1. Как трябва да изглежда структурата на акаунта ви във Facebook
• Използвайте бизнес мениджър
Отделените офертите или аспекти на Вашия бизнес трябва да имат свой собствен акаунт.
Всеки един от Вашите акаунти трябва да има различен източник на плащане.
Не използвайте Paypal за източник на плащане.
• Не регистрирайте своите акаунти от многобройни локации с различен IP адрес.
Уверете се че вашият акаунт е подходящ
Създайте позитивна история на добра репутация и реклама с Facebook
• Изчистете своя акаунт
Изтрийте всички реклами, които не са били одобрени.
• Осигурете само необходимото, „добрата репутация“ на хората зависи от техния акаунт
2. Позиционирайте Вашата реклама спрямо:
• Уверете се, че сте в съответствие с правилата и политиката на Facebook
Не правете – паричен тип реклами, датиран тип реклами, хазарт, секс или някои други „сиви“ зони.
Прочете правилата и политиката на Facebook
• Уверете се, че Вашата реклама има ниска негативна обратна връзка
• Вашата реклама е ясна за Вашите цели
Ако Вашата landing страницата предлага нещо, в рекламата трябва да е ясно упоменато. За потребителите трябва да е ясно какво точно ще се случи, след като кликнат върху Вашата реклама.
• Без линкови изкушения в опити да манипулирате поведението на потребителите.
• Без претенции
• Без несвързани/подвеждащи изображения
• Без незаконни рекламни елементи
– Без лични характеристики на потребителя
– Без „идеален“ тип тяло (без преди и след снимки или внушавайки, че на някого тялото не е идеално)
– Без сексуални рекламни предложения (без провокации или ползването на секса за продаване)
– 20% текст (уверете се, че текстът на Вашата реклама не е повече от 20% под всякакъв вид, включва и изображения)
3. Оформете Вашата Landing страница оптимално
• Ясни цели на Вашата landing страница
• Покажете елемент на достойно бизнес уважение на всяка landing страница
Пълен адрес/ детайли на контакта, бизнес име, бизнес лого, отказване от права, линк към Вашите права и условия за употреба, също така и друга законна информация, отнасяща се за вашата дейност.
• Без натрапчиви механизми
Landing страниците не могат да имат POP-UPS, POP-OVERS, POP-UNDERS или автоматично пускащи се видео или аудио реклами и трябва да предоставят на хората повече от една опция, за да кликнат.
• Директна връзка
Landing страниците трябва да могат ясно и точно да отговарят на продукта или услугите, които се предлагат във Вашата реклама и трябва да бъдат в директна връзка със заглавието на рекламата и описанието. Това не само, че ще увеличи Вашата конверсия, но и съгласуването също ще даде на повече потребители приятелски опит.
• Без присъединяване
Сега ние се стремим да добавяме бележка тип отказ в колонтитула (footer) на всяка landing страница, която посочва страницата, която не е свързана с Facebook изобщо.