ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – какво да очаквате?

Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – какво да очаквате?

Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants – какво да очаквате?

Конференция по онлайн маркетинг и търговия за хотели и ресторанти пловдив

На 29 март тази година, се организира едно много специално събитие – конференция за онлайн маркетинг на хотели и ресторанти. Целта на конференцията е да запознае собственици, управители и служители на хотели и ресторанти с ползите от онлайн маркетинга.

 

Дигиталното присъствие на всяка фирма в Интернет е много важно в днешно време. Повечето хора, които търсят да резервират хотел, първо проверяват в Интернет, разглеждат снимки, цени и местоположение и чак тогава решават да наемат. Ако Вашият хотел го няма в мрежата, вероятността клиентите да попаднат на Вас драстично намалява. Другият вариант – клиентите търсят хотели в търсачките, а Вашият хотел излиза на трета или четвърта страница. Резултатът е, че почти никой няма да разгледа резултатите след втората страница на търсачката и няма да види сайта Ви. На конференцията ще разберете от какво зависи позиционирането Ви в търсачките и как да го подобрите.

В днешно време повечето потребители разглеждат и ресторантите онлайн. В този случай, ако нямате уеб сайт, пропускате голяма част от потребителите, които ако знаеха за Вас, биха Ви посетили. Интернет Ви дава възможност да промотирате своя ресторант, да опишете менюто си както и причините да Ви посетят. Ако редовно се обновяват, фирменият сайт и фирмената фейсбук страница може да се превърнат в много силен канал за привличане на клиенти.

Онлайн маркетингът описва пътя, по който трябва да минете за да установите по-тясна връзка с потенциални и реални клиенти на Вашия бизнес с използването на информационни технологии. Това е един невероятен канал за реклама, като възможностите в него са лимитирани само от нашето въображение.

Партньор на събитието е и бранда ни с фокус “Специализиран маркетинг за хотели – UPguest.bg

Какво да очаквате?

На конференцията ще получите знания относно значението на дигиталното Ви присъствие в мрежата. Самата програма се провежда паралелно в три зали. В първата зала ще има “Лекции и презентации”, от които може да научите кои са тенденциите и успешните практики в дигиталните комуникации за Хорека, как да постигате отлични маркетингови резултати в хотелиерството и ресторантьорството, използвайки психологията на убеждаването“ и много други полезни теми в тази сфера. Във втората зала ще се проведат “Best practices & Case study”. Тук, Вие ще научите кои са добрите и лоши практики при изработка на сайт за хотели и ресторанти, 360 градусово видео в туризма или как да създавате емоционално видео съдържание, с което да разказвате истории и други интересни теми. В третата зала ще може да дискутирате с лекторите за темата, която най-много е представлявала интерес за Вас.

Заповядайте на 29 март и не пропускайте да научите как да популяризирате своя бизнес в Интернет!

За повече информация и записвания за конференцията, посетете нашия сайт: www.horeca.digital4plovdiv.com

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание