5 стратегии за социалните мрежи по време на Великден

Реклама в социалните мрежи, фейсбук реклама, реклама, дигитален маркетинг

Според проучване в САЩ, над 16,4 милиарда долара, ще бъдат похарчени в САЩ преди и след великденските празници. Хората ще харчат за неща като декорация, подаръци, сладки, храна и цветя. Бизнесите, които искат да реализират повече продажби през този период трябва, според инструмента на социалната мрежа Facebook – Facebook Insights, да фокусират върху жени с възраст между 18 до 34 години. Според Facebook, те са основните двигатели на разговорите и покупките по време на великденските празници.

В САЩ и Великобритания, където празниците се празнуват с шоколадови великденски яйца и кошници със сладкиши, това време е особено подходящо за тази индустрия. Но в страни като Австралия или Филипините, празниците основно се асоциират с пътуване, откъдето следва, че не само компаниите, които продават сладкиши, могат да реализират продажби. Ресторанти, хотели, туристически агенции, магазини за цветя и дрехи използват това време, за да покажат своите пролетни оферти. Те рекламират своите продукти на местата, където клиентите планират, празнуват и споделят своите преживявания – социалните мрежи.

Ако вече сте запълнили рафтовете си с традиционни пролетни и празнични продукти, но все още не знаете как да привлечете клиенти, ние ще Ви дадем някои идеи. Може да реализирате идеите в магазина или да ги популяризирате в социалните медии, с помощта на различни платени или безплатни приложения за видео обработка. Има много на брой безплатни софтуерни решения, които ще Ви помогнат да създадете ангажиращо съдържание, реклами и промоционални материали. Ето и шестте стратегии, които сме подготвили за Вас:

1. Потопете се в духа на Великден

По време на Великден, светлите и пастелните цветове се търсят най-много. Използвайте тяхната нежна сила за да декорирате своите профили в социалните медии, или за да създадете дигитални картички за Великден.
Играйте си с великденски мотиви, като яйца, зайчета или просто пролетни цветя. Те ще напомнят на Вашите клиенти, че Великден наближава и те трябва да започнат да планират какво ще правят по празниците.

2. Бъдете подготвени със сладки по време на Великден

Шоколадовите яйца са особено популярни по време на Великден. Почти 90% от празнуващите ще похарчат известно количество средства за различни шоколадови сладкиши за семейство и приятели. Ако и Вие сте в този бранш, сега е перфектното време да изготвите лимитирана във времето оферта, която да създаде усещане за наближаващия празник и да подтикне потребителите да купуват. В клиентите трябва да остане чувство, че ако не закупят, ще пропуснат страхотна сделка. Поради това, подсладете своето търговско предложение.

Ако не сте в сладкарския бизнес, пак можете да привлечете клиенти. Може да подарявате различни сладкиши при покупка над определена стойност, или да направите голяма подаръчна кошница, която някой клиент да спечели. За да имате повече успех, организирайте рекламна кампания в социалните мрежи, наблягайки на думите „намаление“, „разпродажба“ или „специална оферта“.

Не забравяйте да поставяте бранда си на всяка реклама. Логото Ви в някой ъгъл на няма да се натрапва, но все пак ще остава в съзнанието на потребителя.

3. Пролетта подтиква към покупки

Великден носи пролетно настроение и ни напомня, че е време за обновяване и свеж старт. Старото вече не е актуално и всеки се опитва да обнови нещо в себе си или в дома си. Най-голям ефект по това време постигат бизнесите за дрехи. Над 45% от хората, които празнуват Великден споделят, че ще похарчат парите си за нови дрехи през пролетта. Ако искате да мотивирате хората да дойдат в магазина Ви и да похарчат пари, третирайте Великден като всеки голям празник. Това означава да изготвите специални, ограничени във времето промоции и отстъпки.

Добра идея е да маркирате определени продукти със стикер във формата на яйце и да организирате игра, която да определи колко отстъпка ще получи клиента. Може да направите игра, в която хората да скачат от място. Според разстоянието, на което са скочили, те получават по-висока или по-ниска отстъпка. По този начин постоянно ще се случва нещо в магазина Ви, а хората привличат други хора.
Пролетта предизвиква усещане за топлина и по-щастливи мигове. Променете своите графични изображение според това, като използвате по-ярки и светли цветове, за да предизвикате добро настроение. Ясно подчертайте своето специално предложение в изображението и пуснете своята реклама в социалните мрежи.

4. Съберете семейства на своята маса

Националната асоциация на ресторантьорите в САЩ предвижда, че над 33 милиона американци ще изберат да се хранят навън по време на Великден. Това показва смяна в навиците на потребителите. Те вече не искат задължително да прекарат празника на семейната трапеза, а да вечерят в ресторант. А как да се възползвате от тази тенденция?

За да спечелите клиенти за своя ресторант, по време на празниците, трябва да дадете на потенциалните потребители убедителна причина да посетят Вашия ресторант, а не някой друг. Поради тази причина, трябва да помислите за специално меню, по време на Великден, условия за резервация и за начини как да направите ресторанта си подходящ и за деца.

След като създадете специалната си великденска оферта, най-добрият начин да я рекламирате е с реклама, която ще покаже Вашите вкусни великденски предложения. Също така, рекламата трябва да покаже ресторанта Ви, като място, където семействата могат да прекарат спокойно празника.

5. Възползвайте се почивните дни по Великден

По време на великденските празници, се събират няколко почивни дни. Хората няма да искат само да пазаруват или да се хранят. Поради това, добра идея е да помислите с какво може да окупирате свободното време на своите потенциални клиенти. С наближаване на празника, хората започват да търсят различни събития, които могат да посетят. Тук може да се включите и Вие. Може да организирате нещо специално за празника, което да Ви отличи от останалите. Може да организирате партита или коктейли. Ако имате промоутъри, може да вкарате великденски елемент в облеклата им, както и да изготвите флаери с великденски мотиви. По този начин ефективно може да приканвате хора към своя магазин.

Но не забравяйте, да използвате и силата на социалните мрежи, за да привлечете по-голяма аудитория.

Започнете със създаване на изображение, което да носи великденско настроение, както и да дава базова информация за Вашето специално великденско предложение. След това създайте рекламна кампания, която да е гео-таргетирана. Под гео-таргетирана имаме в предвид, да се показва само в определен географски район или на определено отстояние от избрана от Вас точка. Това ще Ви помогне да спестите пари, защото рекламата ще се показва само на хората, в близост до Вашия обект, които има вероятност да го посетят. Ако използвате Facebook или Instagram реклама, запомнете, че текста Ви не трябва да покрива повече от 20% от изображението.

Ние от СЕОМАКС Ви пожелаваме весели и щастливи великденски празници, с пожелание за добро настроение и повече продажби. Ако още не може да се ориентирате в света на дигиталната реклама, ние можем да Ви помогнем с това. СЕОМАКС предлага професионално управление на рекламни бюджети в различни социални медии. Вашите потенциални клиенти Ви чакат, а ние искаме да Ви помогнем да стигнете до тях.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.