5 дизайн съвета за успешна Facebook реклама

дизайн съвета за успешна реклама

За никого не е тайна, че времето на рекламите по телевизията и вестниците изтича. Днес все повече бизнеси избират да използват социалните мрежи като инструмент за популяризиране на бранда им, привличане на нови клиенти и не на последно място – увеличаването на приходите от реализираните продажби. Сред най-предпочитаните социални мрежи за реклама безспорно е Facebook -една от  най-големите с над 1,5 милиарда активни потребители на месец. В допълнение, тя ви дава широки възможности, с които да изпълните заложените маркетингови цели на вашата компания. Разбира се,  за да създадете успешна Facebook реклама е необходимо да таргетирате правилно аудиторията си, да съобразите рекламните послания, да определите бюджета си, да изберете формат на рекламата и т.н.

В тази статия ще се съсредоточим върху дизайна на facebook рекламата, тъй като начинът, по който изглежда тя, е от ключово значение, за да привлечете вниманието на потребителите. Визуалният елемент е нещото, което те виждат първо. Ако той не ги впечатли,  едва ли ще отделят време да прочетат текста, който сте написали, а още по-малко вероятно е да извършат действието, което искате. За да бъдат вашите facebook реклами успешни, ще ви издадем 5 изпробвани дизайн съвета, които наситна работят. Вижте кои са те:

Съвет 1: Използвайте изображения с ярки цветове

Помислете си как потребители разглеждат фийда си във Facebook – скролват скучните снимки и постове и спират единствено, ако нещо привлече вниманието им. Ако не искате и вашата Facebook реклама да потъне незабелязана в морето от информация, тогава един от най-добрите съвети, които може да ви дадем, е да използвате изображения в ярки цветове. Те определено имат способността да се отличават и ще задържат интереса на потребителя по-дълго време.

Съвет 2: Добавете кратко послание в изображението

Вече стана дума, че изображенията се забелязват първо. Затова може да добавите кратък текст, в самото изображение, като това ви дава по-голям шанс той ще бъде прочетен от потребителите. Съветваме ви да включите вашето стойностно предложение с 3-4 думи. Постарайте се то да създаде емоция или да изрази ползата от вашия продукт или услуга. В никакъв случай обаче не пишете дълги текстове, тъй като Facebook ще ограничи обсега на рекламата ви.

Съвет 3: Предизвикайте емоция

Изберете изображения, които да провокират емоции у хората. Емоциите са едни от основните двигатели, които  на подсъзнателно ниво могат да накарат потребителите да извършат определено действие. Ако предлагате някакъв продукт, създайте изображение, в което вашите клиенти са доволни и усмихнати. Така ще накарате потребителите да се чувстват спокойни и те ще имат по-голямо доверие към бранда ви. Не е необходимо обаче да предизвиквате само положителни емоции. Ако например рекламирате дарителска кампания в помощ на пострадалите от земетресение, кадри от разрушените сгради, биха предизвикали съчувствие и желание у хората да направят дарение.

Съвет 4: Заменете статичните изображения с видео

Това е още един полезен съвет, който работи. Идеята е, че движещите се изображения и звука ще привлекат  много повече внимание, отколкото една снимка. Затова разнообразете вашата Fаcebook реклама, добавяйки видео. Разбира се, постарайте се съдържанието му да бъде наистина ангажиращо. Вашата цел е да привлечете интереса на потребителите още в първите 5 секунди. В противен случай, те няма да изгледат цялото видео и рекламата няма да бъде толкова успешна. Съветваме ви да не правите твърде дълги видеа – ограничете се до максимум 30 секунди, иначе рискувате да отегчите потенциалните си клиенти.

Съвет 5: Покажете продукта си в действие

Използвайте рекламата, за да покажете как работи продукта ви и какви ползи предлага той на вашата аудитория. Изберете тези от тях, които ще стимулират потребителите да си закупят продукта или поне да искат да научат повече за него.  Демонстрирате различни начини, по които той може да се използва или какъв е бил ефекта, върху хората, които вече са си го купили. По този начин ще създадете повече доверие у потенциалните клиенти и ще увеличите продажбите си.

И  един бонус съвет, за всички, които са останали до края на тази статия. Старайте се  дизайнът на рекламите ви да включва общи елементи – сходни цветова схема, шрифт, еднакъв фон и т.н. Разбира се, че може да експериментирате, но запазването на общи елементи ще ви помогне да увеличите разпознаваемостта на вашия бранд.

Използвайки тези съвети, гарантирано ще направите вашата Facebook реклама по-успешна. Ако искате да се възползвате от всички предимства на рекламните кампании във Facebook, тогава доверете се на специалистите от дигитална агенция SEOMAX.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.