Основни стъпки за успешна кампания с Google Ads

Основни стъпки за успешна кампания с Google Ads

В тази статия искаме да предоставим полезен инструмент за създаване на успешни рекламни кампании (в мрежата за търсене) чрез анализ на 3 основни елемента, които определят техния успех. След като се запитахме, всъщност, въз основа на нашия опит, кои биха могли да бъдат участниците в една печеливша кампания, ние идентифицирахме три основни елемента: изборът на ключови думи, рекламите и целевата страница за Google реклама.

Дори ако се анализират поотделно, тези елементи са част от три различни момента, които, ако са добре интегрирани един с друг, представляват път, който определя печеливш подход. Това, разбира се, може да бъде постигнато само ако се насочите към професионалисти, които да работят с вас.

 

Как да направите ефективна Adwords кампания?

Как да направите ефективна adwords кампания?

Първи елемент: изследване на ключови думи

Първата стъпка на кампания, базирана на търсене, е дефинирането на набор от печеливши ключови думи. Тази задача се улеснява от различни инструменти, които ни позволяват да дадем индикации на специалиста за първи избор. Можем да посочим няколко, които се открояват сред всички със своята простота или богатство на информация: Answer the Public, незабавен инструмент, пълен с идеи; Ubersuggest и разбира се Keyword Planner, родният инструмент на Google Ads.

Но какво означава да намерите „печелившите“ думи? На първо място, след като изберем набор от ключови думи, които биха могли да са подходящи за нас, е важно да разберем обема на търсене на избраните думи, т.е. колко хора всъщност ги търсят. Аспект, който е не по-малко важен, но който понякога се пренебрегва, е също изследователското намерение. Нека си припомним, че Google постави стандарта в това и услугите са силно ориентирани към удовлетвореността на клиентите, единственият елемент, който гарантира оцеляване на една марка. Това означава, че поне първите резултати, подадени в serp, трябва напълно да отговарят на очакванията, които потребителят има, когато е въвел своята заявка. Следователно, по време на фазата на подбор, трябва да сте сигурни, че избраните думи прихващат истинските намерения на целевия потребител.

Обемът на търсене също е от съществено значение за количествено определяне на разходите, които трябва да бъдат направени за реклами, съдържащи ключови думи, за да се показват на челни позиции. За около година цената на ключовите думи се е повишила поради увеличаването на рекламодателите. Стратегия за избягване на изгарянето на бюджети следователно може да бъде да работим върху набор от ключови думи с по-малък обем, но които ни позволяват да достигнем до изключително целева аудитория с бизнеса на нашите клиенти и следователно да улесним реализациите.

Втори елемент: създаване на реклами

Втори елемент: създаване на реклами

Добрата реклама трябва първо да съобщи офертата, продукта или услугата на потребителя по директен, ясен и кратък начин. За да получи кампанията добър рейтинг за качество, рекламните комплекти на Adwords трябва да съдържат текст, който е тясно свързан с избраните ключови думи. Доброто копие е от основно значение, тъй като след това рекламата ще бъде проверена от платформата Google Adwords, която ще установи нейния качествен рейтинг чрез анализ на корелациите. Именно затова работата на копирайтърите е от огромно значение и ние в SEOMAX ви предоставяме само професионалисти с богат опит. Знаците са ограничени, така че синтезът и скоростта при достигане на фокуса позволяват по-добри резултати по отношение на CTR (честота на кликване: т.е. процентът на кликванията в сравнение с гледането).

Идеалното би било да разчитате на професионалист, който да предложи текстова реклама, която е наистина привлекателна за потребителя. Не се колебайте да направите консултация, за да получите ценни съвети и предложения от нашите добре селектирани екипи с подбрани специалисти.

Трети елемент: целевата страница

Така наречената целева страница, е подходящо структурирана страница, до която посетителят достига, след като кликне върху вашата реклама. Въз основа на вида бизнес, който популяризирате, ще трябва да изберете между създаването на конкретна целева страница (една страница) или да позволите на вашите потенциални клиенти да „кацнат“ директно на страница от сайта. 

Ако например има оферта за единичен продукт или услуга, при която се очаква оператор да се обади на заинтересования потребител, е препоръчително да се създаде една страница, която може да бъде и автономна спрямо сайта и да привлича бързо потребителя с търговски ливъридж (отстъпки или промоции). Страницата трябва очевидно да съдържа, в допълнение към съдържанието, което обяснява търговското предложение или услугата, форма, където посетителят може да изпрати своите данни по интуитивен (с оглед на потребителското изживяване) и бърз начин.

Ако обаче искате да популяризирате електронна търговия, няма нужда от страница, създадена ad hoc, а да пренасочите потребителя към страницата на сайта, която съдържа продукта, за окончателното преобразуване.

Независимо дали става въпрос за целева страница или страница на сайт, все пак трябва да имаме предвид, че и двете са свързани с реклама, съдържаща ключовите думи, които идентифицирахме в началото. Следователно те трябва да се повторят поне два или три пъти, така че Google да може да провери корелацията, която, след като бъде установена, ще ни помогне да получим най-добрите позиции в serp в сравнение с конкурентите.

Следователно има три основни стъпки за създаване на ефективна рекламна кампания, която преобразува и постига желаните резултати. Ако първата стъпка, предвид изобилието от инструменти, с които разполагаме, може да изглежда най-лесна за решаване, нека не забравяме да ѝ обърнем голямо внимание, защото именно от тази първа фаза ще настроим цялата кампания.

Основният елемент, който характеризира следващите фази, накратко, е добро копие, с всички характеристики, споменати по-горе, на първо място способността за убеждаване и тясната връзка между самото копие и интереса на целевата аудитория. Следването на тези различни стъпки ни позволява, наред с други неща, да намалим фазата на фина настройка по време на стартиране и да направим кампанията ефективна в рамките на няколко дни.

Разбира се, всяка една конкретна ситуация може да изисква различни методи за създаване на ефективна реклама, която да донесе повече и по-трайни успехи. Това може да се прецени спрямо самия клиент, както и когато направите консултация с нашите специалисти, които ще могат да ви въведат в процеса и да се създаде ефективна стратегия за вашия бизнес. Не се колебайте да изберете професионалисти, защото вашата онлайн търговия зависи пряко от вземането на професионални решения. Какви са вашите амбиции, до края на годината и как смятате, че е най-правилно да ги внедрите в бизнеса ви?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.