
Какво е Adwords?
AdWords е платена рекламна платформа, която чрез онлайн реклама Ви дава възможност да изстреляте сайта си сред първенците в резултатите от търсачката на Google. За да се осъществи това, трябва да изберете ключови думи. Целесъобразно е тези ключови думи да са свързани с предлаганите от Вас продукти или услуги. След като сте избрали ключовите думи е време да изберете какво да виждат потребителите когато се покажете в резултатите им. Платформата AdWords дава възможност за публикуване на малки рекламни текстове, непосредствено под името на сайта Ви, които, ако се използват правилно, могат да привлекат клиенти към Вас. Когато потребителите потърсят избраната от Вас ключова дума в търсачката, вашия сайт ще излиза или най-отгоре в резултатите, или отдясно. При определяне на бюджет за кампаниите Вие задавате колко най-много бихте платили за клик, както и останалите потребители задават. Този, който е задал най-много излиза пръв в резултатите и така се подреждат. При използването на AdWords плащате единствено при реализиран клик. Това дава възможност дори и да не е кликвано върху рекламата, името на вашия бизнес да се запечати в умовете на потенциалните клиенти.
Какво Ви дава онлайн рекламата в Adwords?
В една рекламна кампания трябва да се стараем да използваме всички възможности, а AdWords неоспоримо е една много добра възможност, стига да изберем подходящите ключови думи и рекламно послание. В тази част ще Ви представим качествата на AdWords, които го правят уникален.
Таргетиран трафик
В мрежата на AdWords много точно може да определите кой да вижда рекламата Ви. Пред Вас са предоставени различни опции, като таргетиране според пол, възраст, местоположение и много други. По този начин може да покажете рекламата си точно на тези хора, които я търсят. Това позволява голяма кликаемост с малък бюджет, защото се елиминират кликове по невнимание, а се генерират кликове от интерес към Вас.
Гъвкавост
Едно от най-добрите качества на рекламата в AdWords е, че е изключително гъвкава. Може да променяте параметрите на рекламата си колкото пъти искате и по всяко време, без ограничения. Решавате, че определена ключова дума вече не е релевантна – променяте думата и проблема е решен. Това Ви дава възможността да следите тенденциите и различни промени около вашия бизнес и своевременно да адаптирате кампанията си към тези промени. Нужни са само 15 минути и промяната, която сте направили, вече ще е в резултатите на потенциалните Ви клиенти.
Детайлна статистика
Почти няма рекламен канал, който да Ви даде толкова детайлна статистика, колкото AdWords. В допълнение към базовата статистика, която предлагат повечето онлайн рекламни платформи, като импресии, кликове, цена на клик, разходи и други, AdWords минава една стъпка напред. Тази платформа Ви дава възможността да измерите колко доход Ви е донесла рекламата. А не е ли това смисъла на рекламата – да спечелите от нея.
Какви са цените на онлайн рекламата в Google AdWords?
Това е сложен въпрос, и сега ще се опитаме да Ви обясним защо. Както вече споменахме, цената на клик в AdWords се определя в зависимост и от останалите, които са избрали същата ключова дума. Цената се променя от няколко неща:
• Избраната ключова дума.
• Желаната позиция в търсачката.
• Бюджета, който сте определили сами.
Както очаквате някой ключови думи са по-популярни от други и съответно цената за да стигнете на първо място в търсачката е по-висока. При ключови думи, които са добре таргетирани цената може да е много ниска. Също така платформата Ви дава възможност да изберете максимума, който бихте дали за клик. Този максимум определя къде ще се озовете при търсене на желаната ключова дума.
Ние от SEOMAX имаме дългогодишна практика в онлайн рекламата. С удоволствие можем да поемем управлението на вашата онлайн кампания. Всяка корекция, която желаете по кампанията си, може бързо и лесно да се заяви в нашата система за управление на клиенти MAX. Не пропускайте възможностите, които дигиталния свят предлага.