Искате да привлечете повече клиенти? Искате рекламите да осигуряват резултати? Искате хората да намират фирмата Ви, точно когато търсят това, което предлагате? Искате бързо да навлезете в тънкостите на дигиталния маркетинг? Искате сами да управлявате бизнеса си в Интернет, но нямате опита, необходим за всичко това?
Вие сте на точното място в точното време. Ако сте отговорили с “да” дори само на един от тези въпроси, можете смело да се обърнете към нас. Нашите специалисти ще Ви помогнат да постигнете всичко това в най-кратки срокове и със собствени сили.
Управлявате Вашия бизнес по-ефективно с помощта на дигитална маркетингова стратегия. Получавате професионални съвети, знания и увереност, че вървите в правилната посока.
Това е бърз начин да решите налични проблеми с Вашия сайт и цялостното Ви онлайн присъствие, а също и да изградите ефективна стратегия, която да Ви донесе желаните успехи.
Ще можете сами да управлявате Вашия онлайн бизнес и ще бъдете много по-уверени в собствените си знания и възможности.
Да научите тънкостите на дигиталния маркетинг сами е трудна задача, която отнема време. Затова по-добре инвестирайте средства в професионална консултация, от която ще получите практични и работещи решения.
Комуникационните стратегии представляват съвкупност от маркетингови техники, които се прилагат за разработване и реализация на дадена цел.
В основата им е проучването на продукта или услугата, потенциалната аудитория, форматите на съдържанието, което ще се използва, както и каналите на публикуване.
Това е комплексна услуга и цели дълготраен устойчив растеж на реномето на марката. Тя може да се създаде за конкретна маркетингова ситуация или за определен период от време. За да се гарантира траен резултат е необходима една Комуникационна стратегия да бъде с продължителност поне шест месеца.
Определяне на потребителски профил. Изгражда се шаблон на типичния потенциален потребител, на неговите навици за пазаруване и мотивации да реагира на даден призив към действие (СТА).
Независимо дали става дума за налагане на нов продукт или на познато на пазара предложение. Първа стъпка е запознаване с основните характеристики, анализира се мястото му на пазара, разположението му в съответната търговска ниша, прави се проучване на конкурентите.
Изработване на маркетинг календара, определяне на комуникационните канали, анализират се профилите в различните мрежи. Изгражда се поредица от последователни публикации с определени акценти в различните канали. Целта е фокусиране върху най-успешните и ефикасни канали за реклама.
Одит на съдържанието се предлагат на брандове, които вече имат онлайн присъствие под формата на фирмен сайт или страница, профили в социалните мрежи. На базата на направените анализи и проверки на ефикасността на контента се дават препоръки за оптимизиране на качеството на текстовете, изображенията, инфографиките, видеата и аудио файловете.
Предварително, в продължение на минимум един час, ние изучаваме Вашия сайт, неговите конкуренти и техните методи за работа.
Ние си водим бележки и записваме всички идеи за работа с Вашия сайт. Вие получавате не един час от нашето време, а няколко.
След консултацията изпращаме своите идеи и запис на разговора ни.
В продължение на няколко дни ние изучаваме Вашия сайт и сайтовете на конкурентите и показваме как и какво трябва да се промените , следвайки примера на водещите конкуренти, за да се оптимизира и позиционира сайтът по-ефективно.
Поставяме акцент върху разкриването на вътрешния потенциал на сайта, отстраняване на технически проблеми, компетентна вътрешна оптимизация и поставяне на качествени постоянни връзки.
Определяме оптималната посока за по-нататъшното развитие на Вашия сайт и разработваме стратегия за неговото популяризиране, което Ви позволява да спестите време, и финанси. Препоръките съставяме максимално подробно и разбираемо, а текстът съдържа много снимки за нагледност.
Също така показваме колко и какви външни връзки имат конкурентите, какви методики използват за популяризиране. За консултация от 14 дни разглеждаме посочения от Вас сайт на конкурентите и показваме неговите методи за популяризиране.
Подробно се описват най-ефективните начини за увеличаване на целевия трафик и увеличаване на входящите връзки към Вашия сайт, способите за проследяване дейността на конкурентите. Също така, описваме свой алгоритъм за писане на ефективни текстове за привличане на посетители в сайта.
От деня, в който получите препоръката, ще започне избраният от Вас период на консултация от 14 работни дни ( без събота и неделя), в продължение на които ние ще отговаряме на всички възникнали въпроси. 14 дни на отговори на въпросите включват общо 4 часа от нашето време за отговори на въпросите по имейл.
Ако е необходимо, можем да пренесем или да разделим отговорите на въпросите на удобен за Вас период. Препоръки за 2 седмици се разбира общуване по e-mail. Съставянето на препоръката ще отнеме 10-15 дни.
Вие получавате подробни насоки за популяризиране на Вашия сайт, както и таблици с външни връзки към Вашия сайт и сайта на конкурента.
Консултации за месец включват всичко, което е включено в консултация за две седмици, плюс следните допълнителни моменти:
Този вид консултация включва 30 дни, в продължение на които ние ще отговаряме на всички възникнали въпроси. В това време вече ще може да се следи динамиката на посещаемостта и да се направят необходимите корекции за постигане на максимален ефект.
30 дни отговаряне на въпроси включват общо 8 часа от нашето време за отговори на въпроси по e-mail.
Разглеждаме не един, а два сайта на конкурентите и техните методи за работа. Този подход позволява да се разбере повече за това как се популяризират водещите сайтове във Вашата категория.
Ако е необходимо, можем да пренесем или да разделим отговорите на въпросите на удобен за Вас период.
Препоръки за 1 месец се разбира общуване по e-mail. Съставянето на препоръката ще отнеме 20 – 30 дни.
Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.