Криейтив и изграждане и изпълнение на Комуникационна стратегия. Рекламни стратегии и криейтив от SEOMAX.
Криейтив отделът работи върху разпознаваемостта на даден бранд от потребителите. Той създава рекламни послания и кампании, които са насочени към съзнанието на потребителите, провокирайки го с внушения, образи, звуци и думи.
Всяка запомняща се реклама, всеки слоган, който помним след години е дело на копирайтъри – част от криейтив отдела. Освен него, в екипа са още дизайнер/илюстратор, маркетолог и специалистът, който координира процесите и качеството на ефективност – Криейтив Директорът.
Комуникационните стратегии представляват съвкупност от маркетингови техники, които се прилагат за разработване и реализация на дадена цел.
В основата им е проучването на продукта или услугата, потенциалната аудитория, форматите на съдържанието, което ще се използва, както и каналите на публикуване.
Това е комплексна услуга и цели дълготраен устойчив растеж на реномето на марката. Тя може да се създаде за конкретна маркетингова ситуация или за определен период от време. За да се гарантира траен резултат е необходима една Комуникационна стратегия да бъде с продължителност поне шест месеца.
Криейтивът е творческото лице на рекламната кампания, “голямата идея”, която кара потребителите да действат по определен начин. Понякога криейтивът може да бъде един слоган като Just Do It на Nike или I’m lovin’ It на McDonalds, докато в други кампании представлява поредица от текстово или визуално съдържание.
Криейтивът се създава, за да се провокират определени емоции и внушения. Той може да се фокусира върху един канал или да използва потенциала на няколко. Криейтивите се изграждат кампанийно, според съответната нужда.
Одит на съдържанието се предлагат на брандове, които вече имат онлайн присъствие под формата на фирмен сайт или страница, профили в социалните мрежи. Основни стъпки:
– Анализ със софтуер по ключови думи на съществуващ контент. Проверката цели да покаже насищането с ключови думи на текстовете, както и тяхната ефективност, правилното им разположение в съдържанието – проверка на Cal- to-Action / Призив към Действие. Силата на призивите трябва да бъде толкова голяма, че да подкани посетителите на сайта да предприемат предварително определеното действие.
– Препоръки за подобряване. На базата на направените анализи и проверки на ефикасността на контента, който създава даден бранд се дават препоръки за оптимизиране на качеството на текстовете, изображенията, инфографиките, видеата и аудио файловете.
Определяне на потребителски профил. Изгражда се шаблон на типичния потенциален потребител, на неговите навици за пазаруване и мотивации да реагира на даден призив към действие (СТА).
Независимо дали става дума за налагане на нов продукт или на познато на пазара предложение. Първа стъпка е запознаване с основните характеристики, анализира се мястото му на пазара, разположението му в съответната търговска ниша, прави се проучване на конкурентите.
Изработване на маркетинг календара, определяне на комуникационните канали, анализират се профилите в различните мрежи. Изгражда се поредица от последователни публикации с определени акценти в различните канали. Целта е фокусиране върху най-успешните и ефикасни канали за реклама.
Да поговорим?
Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.