Конференция за дигитателн маркетинг на хотели и ресторанти.
На 29 март тази година, се организира едно много специално събитие – конференция за онлайн маркетинг на хотели и ресторанти. Целта на конференцията е да запознае собственици, управители и служители на хотели и ресторанти с ползите от онлайн маркетинга.   Дигиталното присъствие на всяка фирма в Интернет е много важно в днешно време. Повечето хора,

Защо трябва да продавате онлайн?

Изработка на онлайн магазин.
Може в настоящия момент да имате магазин или офис, който се грижи за всички Ваши бизнес операции и за дистрибуцията на Вашите продукти до клиентите. Въпреки това, ако искате да намерите начини за увеличаване на продажбите, понижаване на разходите за опериране и увеличаване на процента печалба за бизнеса си, онлайн магазин може да е ефективен
Управление на репутацията, изграждане на положителна репутация, поддръжка на положителната репутация, чрез SERM.
Търсачките, по разработени свои собствени технологии, системно подбират компании, за класиране в ТОП 10 в трафика за търсене. Резултатите оказват влияние върху репутацията на компаниите. Вследствие на това се променя трафика на страниците, търговските показатели. SERM може да помогне в тази насока.  SERM като технология за реагиране Действието на новата разработка SERM е насочено към
продажби, маркетинг, онлайн продажби, онлайн маркетинг, изработка на онлайн магазин, клиенти
В първа част засегнахме, някой от основните причини за събиране на потребителска информация. Във втората част ще засегнем какво прави един клиент ценен, с какво спомага информацията за обслужване на ценните клиенти и как тя помага за по-добра реклама, намиране на нови клиенти и реализиране на повече продажби. Какво прави един клиент ценен? Анализирането на
продажби, маркетинг, изработка на онлайн магазин
Да бъдете в позиция, в която може да се фокусирате върху най-стойностните си клиенти може да звучи луксозно. В крайна сметка, много на брой малки бизнеси са благодарни на клиенти от всякакъв вид. Въпреки това, всеки бизнес в един момент осъзнава, че някои клиенти са по-ценни от други. Това може да се дължи на множество

TOP