Организиране на игри във Facebook

Facebook игрите са подходящи за мъже и жени от всички възрасти – всеки човек обича предизвикателствата и състезанията.  Мнозина влизат във Facebook, за да поиграят някоя Фейсбук игра и да се разтоварят от ежедневието.

Как може да помогне това на Вашия бизнес?

Това е забавен начин да запознаете потребителите с Вашите продукти.

Facebook игрите предизвикват харесвания на страницата Ви, споделяния, коментари, следователно и популяризиране на бранда Ви. В комбинация с реклама Вие може да достигнете до много широка аудитория с изключително висока ангажираност.

Какви ще са ползите за бизнеса Ви ако ние организираме игрите?

-Получавате изключително голяма популярност на продукта, който е награда.

- По-висока посещаемост на сайта Ви от потребители, които се интересуват от продуктите Ви.

- Повече фейсбук фенове.

- Получавате подробен доклад от ефективността на фейсбук играта.

- Предоставяме Ви имейлите и имената на участниците, за да ги таргетирате чрез други маркетингови канали.

Организиране на facebook игри

Facebook игра с чатбот автоматизация

Повечето от нас в определен момент са били част от конкурс, игра или някакъв вид лотария във Facebook. Правилното организиране на игра може да привлече много фенове на Вашата страница без да се налага да влагате прекалено много в реклама. Въпреки това, има някои неща, които трябва да знаете, преди да се опитате да популяризирате страницата си във Фейсбук чрез подобни промоционални техники.

Правила:
Има строги указания, които трябва да спазвате, когато правите конкурс. Статуси от типа: „Харесай, за да спечелиш“ вече не са позволени във фейсбук. Ако не спазвате стриктно указанията, рискувате да блокират страницата Ви или още по-лошо – да бъде изтрита.

- Не карайте хората да се отбелязват върху снимка
- Не ги подстрекавайте да харесват, коментират или споделят
- Същото важи и за харесването на снимка
- Не поставяйте условие на феновете си да публикуват съобщения на тяхната или Вашата стена
Помислете какво искате да постигнете и създайте приложение.

Дали искате да спечелите повече фенове, ангажирания или да получите имейл контакти за изпращане на маркетингови съобщения? Има различни видове състезания, които можете да организирате и всички те изискват приложение.

За да го направите според правилата на Фейсбук, трябва да създадете приложение за Вашия конкурс. Ако не умеете да го изградите самостоятелно, съветваме Ви да използвате уеб-базирана платформа за бързо създаване на приложение за конкурс във Facebook. Предлагат се много видове, а някои от тях дори са безплатни за определен брой фенове или с ограничени функции. Най-известно, безспорно, е приложението Wildfire, което беше закупено от Google и предлага много функции, но е скъпо. Някои от алтернативите на Wildfire са Heyo, Pagemodo, Blazon, Offerpop и Shortstack. Shortstack е лесен за използване, предлага много функции и е на оптимална цена в сравнение с алтернативата на Google.

Уверете се, че сте включили опцията “fan gating”, когато създавате своето приложение. По този начин, съдържанието ще се разкрие само след като човекът е фен на вашата фейсбук страница. В този случай, когато даден човек не е фен на страницата, не му е позволено да продължи играта, докато не натисне бутона „Харесвам“ в горния десен ъгъл.

Видове игри

Има няколко основни типа игри с помощта на приложения.

