Предимства и недостатъци на рекламите в Google

Google ads SEOMAX

Всеки собственик на бизнес вероятно е прекарвал време в мислене за Google и за това как да подобри видимостта си в търсачката. Въпреки че SEO оптизимизацията за търсачките, получава много внимание, и то с право, това не е единственият начин да подобрите резултатите си онлайн така, че да получавате все повече и повече клиенти. Най-бързият начин да постигнете максимални резултати може да бъде рекламата в Google.

В тази статия ще разгледаме някои от преимуществата, които Google Ads предлага. В крайна сметка рекламата е най-прекият път към формирането на надеждна марка и лоялна потребителска група, така че със сигурност се нуждаете от най-добрите начини да популяризирате бизнеса си.

Бърз начин да бъдете забелязани

SEO е важен начин за изграждане на видимостта на уебсайта ви и получаване на повече посетители, но успехът по тази линия понякога се трупа по-бавно от очакваното. По-голямата част от работата може да отнеме известно време, а вие не можете да чакате твърде дълго. Ако искате да започнете да печелите и да привличате хората към уебсайта си с по-висока скорост, то Google е по-ефективен от оптимизацията за търсачките и изисква доста по-малко усилия.

С Google Ads рекламите ви обикновено се показват бързо и лесно, те са по-забележими и вероятно ще спечелят повече кликвания до вашия интернет адрес.

Обхватът на Google е огромен.

Google регистрира над 3,5 милиарда търсения всеки ден. Рекламата в Google ви дава достъп до една от най-големите аудитории, която бихте могли да намерите. Но платформата Google Ads стига дори по-далеч от това. В допълнение, можете да закупите реклами и в други услуги на Google – включително популярните Gmail и YouTubе, както и много други.

Според статистиката, 90% от интернет потребителите по целия свят са в Google по един или друг начин. Това е огромен обхват, който не можете да получите от друг канал.

Можете да насочвате рекламите по уместност

Google Ads предлага два основни типа насочване, които са много важни за създаването и функционирането на уебсайта ви. Насочване по ключови думи за потребителите, които търсят чрез определени фрази услуги и продукти като тези, които вие предлагате, и демографско насочване. Технологичният гигант има много данни за поведението на потребителите и демографските им данни. Когато рекламирате с Google, вие стигате до върха на възможностите си и можете да насочвате рекламите си въз основа на пол, възрастова група и общи онлайн интереси. Опциите за насочване на Google Ads са добър начин да се уверите, че рекламите ви са наистина подходящи за вашия бизнес.

Плащате само когато някой кликне върху вашата реклама

Основният модел на плащане за Google Ads е плащане на кликване (PPC), което означава, че плащате само когато някой кликне върху рекламата ви. Вие не давате пари за показване, а само за действителни посетители.

За тези, които нямат опит с тази услуга, моделът PPC означава, че винаги имате посетители на уебсайта ви, равностойни на парите, които сте изразходвали. И ако използвате Google Analytics (и би трябвало да го правите), можете да проследите какво се случва с посещенията на вашия интернет адрес.

Лесно е да контролирате бюджета си

Нямате неограничен бюджет. Когато инвестирате в платен маркетинг канал като Google Ads, трябва да знаете, че е добре да останете в рамките на бюджета, с който разполагате. За щастие Google Ads няма изискване за минимални разходи, така че дори и малките фирми могат да се възползват. А и платформата улеснява задаването на максимален дневен бюджет. След като го преминете, Google просто ще спре да показва рекламите ви, така че да не харчите повече, отколкото сте възнамерявали.

Всеки може да бъде клиент

Всеки посетител, който идва на вашия сайт, е потенциален клиент. Предвид динамичния живот, който хората водят, и стреса, с който всички се сблъскваме както офлайн, така и онлайн, посетителят може лесно да забрави за вашата марка след първото си посещение.

Google Ads предоставя ремаркетинг, който ви позволява да използвате по-добре марката си. Той ви дава начин да поддържате връзка с потребителите и да наблюдавате тяхното поведение.

Можете да подобрявате резултатите си чрез редовни анализи

Услугата на Google за рекламиране на бизнеса предоставя полезен анализ с подробен преглед на това, което работи във вашите кампании. Колкото по-дълго разчитате на Google Ads, толкова повече данни ще имате за целевата си аудитория.

Лесно управлявате кампаниите си

Google Ads също така ви предлага инструменти за лесно управление и наблюдение на акаунти. Ако управлявате множество акаунти в Google Ads, акаунтът на мениджъра на My Client Center (MCC) е отличен инструмент, който може да ви спести много време. Той ви позволява лесно да преглеждате и движите всичките си профили в Google Ads от едно място.

Потенциални недостатъци на рекламирането в Google

Разбира се, колкото и добра да е една услуга, тя винаги има и своите негативи. Недостатъците на използването на Ads може да включва това, че всяко кликване върху рекламата или уебсайта ви може да се превърне в такса за вашия бизнес (освен ако това не е целта, защото посочихме това и като плюс по-горе). Друг минус е, че  Google Ads не споделя сравнение с конкурентните данни. Фирмена политика на технологичния гигант е да не разкрива ефективността на други компании, които може да имат същата услуга или продукт като вашите.

Хубаво е да помните, че Google Ads е само един от инструментите, които трябва да използвате за популяризиране на компанията или за привличане на хора към сайта ви. Алтернативните методи могат да включват имейли, съобщения в месинджър, браузър нотификации, класическия метод с препоръки „от уста на уста“ и други. Недостатък също така е, когато пространството за рекламиране ви ограничава само до 70 знака и трябва да подбирате думите си много внимателно, за да постигнете максимален ефект.

Как да изберете

Както виждате, негативите са негативи, само ако ги приемате като такива, защото изброените минуси могат да бъдат сериозен плюс за някои фирми. В бизнеса нищо не е само черно или само бяло, така че всичко зависи от вашите цели и очаквания.

Както виждате, Google Ads ви позволява да се възползвате от предимствата на онлайн рекламата във всички нейни измерения: да показвате рекламите си на точните хора, на точното място и в точното време. Ползите от този инструмент са много съществени, но е ясно, че в търговията универсална истина няма и преди да предприемете каквато и да е крачка, трябва да сте добре информирани и да знаете кое би работило най-добре за вас. Не използвайте методите на своите конкуренти, само защото те го правят, а добре проучите пазара и всички възможности, които имате, за да си създадете един наистина успешен маркетингов план, който да изстреля бизнеса ви до мечтаните от вас висоти.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.