Качество на услугите на SEOMAX

Дигитална агенция SEOMAX е бранд, част от компанията Internet Media Group със седалище в Пловдив. Специализиран е в предоставяне на различни онлайн услуги, с цел изграждане на дигитално присъствие на бизнеса. SEOMAX може да се представи като “A brand’s best friend”.

 

 

Цел на SEOMAX е постигане на различни бизнес цели като увеличаване на продажбите или създаване на имидж чрез различни маркетингови инструменти. Агенцията не цели просто да изработи сайт или да направи SEO оптимизация на сайт, а да изгради индивидуална стратегия за своя клиент според специфичната среда на бизнеса му.

Хората се обръщат към нас обикновено, когато искат да се изработи качествен сайт, SEO оптимизация на сайт, управление на PPC реклами или социалните мрежи.

 

Какво е качество на услуга?

 

Качеството е съвкупност от характеристики и свойства на услугата по отношения на възможността му за удовлетворяване на предварително зададени изисквания. Зад дигитална агенция SEOMAX стои екип от специалисти в различни области, чиято цел е със своите знания и умения да издигат брандове онлайн.

Качеството на дадена услуга има голяма разлика от качеството на продукт. Докато качеството на продукта зависи единствено от неговите характеристики, услуга може да се тълкува като процес от първия контакт с потенциалния потребител до обратната връзка след извършване и. Именно затова, ако искаме да определим дали дадена фирма предоставя качествени услуги, трябва да се проследи целия процес. Ще разгледаме някои от официалните критерии и фактори за качество на услугата.

 

1.Персонификация

Кога даден човек търси нещо- когато има нужда от него. Нуждата се установява, когато той усети, че има проблем и търси неговото решение. Тогава потребителите се свързват с дигитална агенция SEOMAX. Още при първия контакт е важно отношението към клиента. Брандът проявява учтивост и готовност да помогне на всеки потърсил я за съвет или помощ.
Не случайно SEOMAX се определя като най-добрия приятел на брандовете. Един приятел се вслушва в проблемите и нуждите на отсрещния и активно търси решение на неговите проблеми. Това прави и агенцията- когато започва нов проект тя се вслушва в бизнес целите на партньора си, проучва средата, с която той си взаимодейства и съставя индивидуална стратегия за реализиране на бизнес целите му. Това е едно от основните изисквания за качество на услуга- персонификация.

2.Разбиране на потребностите

Фактор, който влияе върху качественото обслужване на SEOMAX, е разбирането на потребностите на клиента. Ние задаваме множество въпроси на първите си срещи с партньорите, за да определим/коригираме потребност ако той не е минал правилно процеса на осъзнаване.

3. Внимание

Всеки един човек се нуждае от внимание – независимо дали в личен или професионален план. Затова докато работи съвместно с партньорите си SEOMAX винаги отделя внимание на самата личност, която стои зад компанията.

4. Да се прави всичко необходимо за клиента

Друго от основните изисквания за качество на услугата е това да се прави всичко необходимо за клиента. Често се обръщат към SEOMAX при нужда от изработка на сайт, но в действителност това не е единственото, от което се нуждаят, за да издигне компанията им. Затова агенцията им предлага SEO оптимизация на сайт, с която сайтът им ще се появява на предни позиции при търсене на потребителите в търсачките или пък онлайн маркетинг, за да популялизират бранда си и/или да изградят имидж. За да правим всичко необходимо за клиента си ние следим постоянно новите трендове, които биха могли да помогнат още повече на бизнеса на партньорите им.

5. Уважение

Освен вниманието и учтивостта много важно качество е и уважението. Когато общува със своите служители и клиенти, дигиталната агенция проявява уважения към различните култури, религии и се стреми да не ограничава потребностите на заобиколящите ги.

6. Клиентът да бъде точно информиран

Важно в третичния сектор е клиентът да бъде точно информиран. Много от собствениците на бизнеси нямат представа какво означава оптимизация на сайт или PPC реклами и съответно попадат на агенции, които ще се възползват от това. SEOMAX преди още да започне дигиталното подобряването на даден бизнес иска да е сигурен в това, че клиентът знае какво ще бъде направено по сайта му и с каква цел. Освен това , за да бъде максимално полезна агенцията предоставя като подарък видео обучение, за да могат клиентите сами да администрират сайтовете си.

