Защо бъдещето на бизнеса е онлайн?

Защо бъдещето на бизнеса е онлайн?

Статистиката сочи, че всяка минута се създават 380 нови уебсайта онлайн. Това означава, че докато прочетете тази статия вече ще бъдат създадени над 1100 сайта. Ако сте  собственик на бизнес, който оперира изцяло във физическото пространство. Може би си мислите, че вече сте закъснели със създаването на онлайн магазин и конкуренцията във Вашата ниша е прекалено висока.

Или пък се съмнявате, че електронната търговия може да ви донесе по-големи ползи? Бързаме да ви кажем, че бъдещето на бизнеса е онлайн. За да не бъдем празнословни, в следващите редове ще ви дадем няколко убедителни причини.

Онлайн магазина ви не е ограничен от работно време и локация

Почти всеки физически магазин има ограничено работно време и почивни дни. Това означава, че не може да обслужите потенциални клиенти, когато е затворено. Това са пропуснати възможности, които иначе биха ви донесли повече приходи. Също така, физическият магазин е ограничен и от към локация – обикновено рамките на населеното място, в което се намира.

Онлайн бизнесът ви позволява да предлагате стоките и услугите Ви на много по-голям брой от хора. Ако създадете необходимата подготовка и осигурете канали за доставка, може да продавате на клиенти по целия свят. Още по-хубавото е, че уебсайтът ви работи денонощно. Без почивен ден, за да приема направените поръчки, дори когато вие почивате.

Позволява ви да увеличите разпознаваемостта на бранда си

Днес потребителите прекарват огромна част от времето си в интернет пространството. Когато търсят продукт или услуга, особено такива, които се предлагат на по-висока цена, много от потребителите ще направят проучване. Вашият фирмен уебсайт или онлайн магазин са чудесна възможност да представите стоките или услугите си по най-добрия начин. Като акцентирате върху отличителните им качества.

В съчетание с активно присъствие и реклами в социалните мрежи, вашият бранд ще увеличи доверието, което потребителите имат към него и ще бъде по-разпознаваем. А това почти автоматично означава, че ще може да генерирате и повече продажби.

По-персонализирано обслужване на клиентите

Ако сте скептично настроени, вероятно ще кажете, че няма как интернет да замени добрия стар разговор очи в очи. Продавачът може да предложи на клиента, да го убеди чрез думи да купи.

Интернет обаче има своята супер сила! С интегрирането на подходящите инструменти, те могат да проследят поведението на потребителите на сайта и да им предложат персонализирани оферти. Продавачът едва ли си спомня всеки, клиент, който е влязъл, какви артикули е разгледал или закупил. Е, инструментите във вашия онлайн магазин много добре знаят това и ще ви помогнат да предложите на клиента точно това, което той търси.

Може да започнете онлайн бизнес с малка първоначална инвестиция

Когато отваряте физически обект, често се налага да инвестирате немалка сума – за наем на помещението, зареждане със стока, наемане на персонал и т.н. За онлайн бизнеса, най-голямата инвестиция ще бъде създаването на уебсайт. Съветваме ви да изберете специалист с опит, защото от добрата изработка на сайта зависи и неговият успех.

Докато онлайн бизнесът ви все още не генерира много поръчки, не е нужно да назначавате  допълнителни служители и така спестявате разходи.

В случай, че нямате необходимите познания в сферата на уеб дизайна или онлайн маркетинга, може да делегирате тези задачи на специалист или да се обърнете към услугите да дигитална агенция, която  да ви предложи комплексни услуги.

Онлайн магазините са по-гъвкави в кризисни ситуации

Пресен пример е COVID-19 пандемията, която затвори вратите на редица магазини, ресторанти и търговски центрове за един немалък период от време. Част от бизнесите, които вече се бяха преориентирали онлайн, успяха да спечелят или поне да минимизират загубата си от това, че физическите им обекти не функционират. Пример за това са ресторантите, които продължиха да предлагат храна онлайн, възползвайки се от платформи за доставка като foodpanda. Търговците с онлайн магазини пък генерираха значителни продажби, особено на стоки, които бяха високо търсени – маски, дезинфектанти, почистващи препарати и др.

Това бяха няколко убедителни причини, които сме сигурни, че ще променят мнението ви за онлайн търговията в положителна посока. Сега е времето да инвестирате в развитието на вашия онлайн бизнес и се възползвате от всичките му предимства.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.