С голямо вълнение ви съобщаваме, че след дълги проучвания и усилена работа, нашият AI корпоративен инфлуенсър е вече факт. Нейното име е Максима и е създадена от екипа на дигитална агенция SEOMAX.
Коя е Максима?
Максима е креативна и интелигентна, а смелият ѝ син цвят на косата подчертава авантюристичния ѝ дух и готовност за нови приключения. Технологиите са нейната страст, вдъхновява се докато пътува по света, а модата е любимият ѝ начин да изрази себе си.
В момента дигитална агенция SEOMAX провежда тестове с рекламни кампании на свои клиенти, в които Максима вече привлича вниманието на потребителите във Facebook рекламите на DORMEO и Timedix. След като проследим данните, ще ги анализираме подробно и ще видим каква е реалната ефективност от този тип кампании.
Макар да е от скоро в дигиталните среди, Максима вече има първия си отговорен ангажимент. Тя ще бъде ководещ на предстоящия форум AI Innovation Summit 2025: Бизнес среща в бъдещето, с което ще се превърне в първия AI ководещ на събитие в България. Конференцията ще се проведе на 6 март в Interpred, а организатор е сп. Enterprise. Тя ще бъде посветена на иновациите в изкуствения интелект, неговото приложение и технологиите, които променят света.
Какви са предимствата на AI инфлуенсърите?
Инфлуенсърите, генерирани на базата на изкуствен интелект, предлагат няколко ключови предимства в сравнение с традиционните, които ги правят все по-привлекателни за брандовете в световен мащаб.
Пълен контрол върху съдържанието
Често работата с реален човек може да затрудни или забави процеса по реализиране на дадена кампания, тъй като концепцията трябва да се съгласува с рекламното лице. При използване на AI това не е нужно. Така брандовете пестят ценно време, от една страна, а от друга имат пълен контрол върху съдържанието на кампаниите си.
По-ниски разходи и по-голям мащаб
С повишения интерес към онлайн рекламата, услугите на инфлуенсърите стават все по-скъпи. Затова в дългосрочен план използването на AI алтернатива може да бъде по-рентабилно за брандовете. Освен това един AI инфлуенсър може да бъде персонализиран и адаптиран за различни пазари без нужда от множество лица.
По-малко рискове, свързани с репутацията
Реалните личности често могат да се забъркат в скандали или да направят противоречиви изказвания, които вредят на имиджа на марката. AI инфлуенсърът действа само в рамките на предварително зададената стратегия, което елиминира подобни рискове.
Щастливи сме, че SEOMAX за пореден път се доказва като иновативна дигитална агенция, задаваща нови стандарти. С помощта на Максима нашите клиенти ще могат да се възползват от най-актуалните възможности, които дигиталният маркетинг предлага и да бъдат крачка напред пред своите конкуренти.