Управление на репутация в социалните мрежи
Знаете ли какво говорят хората за вас, каква е вашата репутация в социалните мрежи? Проверявате ли ежедневно социалните мрежи и дали името ви се споменава там? Отрицателните отзиви и коментари за вашата фирма могат да бъдат сериозно предизвикателство. Ето защо в тази статия ще споделим пет инструмента, които ви помагат да наблюдавате какво казват хората
Онлайн магазините предизвикват потребителско преживяване. Все повече търговци на дребно осъзнават огромното предимство на присъствието в мрежата и се стараят да навлязат в интернет като успешен бранд, радвайки се на многобройните ползи и възможности за развитие, които мрежата предлага. Но дори ако не продавате онлайн, клиентите взаимодействат онлайн с вашата марка. Вече не става дума
Негативите за нашия бранд в социалните мрежи – това главоболие ли е или благословия? С помощта на социалните мрежи компаниите вече имат нов начин да управляват онлайн бизнеса си. Това им позволява да достигат до целевите клиенти, да изграждат лични взаимоотношения с тях, да пускат рекламни кампании, насочени към конкретна и сегментирана аудитория и най-вече
Как да изберем най-правилните социални мрежи за нашия бизнес? Това е един от често задаваните въпроси, след като вече сте последвали мечтата си и сте стартирали бизнес. Сега, след като всички административни, бавни и изтощителни процедури са приключили, е време да се занимаете с новата ви марка и нейната мисия. Време е да кажете на

Как да продаваме във Фейсбук?

Мрежата продължава да нарушава традиционните бизнес модели и да трансформира цели държави, икономики и индустрии. Това се демонстрира от технологичните гиганти като Apple, която вече се превърна в най-скъпата компания в света и изпревари Exxon – олицетворението на традиционния бизнес с петрола. Приносът на много подобни фирми към прекъсването на съществуващите търговски парадигми, включително музикалната,
Някои хора твърдят, че социалните медии са малко безлични, когато става въпрос за установяване и поддържане на връзки с клиенти. Но истината е, че когато знаете как да го направите по правилния начин, може наистина да установите една успешна комуникация в социалните мрежи. Какво точно трябва да се направи? Всеки бизнес се свързва с целевата
онлайн маркетинг на магазин за смартфони. Дигитален маркетинг на Ibutic.
Днес ще ви разкажем за наш проект – онлайн магазин за смартфони. Ibutic.bg се занимава с търговия на смартфони, батерии, протектори и различни аксесоари за телефони. Преди 1 година клиентът се обърна към нас по препоръка на друг наш доволен клиент. P.S. много се радваме, когато партньорите ни са толкова доволни, че ни препоръчват –
Наистина ли имате успешен уебсайт, защото успехът в края на краищата е всичко, към което се стремим, независимо как точно го дефинираме. Както в личния си, така и в професионалния живот, всички ние искаме да бъдем първи – или поне едни от първите. Затова е много важно как точно разбираме и измерваме този успех. Дори
TOP