Здравейте, приятели! Идва края на годината и е време да си направим равносметка за изминалата година и планове за новата 2019-та. Дайте си миг … и се обърнете назад, помислете през какво минахте, какво можехте да подобрите и къде искате да бъдете през новата година. Нашата равносметка за 2018-та година е положителна и усмихната. Екипът
кои са тайните на един успешен онлайн магазин
Решението ви да пренесете своята бизнес идея онлайн е много добро, така че поздравления за това. В днешно време по-голямата част от търговските битки се водят именно в мрежата, където можете да промотирате вашата марка сред повече потребители и то чрез най-различни механизми. Търговията в интернет, обаче, може да бъде истинско изкуство – или дори
онлайн магазин, как се създава, съвети и тактики
Все повече изследвания показват с какви бързи темпове се разраства онлайн бизнесът в глобален мащаб. И това има смисъл. Местните магазини на дребно, създателите на ръчно изработени продукти и дори блогърите вече продават своите стоки и услуги онлайн. Но какво разделя успехите от неуспехите? Освен всичко друго, стратегия и отличен уебсайт могат да допринесат значително
Управление на репутация в социалните мрежи
Знаете ли какво говорят хората за вас, каква е вашата репутация в социалните мрежи? Проверявате ли ежедневно социалните мрежи и дали името ви се споменава там? Отрицателните отзиви и коментари за вашата фирма могат да бъдат сериозно предизвикателство. Ето защо в тази статия ще споделим пет инструмента, които ви помагат да наблюдавате какво казват хората
Онлайн магазините предизвикват потребителско преживяване. Все повече търговци на дребно осъзнават огромното предимство на присъствието в мрежата и се стараят да навлязат в интернет като успешен бранд, радвайки се на многобройните ползи и възможности за развитие, които мрежата предлага. Но дори ако не продавате онлайн, клиентите взаимодействат онлайн с вашата марка. Вече не става дума
Негативите за нашия бранд в социалните мрежи – това главоболие ли е или благословия? С помощта на социалните мрежи компаниите вече имат нов начин да управляват онлайн бизнеса си. Това им позволява да достигат до целевите клиенти, да изграждат лични взаимоотношения с тях, да пускат рекламни кампании, насочени към конкретна и сегментирана аудитория и най-вече
Как да изберем най-правилните социални мрежи за нашия бизнес? Това е един от често задаваните въпроси, след като вече сте последвали мечтата си и сте стартирали бизнес. Сега, след като всички административни, бавни и изтощителни процедури са приключили, е време да се занимаете с новата ви марка и нейната мисия. Време е да кажете на

Как да продаваме във Фейсбук?

Мрежата продължава да нарушава традиционните бизнес модели и да трансформира цели държави, икономики и индустрии. Това се демонстрира от технологичните гиганти като Apple, която вече се превърна в най-скъпата компания в света и изпревари Exxon – олицетворението на традиционния бизнес с петрола. Приносът на много подобни фирми към прекъсването на съществуващите търговски парадигми, включително музикалната,
TOP