ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Какво е ремаркетинг?

Какво е ремаркетинг?

Какво е ремаркетинг?

remarketing-blog-1200x628

Ремаркетинг, често наричан ретаргетинг макар, че двете понятия не са напълно идентични, е дигитална маркетингова тактика, която позволява на търговските марки да показват реклами на потребители, които преди това са посетили сайта на марката. Рекламите от една ремаркетинг кампания могат значително да увеличат общите реализации от уебсайта, като насочват към него обратно подходящи потребители, които и преди са имали взаимодействие с бранда.

Любопитен е фактът ,че 98% от посетителите на сайта ви ще го напуснат без да направят покупка. Ремаркетингът запазва възможността по-късно да ги превърнете в клиенти, като продължавате да се ангажирате с тях в мрежата и в социалните медии и като използвате за тази цел персонализирани реклами. Ремаркетинг рекламата трябва да е съобразена с техните предпочитания, показвайки продукти, от които вероятно потребителите ще се поинтересуват. А това е факторът, който увеличава възможността за продажби. Проучванията показват, че рекламите от ремаркетинг кампания водят до 70% повече реализация на продукти и услуги, в сравнение с другите реклами.

Защо ремаркетингът работи?

Ремаркетингът, както вече пояснихме, е форма на персонализирано рекламиране. Това помага да привлечем вниманието на потенциалните клиенти, които вече са проявили интерес към продуктите ни. Това е всъщност форма на маркетинг към потенциални клиенти с евентуална готовност да пазаруват, а не само да разглеждат продуктите. Работи, защото клиентите вече са запознати с марката, но сега са изкушени с любимите си предмети или нови предложения. Ново е за тях и цялото рекламно преживяване, като статистически 25% от аудиторията приема с радост и с растяща готовност за действие визуализираните реклами.
Щом сте във фокуса на вниманието на потенциалните клиенти, вие сте на правилното място и сте все по-близо до растящия брой продажби. Освен това, в най-добрия случай, рекламата ви трябва да предоставя удобен за пазаруване начин, само с един клик. Остава само потребителят да направи покупката.
ремаркетинг

Предимствата на ремаркетинга

Ремаркетингът повишава популярността и осведомеността на потенциалните клиенти за продуктите, предлагани от бранда. Ремаркетингът е чудесен начин да рекламирате продуктите и услугите си на хора, които вече са запознати с компанията ви. И може вие да нямате никаква вина за това.
Има редица причини хората да не купуват при първото си посещение:
– Те са заети с нещо друго.
– Те искат да направят по-широко търсене и проучване на продукт/услуга.
– Те не са убедени, че се нуждаят от продуктите/ услугите ви.
– Не са открили решението, което са търсили.
– Непредвидена ситуация е наложила внезапното им излизане от вашия сайт и още много, много други…
Ремаркетинг кампания, насочена към тези хора им дава леко побутване, намек за подтик, за да им напомни, че вие имате така необходимото им решение. Ето как чрез ремаркетинг рекламирате така, че да можете да привличате по-добре потребителите и да увеличавате процента на продажби, от там и на приходи.

Защо кампаниите за ремаркетинг са важни?

Според проучвания, 96% от посетителите, които идват на уебсайта ви, не са готови да купят. Това е огромен процент от общия брой посетители на уебсайта, които вие по същество губите, ако не ги върнете обратно.
Кампаниите за ремаркетинг ви дават възможност да насочите енергия и интерес към тези посетители. Заинтригувайки ги с конкретни реклами и то с конкретната цел да ги убедите да реализират продажба от вашата персонализирана оферта.
Рекламите от ремаркетинг кампания работят, тъй като ви позволяват да показвате по-интригуващо съдържание и по-целенасочено предложение и оферта към хората, които вече са проявили интерес към вашите продукти. С помощта на социалните медии, търсачките и имейл маркетинг можете да напомните на таргет групите, че те имат конкретен проблем или липса за разрешаване.  А вие имате продукта, който ще реши проблема и то по най-ефективния и лесен начин.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание