Миналия петък се състоя една от най-големите конференции по онлайн маркетинг и SEO в България. Познатата на всички конференция по SEO оптимизация беше преименувана миналата година на Online Advertising Conference.
На събитието се включиха над 400 човека – професионалисти по интернет реклама, SEO оптимизатори и много собственици на онлайн магазини. Дигитална агенция SEOMAX не пропусна също да участва, затова искаме да Ви кажем нашите впечатления от конференцията.
Организация на конференцията по онлайн маркетинг и SEO
На събитието бяха засегнати теми от онлайн маркетинга, SEO оптимизация, Ecommerce и mobile, като всяка една от лекциите не продължаваше повече от 30 мин. Организацията беше на много добро ниво, като нямаше закъснения, смяна на лектори в последния момент и др. Едновременно се провеждаха по 3 лекции, всяка една в различна сфера. Това може да се тълкува, както като плюс, така и като минус, защото много от лекциите ни бяха интересни, но нямахме физическата възможност да сме на две места по едно и също време.
Всички лекции бяха стегнати, без излишни локуми и представяха най-важното и актуално в няколко опирни точки. Гост лектори бяха професионалисти като Петър Николов, Геннадий Воробьов, Огнян Младенов, Жюстин Томс, както и чуждестранни специалисти като Tim Soulo, Fernando Angulo и Марцел Вашш. Мартин Попов представи все по-навлизащата на пазара технология RTB, с която достигаме до правилния клиент на по-ниска цена.
Най-впечатляващото за нас беше кръглата маса, с която завърши събитието. Всички лектори бяха на сцената и обменяха идеи за това, как да се увеличи ефективността на дадена активност в онлайн маркетинга. Това представляваше един чеклист с множество идеи, които трябваше да се одобрят от публиката по два критерия – дали са нови за тях и дали са приложими в практиката им.
Обобщено конференцията беше на високо организационно ниво с множество спонсори и медийни партньори – бяха изпипали всеки детайл от началото до края на събитието. Украинците, които се отделиха като фирма за организиране на събития беше изцяло организатор на събитието. Те са част от NetPeak Group. Лекциите бяха практично насочени, както за специалисти в областта, така и за бизнес лица. Беше удоволствие за нас да участваме на конференцията, да видим наши колеги и да съчетаем полезното с приятното.
PS:
Беше страхотно изживяване, видяхме се с колегите. Обменихме идеи и опит и си тръгнахме предоволни от Оnline advertising конференция 2017. Очаквахте скоро нови изненади 🙂 #SEOMAX