Сигурни сме, че знаете, че в Интернет сърфират милиони потенциални потребители. Затова днес, повечето търговци създават онлайн магазин за своите продукти и услуги. Така продажбите започват да нарастват. Как да информирате своите клиенти за най-новите Ви предложения?
1. Какво представляват електронните съобщения от онлайн магазин?
Тази форма представлява бутон „Абонирай се за нашия седмичен или месечен бюлетин.“ Клиентът попълва своя имейл или телефон, което означава, че се съгласява да получава тези търговски съобщения от сайта Ви с информация за нови продукти, промоции и предложения.
! Вие може да изпращате съобщения, които засягат само информация за сайта и неговите услуги. Тези съобщения не касаят такива, които са свързани с търговската Ви дейност.
В категорията „Лични данни“ на сайта, трябва да присъства изчерпателна и ясна информация за целите на събираната и запазвана от Вас информация като администратор на тези данни и достъпа до нея. Най-добре е да поставите линк към тази страница до бутона за съгласие.
2. Какви да бъдат заглавията на рекламните съобщения?
За улеснение на потребителите, от съобщението трябва ясно да личи, че е търговско и изпратено от онлайн-магазин. За тази цел на „Подател“ запишете името на Вашият магазин. На „Заглавие“ или „Тема“, посочете целта на съобщението. Например: „Вижте нашите нови продукти“ или „Промоция през месец ноември на избрани продукти“.
! В никакъв случай заглавието не бива да подвежда получателите. Не пишете, че промоцията е за целия месец ноември, а част от посочените във Вашия електронен бюлетин предложения да бъдат валидни за по-кратък период.
3. Какво трябва да съдържа съобщението?
За да бъде успешен имейл маркетинга е добра идея да има специализиран софтуер, който автоматично да изпраща електронния бюлетин. Тогава вероятността да сгрешите е по-малка и можете да използвате неограничен кръг от професионални дизайнерски шаблони, за да привлечете вниманието на клиентите. Трябва обаче и да спазите правилата на закона.
Съдържанието да е недвусмислено и ясно и да посочва условията на промоцията. Ето каква информация трябва да осигурите за дадената промоция:
- Артикулите, които засяга промоцията
- Период на валидност
- Линк към Вашата страница с по-подробна информация за намалението
Ако има допълнителни условия за тази промоция, Вие трябва да ги опишете:
- промоцията важи за поръчка над 100 лв.
- при изчерпване на количествата няма да се предлагат други бройки, в периода на промоцията
4. Може ли клиентът да се откаже от Вашия бюлетин?
За тази цел, Вие трябва да осигурите бутон за отписване от електронния бюлетин. Поставете и линк за отписване в самите съобщения, които изпращате. Така осигурявате един много по-лесен и бърз начин на потребителите да се откажат от информацията, която е ненужна за тях. Това, което е необходимо е имейл на потребителя и потвърждението за отказ от тази услуга.
5. На всеки електронен адрес ли можете да изпращате имейли от онлайн магазина?
Тези, които получават съобщенията Ви от Вашия онлайн магазин, са се съгласили предварително. Това не са СПАМ съобщения, които законът Ви позволява да изпращате до адреси на лица, които не са съгласни да получават информацията. Тогава Вие обозначавате съобщението като „Спам“ или „Нежелано“. Юридическите лица, които не искат да получават търговски съобщения, могат да бъдат вписани в електронен регистър, който се води от Комисията за защита на потребителите. Ако нарушите тези правила, подлежите на наказания с глоба.
Вижте нашите услуги за Имейл маркетинг. Ние от Дигитална агенция SEOMAX можем да Ви осигурим бърза и ефективна реклама!