ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Как да привлечете клиенти за празниците?

Как да привлечете клиенти за празниците?

Как да привлечете клиенти за празниците?

Денят на жената наближава и ако сте собственици на бизнес, най-вероятно се замисляте какво по-специално може да направите, за да привлечете клиенти. Празници като този, са една перфектна възможност за реализиране на големи обороти, стига да си изиграете картите правилно. Защото както Вие четете този материал, така и конкуренцията се интересува и проучва възможностите и в крайна сметка резултатът опира до това кой първи ще положи усилие за да пожъне успех.

Организиране на кампанията

Преди да решите къде точно да рекламирате, трябва да решите какво ще рекламирате. Ако имате опит от предишни години, анализирайте кои продукти са се купували най-много преди и на осми март. Тази информация ще Ви позволи да привлечете хора с отстъпки точно на тези продукти. Може да компенсирате по-ниската печалба на единица продукт с по-високия оборот, който ще натрупате. Също така, по този начин имате възможност да привлечете повече нови клиенти, които в последствие да разгледат и останалите продукти, които предлагате. Ако предлагате услуга, сега е точния момент да пуснете подаръчни ваучери, които да се закупуват и подаряват на нежната половинка.

Facebook

Ако сте в бизнеса и нямате Фейсбук страница, се лишавате от много възможности за привличане на клиенти, понякога дори без да се налага да влагате средства. Фейсбук Ви дава възможност да общувате с хората, които се интересуват от Вашия бизнес. Може да събирате мнения от тях, както и да пускате информация за настоящите промоции. Това е аудитория, която сама се събира с времето и която е много по-склонна да се ангажира с някои от Вашите продуктови предложения, отколкото напълно непознати хора. Под светлината на наближаващия празник, може да използвате фейсбук страницата си за да обявите рекламната си кампания. Също така при рекламиране във фейсбук, може да настроите рекламата си да се показва на аудиторията, която следи страницата, както и на аудитория с подобни интереси. Вие вече имате профил на аудитория, която се интересува от Вашия продукт. Защо не го използвате?

Google

Повечето хора асоциират Google само с търсачката, но по-просветените знаят, че Google дава изключително добри възможности за достигане до точната аудитория. При рекламирането в Google имаме възможност за реклама в резултатите от търсене, както и реклама в дисплейната мрежа. Първата се състои в това, че когато някой търси нещо конкретно, което предварително сте задали, се появява линк към Вашето продуктово предложение в началото на листа с резултати. По този начин достигате до аудитория, която в момента търси да закупи нещо. Например при зададени ключови думи „подарък за осми март“, в резултатите от търсене на първо място може да се появява линк с продуктово предложение от Ваша страна. Този подход носи много добри резултати при изработка на Landing страница, която да води само до продуктите, включени в кампанията. Така пред клиентите ще са изложени специално подбрани за случая продукти. По този начин улеснявате техния избор. Увеличава се и вероятността да закупят.

Няколко думи за дисплейната мрежа

Дисплейната мрежа на Google са всички банери, които излизат в сайтовете, решили да отдават местата си за реклама чрез Google. Google Ви дава възможност да рекламирате във всички тези сайтове, в рамките на избрана от Вас аудитория. По този начин, освен линк, може да приложите и изображение, което да привлече клиенти. При този вид кампании отново може да се използват Landing страници за повишаване на ефективността на кампанията.

За финал ще кажем, че познаването на аудиторията, интересуваща се от Вашите продукти, Ви позволява да организирате много добре таргетирани кампании, особено по празници. Интернет позволява да се събира изключително много информация, която в последствие да се използва за много прецизна реклама. Ние от Сеомакс можем да Ви предложим цялостно дигитално обслужване, за да не пропускате клиентите, които очакват Вашите продуктови предложения в Интернет.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email