Фейсбук игра с чатбот автоматизация

Чатботът е компютърна програма, която е създадена с предварително дефинирани сценарии и теми на разговор. Целта на подобна програма е да стимулира човешка комуникация, като разговаря с неограничен брой клиенти денонощно (24/7). Ботът е инструмент на дигиталния маркетинг, чиято цел е да превърне потребителите в клиенти: lead -> customer. Ползите от чатбота са, че ни спестява време, намалява разходите, увеличава приходите; подобрява потребителското изживяване и скъсява пътеката за поръчки. За да създадем игра с такава автоматизация, създаваме пост-игра, чиято цел е накара потребителите да напишат коментар под поста, което ще активира бота да изпрати първо съобщение. Коментарът, който искаме потребителите да напишат, е „Да“, но практиката показва, че потребителите невинаги изпълняват заданието правилно. Поради тази причина, ботът е настроен, така че да се активира първо съобщение без значение от коментара под поста. Участникът получава съобщение, което е предварително интегрирано в чатбота. Името на участника се генерира автоматично, като чатботът използва първото име, с което е регистриран потребителят във Facebook. Също така участникът има възможност собственоръчно да напише избран от него имейл. Ако имейлът е написан грешно, чатботът разпознава това. Освен това участникът бива насърчен да покани свои приятели. Колкото повече приятели покани да участват в играта, толкова по – голям шанс има да спечели наградата.

Лотария: Това е доста опростена игра. Вие изисквате името и имейл адреса на човека, за да се регистрира за играта. Може да поискате лицето да се съгласи с Вашите условия, при което уведомявате, че маркетингови съобщения също могат да бъдат изпращани. Може да добавите опция за увеличаване на шансовете за победа, ако участниците добавят повече хора в играта чрез споделяне. В края на лотарията може да изберете произволен победител.

Фотоконкурс

Идеята на този конкурс е феновете да изпратят снимка, за да участват и да гласуват за тази, която смятат за най-добра. Това може да бъде снимка на Вашите продукти, нещо свързано с Вашите продукти/услуги или снимка на самите тях, например. Хората ще имат стимул да споделят участието си, за да получат повече гласове. Този, който получи най-много гласове, печели наградата. Също така трябва да активирате “fan gating” за тази игра. Например, да си представим, че цветът на Вашето лого е лилав. Помолете потребителите да изпратят снимки на интересни лилави неща, независимо дали са предмети, хора в лилави дрехи или нещо подобно.

Конкурс за думи: Може да помолите Вашите фенове да напишат няколко изречения, които описват избрана от Вас снимка и след това да изберете за победител този, който се е справил най-добре или който има най-много лайкове. Можете също така да създадете конкурс за есе, като помолите хората да напишат кратък абзац по определена тема, свързана с бизнеса, който управлявате. Конкурсите във фейсбук могат да бъдат истински бустер, ако добре познавате аудиторията си. Не забравяйте да подберете привлекателна награда и да популяризирате своя конкурс. Споделете го, изпратете имейл на клиентите си и дори може да напишете публикация в блога си, където да опишете играта.
Имате ли опит с фейсбук игри и конкурси, който бихте искали да споделите с нас? Може да ни разкажете в коментар.

ДРУГИ НАШИ УСЛУГИ

Изработка на сайтове


Работим заедно с Вас, за да представим бранда, продуктите и услугите Ви в мрежата. Помагаме и при създаване на съдържанието, ако е необходимо.

Поддръжка на сайтове


Също като колите, сайтовете имат нужда от постоянна поддръжка, за да работят за бизнеса Ви и да носят приходи.

Изработка на онлайн магазини

Излезте на един от най-печелившите пазари в момента—онлайн търговията. Ние ще Ви помогнем да отворите свой електронен магазин.

Оптимизация на сайтове (SEO)

Достигнете до потребителите в момента, в който търсят продуктите и услугите Ви. Нашите специалисти ще изготвят стратегия, за да излезете напред в търсачките.

PPC, Онлайн маркетинг и социални мрежи

Нашите специалисти могат да Ви помогнат да изградите стратегия за онлайн маркетинг и имидж на бранда.

SEOMAX effect

Рекламният бюджет и дигиталното Ви присъствие се управлява от професионалист. Поддържаме постоянна връзка с Вас.

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Ако желаете да изработим сайт за Вас, можете да ни изпратите запитване или да се свържете с нас
TOP