Искате да привлечете повече клиенти? Искате рекламите да осигуряват резултати? Искате хората да намират фирмата Ви, точно когато търсят това, което предлагате? Искате бързо да навлезете в тънкостите на дигиталния маркетинг? Искате сами да управлявате бизнеса си в Интернет, но нямате опита, необходим за всичко това?
Вие сте на точното място в точното време. Ако сте отговорили с “да” дори само на един от тези въпроси, можете смело да се обърнете към нас. Нашите специалисти ще Ви помогнат да постигнете всичко това в най-кратки срокове и със собствени сили.
Управлявате Вашия бизнес по-ефективно с помощта на дигитална маркетингова стратегия. Получавате професионални съвети, знания и увереност, че вървите в правилната посока.
Това е бърз начин да решите налични проблеми с Вашия сайт и цялостното Ви онлайн присъствие, а също и да изградите ефективна стратегия, която да Ви донесе желаните успехи.
Ще можете сами да управлявате Вашия онлайн бизнес и ще бъдете много по-уверени в собствените си знания и възможности.
Да научите тънкостите на дигиталния маркетинг сами е трудна задача, която отнема време. Затова по-добре инвестирайте средства в професионална консултация, от която ще получите практични и работещи решения.
Комуникационните стратегии представляват съвкупност от маркетингови техники, които се прилагат за разработване и реализация на дадена цел.
В основата им е проучването на продукта или услугата, потенциалната аудитория, форматите на съдържанието, което ще се използва, както и каналите на публикуване.
Това е комплексна услуга и цели дълготраен устойчив растеж на реномето на марката. Тя може да се създаде за конкретна маркетингова ситуация или за определен период от време. За да се гарантира траен резултат е необходима една Комуникационна стратегия да бъде с продължителност поне шест месеца.
Определяне на потребителски профил. Изгражда се шаблон на типичния потенциален потребител, на неговите навици за пазаруване и мотивации да реагира на даден призив към действие (СТА).
Независимо дали става дума за налагане на нов продукт или на познато на пазара предложение. Първа стъпка е запознаване с основните характеристики, анализира се мястото му на пазара, разположението му в съответната търговска ниша, прави се проучване на конкурентите.
Изработване на маркетинг календара, определяне на комуникационните канали, анализират се профилите в различните мрежи. Изгражда се поредица от последователни публикации с определени акценти в различните канали. Целта е фокусиране върху най-успешните и ефикасни канали за реклама.
Одит на съдържанието се предлагат на брандове, които вече имат онлайн присъствие под формата на фирмен сайт или страница, профили в социалните мрежи. На базата на направените анализи и проверки на ефикасността на контента се дават препоръки за оптимизиране на качеството на текстовете, изображенията, инфографиките, видеата и аудио файловете.
Предварително, в продължение на минимум един час, ние изучаваме Вашия сайт, неговите конкуренти и техните методи за работа.
Ние си водим бележки и записваме всички идеи за работа с Вашия сайт. Вие получавате не един час от нашето време, а няколко.
След консултацията изпращаме своите идеи и запис на разговора ни.
В продължение на няколко дни ние изучаваме Вашия сайт и сайтовете на конкурентите и показваме как и какво трябва да се промените , следвайки примера на водещите конкуренти, за да се оптимизира и позиционира сайтът по-ефективно.
Поставяме акцент върху разкриването на вътрешния потенциал на сайта, отстраняване на технически проблеми, компетентна вътрешна оптимизация и поставяне на качествени постоянни връзки.
Определяме оптималната посока за по-нататъшното развитие на Вашия сайт и разработваме стратегия за неговото популяризиране, което Ви позволява да спестите време, и финанси. Препоръките съставяме максимално подробно и разбираемо, а текстът съдържа много снимки за нагледност.
Също така показваме колко и какви външни връзки имат конкурентите, какви методики използват за популяризиране. За консултация от 14 дни разглеждаме посочения от Вас сайт на конкурентите и показваме неговите методи за популяризиране.
Подробно се описват най-ефективните начини за увеличаване на целевия трафик и увеличаване на входящите връзки към Вашия сайт, способите за проследяване дейността на конкурентите. Също така, описваме свой алгоритъм за писане на ефективни текстове за привличане на посетители в сайта.
От деня, в който получите препоръката, ще започне избраният от Вас период на консултация от 14 работни дни ( без събота и неделя), в продължение на които ние ще отговаряме на всички възникнали въпроси. 14 дни на отговори на въпросите включват общо 4 часа от нашето време за отговори на въпросите по имейл.
Ако е необходимо, можем да пренесем или да разделим отговорите на въпросите на удобен за Вас период. Препоръки за 2 седмици се разбира общуване по e-mail. Съставянето на препоръката ще отнеме 10-15 дни.
Вие получавате подробни насоки за популяризиране на Вашия сайт, както и таблици с външни връзки към Вашия сайт и сайта на конкурента.
Консултации за месец включват всичко, което е включено в консултация за две седмици, плюс следните допълнителни моменти:
Този вид консултация включва 30 дни, в продължение на които ние ще отговаряме на всички възникнали въпроси. В това време вече ще може да се следи динамиката на посещаемостта и да се направят необходимите корекции за постигане на максимален ефект.
30 дни отговаряне на въпроси включват общо 8 часа от нашето време за отговори на въпроси по e-mail.
Разглеждаме не един, а два сайта на конкурентите и техните методи за работа. Този подход позволява да се разбере повече за това как се популяризират водещите сайтове във Вашата категория.
Ако е необходимо, можем да пренесем или да разделим отговорите на въпросите на удобен за Вас период.
Препоръки за 1 месец се разбира общуване по e-mail. Съставянето на препоръката ще отнеме 20 – 30 дни.
За да осигурим най-доброто изживяване, използваме технологии като "бисквитки" за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието за тези технологии ще ни позволи да обработваме данни като поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да се отрази неблагоприятно на определени функции и характеристики.
Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.