7. Услугата да се извършва в реално време

Друго изискване за качество на услугата е да се извършва в реално време. Дигиталното пространство не е толкова лесно измеримо, защото резултатите често не могат да бъдат проследени с просто око. След като клиентът на SEOMAX е точно информиран за методологията на извършване на дадена услуга, той може да я потребява в преносен смисъл.

Услугите на дигитална агенция SEOMAX са следните:

• Изработка на сайт- Създават работещи имиджови сайтове, които са фокусирани върху постигане на целите на бизнеса.
• Изработка на онлайн магазин- изработва онлайн магазини, които реално да продават.
• Поддръжка на сайт- Грижим се за поддръжката, актуализацията и защитата от хакери на сайтове
• SEO оптимизация на сайт –оптимизират сайтове, за да излизат в челните позиции на търсачките, когато някой търси и съответно се нуждае от този продукт.
• QA тестване – проверява дали няма грешки в кода, дизайна и съвместимостта на сайтове
• Онлайн маркетинг и PPC – управляват ефективно онлайн рекламите в търсачките, партньорите им и социалните мрежи
• Имейл маркетинг – SEOMAX създава имейл кампании, които да стимулират потребителския “convert“ (желаното действие от потребители, заради което се извършва маркетинговата кампания)
• Графичен дизайн – изготвя рекламни материали като флаери, каталози, банери и фирмени лога
• SEOMAX ефект – управление на цялостното онлайн присъствие на бранда
• Коучинг услуги – вид консултация за тези, които сами искат да развиват бизнеса си онлайн

8. Компетентност на екипа

 

Освен разбиране на потребностите на клиента фактор за по-доброто качество на услугите на SEOMAX е компетентността на екипа. Разработчиците на сайтове имат зад гърба си множество награди по национални състезания и дългогодишен опит. Специалистите по PPC са сертифицирани от търсачките Google и Bing за рекламиране на брандове в мрежите им. Специалистите ни по SEO оптимизация на сайт се развиват всеки ден за по-добри резултати на клиентите.

 

9. На първо място са клиентите

 

Най-добрият приятел на брандовете винаги слага на първо място своите клиенти. В интернет средата всичко се променя много бързо, затова ние реагираме възможно най-бързо при нужда на клиента. Ако стане проблем късно вечерта, агенцията слага на преден план партньора си, за да не допусне негативни последствия.

 

10. Доверие към клиента

 

От значение за SEOMAX е доверието към клиента. Преди започване на проект екипът винаги обсъжда с партньора това, какво би искал той да се включи, неговите идеи и как могат те да бъдат реализирани. След като приключи с даден проект агенцията предлага допълнителни услуги, които биха могли да помогнат на клиента да развие в по-големи мащаби онлайн присъствието на бранда си.

 

11. Да не се гони печалба

 

Важно изискване за качеството на услугата е това да не се гони печалба за сметка на клиента. Ние не се възползваме от незнанието на клиента относно стойността на услугата, а съобразяваме цените спрямо сложността да дадената задача.

 

12. Клиентът не трябва да бъде лъган

 

Златно правило за дигитална агенция SEOMAX е клиентът да не бъде лъган. Днес има много разработчици и агенции, които печелят (материални и нематериални) блага благодарение на клиентите. Това се дължи на това, че клиентите им нямат необходимите знания, за да следят процеса на извършване на услугата- частична SEO оптимизация на сайт, неработещи части от сайта, изоставени PPC реклами. SEOMAX изпраща редовно отчет на извършената работа на седмична или месечна база, за да има възможност клиентът да се информира/убеди в постигнатите резултати. Понякога клиенти споделят какви услуги им извършват други агенции и как го правят. Ние сме готови да дадем искреното си мнение- положително или отрицателно, като съветваме партньорите си при необходимост.

 

13. Перфекционизъм

 

Последното изискване за качество на услуга, което ще засегнем, е изпадането в перфекционизъм. Този аспект има две страни. От една страна дигиталните услуги задължително са придружени с перфекционизъм- всеки един детайл, нито една стъпка не бива да се пропуска. По този аспект SEOMAX е перфекционист. От друга страна перфекционизма може да се тълкува, като стремеж за предлагане на абсолютно всички възможни услуги, което е крайно неефективно.

Ние се фокусираме върху увеличаване на ROI, а не да насърчаваме клиентите ни да ползват всички наши услуги.
Екипността е един от главните фактори за доброто качество на услугите на SEOMAX. Те си помагат, защото всеки един от тях има специфични умения (уеб дизайн, SEO оптимизация на сайт, онлайн маркетинг) и комбинирани сътворяват успешни брандове. 

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP