В напредването и развитието на дигитална ера, все повече потребители предпочитат да пазаруват или проучват възможностите на пазара онлайн. Факт е, че емоционалните покупки, на стойност до 50 лева, се предлагат сравнително по-лесно в дигиталните среди, в сравнение с продукти с по-висока стойност. Също така знаем, че чрез постоянство, упоритост и добра стратегия, всеки бизнес
- Публикувана в Case Study, Facebook реклами, Google, Дигитален маркетинг
Няма коментари
Между Facebook реклама и Google реклама – кое да изберем?
понеделник, 28 октомври 2019
Виртуалното пространство вече е основно поле за разпространението на различни бизнеси. Ако искаме да представим своите продукти и да привлечем колкото се може повече клиенти, то да се насочим към реклама във Facebook или Google Ads е едно от най-логичните действия, което можем да предприемем. Нашумялата платформа Facebook може да се похвали с повече от
- Публикувана в Facebook реклами, Google, Полезно
5 дизайн съвета за успешна Facebook реклама
петък, 25 октомври 2019
За никого не е тайна, че времето на рекламите по телевизията и вестниците изтича. Днес все повече бизнеси избират да използват социалните мрежи като инструмент за популяризиране на бранда им, привличане на нови клиенти и не на последно място – увеличаването на приходите от реализираните продажби. Сред най-предпочитаните социални мрежи за реклама безспорно е Facebook
- Публикувана в Facebook реклами, Полезно
6 понятия в дигиталния маркетинг, които трябва да знаете през 2018
петък, 24 август 2018
Замисляли ли сте се за внедряване на силата на изкуствения интелект в своите маркетингови кампании? Използвате ли близки до целевите Ви ключови думи (Keyword proximity), за да подобрите SEO резултатите си? Възползвате ли се от силата на lookalike аудиториите в рекламната мрежа на Facebook? Оптимизирате ли AdWords рейтинга си, работейки върху подобряване на Quality Score
- Публикувана в Facebook реклами, Google, Дигитален маркетинг, Полезно
Facebook алгоритъмът – обяснен!
петък, 20 юли 2018
През Януари 2018, Алгоритъмът на Facebook се промени драстично. Това накара трафика върху Facebook страниците да спадне. Сега ще проверим защо стана така и как да го използваме в наша полза. Внимание: Тази статия не е оригинал, а е превод от американски източник и води до повишаване на знанията! Бъдете внимателни с нея и продължете
- Публикувана в Facebook реклами, Дигитален маркетинг, Полезно
Последни тенденции в маркетинга за социални мрежи
понеделник, 16 юли 2018
Социалните мрежи взривиха сцената на дигиталните технологии веднага след появата си. Бизнесите срещат и следват известен брой тенденции всяка годината, относно своята комуникация с клиентите. Тъй като винаги е добра идея да бъдете в крак с последните тенденции, събрахме няколко за Вас, актуални към датата на написване на статията. За тези, които не знаят, нека
- Публикувана в Facebook реклами, Полезно
5 стратегии за социалните мрежи по време на Великден
понеделник, 02 април 2018
Според проучване в САЩ, над 16,4 милиарда долара, ще бъдат похарчени в САЩ преди и след великденските празници. Хората ще харчат за неща като декорация, подаръци, сладки, храна и цветя. Бизнесите, които искат да реализират повече продажби през този период трябва, според инструмента на социалната мрежа Facebook – Facebook Insights, да фокусират върху жени с
- Публикувана в Facebook реклами, Полезно
Как се създава Facebook реклама – Guide
понеделник, 05 март 2018
Когато настройвате платена реклама във Facebook, има много неща, които трябва да вземете под внимание. Таргетирате ли правилните хора? Очакванията Ви реалистични ли са? Правилния тип Фейсбук реклама ли използвате? За да сме честни, всички тези неща може малко да Ви объркат. С над 2,6 милиарда, ползващи Фейсбук, и над 1,7 милиарда посещения всеки ден,
- Публикувана в Facebook реклами, Дигитален маркетинг
Какво е Performance Marketing?
сряда, 28 юни 2017
Performance Marketing е набор от маркетингови инструменти, които могат да решават конкретни бизнес проблеми и да доведат до напълно измерими и доказуеми резултати. Това е една история за пълното потапяне в бизнеса на клиента с достигане на ясни KPIs, които не се определят на старта, а на всеки етап от работата според промените. Става въпрос
- Публикувана в Facebook реклами, Полезно
Case Study: Facebook маркетинг и PPC / Facebook реклама на локален бизнес
вторник, 18 април 2017
2017 година става все по-интересна за нас. В края на миналата година преминахме през много проекти с интересни предизвикателства. Един от тях беше локален бизнес в Пловдив, който искаше по-голяма аудитория да научи за него и следователно да привлече повече клиенти. Свърза се с нас, за да направим Facebook маркетинг на бизнеса му. Задачата беше
- Публикувана в Case Study, Facebook реклами, Полезно