6 причини да използвате Тикток за бизнеса си

6 причини да използвате Тикток за бизнеса си

ТикТок… Няма човек в наши дни, който вече да не е чувал за тази социална мрежа. Започнала като забавно приложение с танцуващи тийнейджъри, тя прогресивно набира популярност и в бизнес средата. Все още обикалят митове, че ТикТок е платформа за подрастващи, но само ако се поразровите, прочетете няколко статистики или просто започнете активно да използвате ТикТок, ще се убедите колко много се е променил той от създаването си. Със своите над един милиард активни потребители месечно, просто няма как силата му да бъде игнорирана повече.

Именно затова, ние от SEOMAX създадохме новата услуга “TikTok Маркетинг“, за да се превърнем във Вашия най-добър помощник в развитието на TikTok профила Ви. Повече за услугата можете да откриете тук.

Днес ще разгледаме кои са най-важните причини, поради които да създадете ТикТок акаунт за вашия бизнес и какви са най-големите ползи от него.

1. TikTok е изключително лесна за използване платформа

За да се научите да работите с програми като Final Cut Pro или Adobre Premier Pro се изискват доста време и усилия. За разлика от тях, видеообработката в ТикТок не изисква особени специализирани умения. Разбира се, има известни тънкости, но цялостният процес не е никак труден. Потребителите могат да добавят глас, текст, изображения и дори да рисуват направо върху своите видеоклипове за едно по-персонално изживяване.

Изчистеният интерфейс на ТикТок също е голямо негово предимство. Със самото влизане в платформата се виждат видеата. Освен това има лента за търсене, няколко бутона за интеракция отдясно, името на акаунта, описанието и бутонът „плюс“, от който създавате вашето видео. Това е.

2. Тикток е страхотен начин да достигнете до нови потенциални клиенти

Въпреки че платформата се заражда през 2016 г., тя вече има над 3 милиарда изтегляния в AppStore и Google Play. Към настоящия момент, Тикток е най-изтегляното приложение в AppStore. Тази статистика поставя платформата доста пред други такива, като Snapchat, Pinterest и Twitter, които са на пазара от значително по-дълго време.

Нищо от това обаче не е изненада, тъй като в последните години наблюдаваме как видео съдържанието е взело преднина пред всякакъв друг тип съдържание и не мисли да отдава първото си място скоро. Всичко това означава, че Тикток е една прекрасна платформа, с която да достигнете до потенциални клиенти: както във вашата държава, така и извън нея.

Широко е разпространено погрешното схващане, че в Тикток време прекарват само тийнейджърите. В действителност статистиката на потребителите е следната:  10г.-19г. – 32.5%, 20г.-29г. – 29.5%, 30г.-39г. – 16.4%, 40г.-49г. – 13.9%, 50+ – 7.1%. Ясно се откроява, че средната възраст на един ТикТок потребител се е покачила доста, в сравнение с 2018 г. например.

3. Безкрайно море от инфлуенсъри

Безкрайно море от инфлуенсъри

Едно от най-най-важните предимства на ТикТок е, че всеки може да стане популярен. Доста пъти в историята се е случвало човек с нула последователи да сподели свое видео и да се събуди с хиляди, дори милиони гледания. Това дава възможност на всеки един акаунт да натрупа последователи и съответно всеки един човек може да се превърне в инфлуенсър. Ако пък искате да се възползвате от услугите на вече утвърден инфлуенсър, то в ТикТок ще намерите точния човек, на точното място и в точната ниша – вече с голям брой последователи.

4. Преизползване на съдържание

Лимитът на едно ТикТок видео е 10 минути. Това не означава обаче, че всяко едно от тях трябва да бъде с такава дължина. По-голямата част от видеата, които се споделят ежедневно, са дълги около 20-30 секунди, като това ги прави изключително лесни за преизползване в други социални мрежи. Можете да ги добавяте в Инстаграм профила си като Рийл видеа или директно на стори, можете да ги добавите в имейл кампанията си и по този начин да я разчупите малко, или да ги добавите в уебсайта си.

Вариантите са наистина много! От вас остава само да подберете правилно мястото, където желаете да ги публикувате. Важно е да се съобразите със стила на дадената социална мрежа. Въпреки своята огромна популярност,  ТикТок видеата не са подходящи за абсолютно всеки друг канал!

5. Изключително добро ангажиране

Според последни проучвания, средностатистическият човек прекарва в ТикТок около 50 минути на ден. Представете си колко голяма възможност за ангажиране на потребители е това! Независимо с какъв бизнес се занимавате, в ТикТок със сигурност има място и за Вас. А като добавим и уникалния му алгоритъм, можете да постигнете огромна ангажираност към съдържанието ви с изключително малко усилия.

6. Да изпреварим времето

Да изпреварим времето

ТикТок предлага услугата за реклама в доста държави по света, но тя все още не е навлязла в България. Това означава, че не е късно да се присъедините към платформата и да се възползвате максимално от нея. За никого не е тайна, че щом рекламите станат факт, органичното достигане до потребители рязко ще намалее: неведъж сме ставали свидетели на това в други социални мрежи.

В заключение ще обобщим, че няма причина, поради която да не създадете ТикТок профил за вашия бизнес. Независимо дали управлявате ресторант, бутик за дрехи, магазин за домашни любимци или друг бизнес, нищо не бихте изгубили, ако опитате. TikTok е безплатна платформа, даваща изключително много позитиви за развитието на брандовете. Не изпускайте момента. Ако имате нужда от професионална услуга, свързана с поддръжка на Тикток акаунт, не се колебайте, а ни потърсете. Ние вдъхваме живот на вашите дигитални идеи.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.