В напредването и развитието на дигитална ера, все повече потребители предпочитат да пазаруват или проучват възможностите на пазара онлайн. Факт е, че емоционалните покупки, на стойност до 50 лева, се предлагат сравнително по-лесно в дигиталните среди, в сравнение с продукти с по-висока стойност. Също така знаем, че чрез постоянство, упоритост и добра стратегия, всеки бизнес
- Публикувана в Case Study, Facebook реклами, Google, Дигитален маркетинг
Няма коментари
Защо не трябва да търсим рекламите си в Google?
петък, 15 май 2020
Пуснах реклама в Google Ads, но тя не се показва при търсене. Защо? Звучи ли Ви познато? Ако сами управлявате рекламния си акаунт в Google Ads или сте начинаещи в сферата, сме почти 100% сигурни, че вече сте опитвали да търсите рекламните си кампании в мрежата за търсене. И най-вероятно те не са се появили,
Между Facebook реклама и Google реклама – кое да изберем?
понеделник, 28 октомври 2019
Виртуалното пространство вече е основно поле за разпространението на различни бизнеси. Ако искаме да представим своите продукти и да привлечем колкото се може повече клиенти, то да се насочим към реклама във Facebook или Google Ads е едно от най-логичните действия, което можем да предприемем. Нашумялата платформа Facebook може да се похвали с повече от
- Публикувана в Facebook реклами, Google, Полезно
10 ключови стъпки за създаване на ефективна кампания в Google Ads
петък, 22 март 2019
Рекламирането в Google дава възможност на малки и големи фирми да достигнат до потенциални клиенти за няколко часа. Сред предимствата му са точно насочване на рекламите спрямо демографски данни, дни и часове, устройства и разположения. От друга страна контролирате разходите – къде, кога и колко сте склонни да дадете. Само за няколко часа може да
- Публикувана в Google, Дигитален маркетинг, Полезно
Google Ads Реклама: 7 тънкости за по-висока възвръщаемост!
петък, 22 март 2019
Днес ще ви представим една много полезна гост статия от Кирил Йовев, управител на WebSelo. Благодарим ти! Рекламата в Google Ads е страхотна възможност за фирмите да достигнат до потенциалните си клиенти, тъкмо когато тези клиенти се нуждаят от продукта или услугата, която се предлага. Ето пример как работи тя: Да речем, боли ви зъб
- Публикувана в Google, Без категория, Дигитален маркетинг
6 понятия в дигиталния маркетинг, които трябва да знаете през 2018
петък, 24 август 2018
Замисляли ли сте се за внедряване на силата на изкуствения интелект в своите маркетингови кампании? Използвате ли близки до целевите Ви ключови думи (Keyword proximity), за да подобрите SEO резултатите си? Възползвате ли се от силата на lookalike аудиториите в рекламната мрежа на Facebook? Оптимизирате ли AdWords рейтинга си, работейки върху подобряване на Quality Score
- Публикувана в Facebook реклами, Google, Дигитален маркетинг, Полезно
Топ 12 причини защо вашите Google реклами не се появяват
понеделник, 28 май 2018
Току-що сте създали нова PPC кампания в профил. Всеки път, когато влезете в AdWords, виждате, че все още не е започнал да генерира никакви импресии или не виждате никъде рекламата си. Това може да е една минута, след като го настроите, един ден след това, седмица … и нищо. Има множество възможни причини, поради които
Как да привлечете клиенти за празниците?
петък, 02 март 2018
Денят на жената наближава и ако сте собственици на бизнес, най-вероятно се замисляте какво по-специално може да направите, за да привлечете клиенти. Празници като този, са една перфектна възможност за реализиране на големи обороти, стига да си изиграете картите правилно. Защото както Вие четете този материал, така и конкуренцията се интересува и проучва възможностите и
- Публикувана в Google, Дигитален маркетинг, Полезно
Настроите своята Google AdWords кампания в 9 лесни стъпки
сряда, 03 януари 2018
За да започнете настройката на своята Google реклама, посетете https://adwords.google.com, намерете бутона „Get started now”/Започнете сега/ и се регистрирайте в платформата на AdWords. След като сте влезли в системата кликнете на бутона „Create your first campaign”/Създайте първата си кампания/. 1. Изберете име и тип Google реклама Първо изберете вида на кампанията. За начало препоръчваме да
- Публикувана в Google, Дигитален маркетинг
Google Дигитален гараж | Основи на дигитален маркетинг
понеделник, 19 септември 2016
Здравейте, След нашумяването на курса на Google “Дигитален гараж”, част от екипът на Дигитална агенция SEOMAX реши също да го премине, за да са в крак с тенденциите на най-големия интернет гигант. Днес искаме да Ви споделим мнението ни след успешно полагане на изпита на двама от екипа на SEOMAX – Любо и
- Публикувана в Google, Дигитален маркетинг, Полезно