Heading Element

Потребителите определят публикациите

Именно потребителите би трябвало да са водещите при избора ви на това какво е важно да се публикува, къде, на каква тема и какво послание да носи.

Top Heading Element

“Чистотата” на сайта определя броя клиенти

Сайта има своите черни дъна, които са много важни, а често са пренебрегвани от собствениците им или дори от самите СЕО специалисти. SEO специалистите са длъжни да правят непрекъснато проверки за качеството на сайта във всички негови звена и категории, за да отговаря на логиката на клиента. Ето и няколко аспекти, в които да внимавате:

Top Heading Element

Анализиране на потребителското изживяване

Този анализ трябва да бъде направен много прецизно и специалистите да бъдат запознати с много звена от направата на сайта до последния дейтаил. Познанията по дизайн, електронни таблици и инструменти за проучване на клиентите са само част от уменията, които трябва да се използват. Освен това анализаторите трябва да са винаги в крак с най-новия софтуер и с всички тенденции в индустрия. Много често, преглеждайки конкурентни сайтове, също могат да се вземат идеи, които да се имплементират за конкретния сайт, а и дори да се подобрят, така че да работят по-бързо и логично.

Top Heading Element

Ново съдържание, нови търсения

Създаването на актуално съдържание е изключително важно, защото освен, че ще опресните информацията в сайта си, спрямо сезони или предпочитания, а и ще успеете да имплементирате разнообразни думи, чрез които Google ще може да ви изкара на по-предни позиции.

Преди да се напише ново съдържание трябва да се направи анализ на потребителите и на ключовите думи, и фрази, за да има логика в тяхното написване. Когато те се използват, тогава ще може да се направи едно помислено съдържание, което ще отговаря на вашите клиенти и вероятността при търсене да излезне вашата статия или целия сайт е много по-вероятна. Именно такива текстове за линкбилдинг статиите или блог статиите, освен тях такива ключови фактори могат да се поставят в текста за категории или дори в самите текстове на продуктите или услугите, които се предлагат на сайта. Те ще бъдат идеалната навигация от търсенето в Google към вашия сайт.

Top Heading Element

Какво ще предостави анализът?

Анализът е първата точка в помощ на SEO специалистите, за да могат да разберат какво точно харесват клиентите ви и от какво имат нужда. Именно около това проучване започва да се завърта цялата стратегия, защото това е най-важно, да бъдат удовлетворени потребителите.

Lorem Ipsum е елементарен примерен текст

Top Heading Element

Често задавани въпроси

Това не е точно така! Вероятно до някаква степен познавате техните желания и отговаряте на тях, като поръчвате нова стока или сте винаги готови за техните моментни желания. Но сигурно не си давате сметка, че вашата конкуренция има нещо, което все пак води част от вашите потенциални клиенти при тях. Точно тук анализът показва какво може да направите, за да останат клиентите при вас, дори ако се наложи да се сдобиете с нови продукти или да модифицирате старите такива.

 

Анализът ще ви предостави пълна информация за вашите потенциални клиенти. Всички техни особености и желания, всички промени, които правят те. Особено важно е да сте сигурни, че аудиторията, която привличате е точната за вашия сайт и тази, към която искате да насочите продуктите си. Ако не аудиторията не отговаря на очакванията ви, то тогава специалистите от SEOMAX могат да направя стратегия, която да промени насоката в търсене на правилните клиенти.

Ключовите думи и изрази са много важни, когато се пише статия за сайта ви или линк билдинг. Безсмислено е да се пише текст, който да не достигне до потенциалните клиенти, точно затова са важни ключовите думи и фрази. Те ще изкарат на по-предни позиции сайта ви и когато клиента напише някоя от предвидените ключови думи, тогава ще излезне вашата статия или категория и те ще се окажат в сайта ви. Това може да ги направи потенциални клиенти.
От SEOMAX винаги препоръчваме да се свържете със специалисти, които да направят специална оферта за конкретната ситуация. Понякога има сайтове, които са с много объркана структура, но има и такива, на които е необходима малко помощ, което ги прави по-лесни за анализ и с по-бързи резултати.
Да! Не само ще покаже, но и при желание ще се изгради стратегия, която да покаже какво вие може да направите, за да върнете клиентите си или да привлечете нови такива.
Ако имате нужните познания можете да направите всичко по сайта си, но задавайки въпроса вероятно имате нужда от помощ. В СЕОМАКС вярваме на нашите специалисти и техните възможности, защото дългогодишният опит с много компании ни дава самочувствието да гарантираме успех.
Зависи от това колко проблемна е ситуацията. За да можем да дадем отговор, бихме казали, че до 2-3 месеца могат да се видят видими резултати.
Бихме казали, че почти веднага. Специалистите в SEO оптимизацията на сайта могат да кажат с точност, когато знаят конкретната ситуация, в която се намирате. Но, за да се изгради един сайт логично е важно да се познават неговите потребителите, това ще помогне и на социалните мрежи.