ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Съвременните методи за уникализиране на съдържанието

Съвременните методи за уникализиране на съдържанието

Съвременните методи за уникализиране на съдържанието

Съдържанието е един от основните компоненти на сайта, а търсачките особено много ценят неговата уникалност. С пускането на такива алгоритми като Google, както Penguin и Panda, които безжалостно наказват сайтове с не-уникално съдържание, въпроса за уникализиране на съдържанието става все по-неотложен.
Но уникалното съдържание трябва да се вземе от някъде, а самостоятелното написване на текстове не се отдава на всеки уебмастър.

Каква е същността на теорията за откриване на съвпадения в текстовете?

Можем ли да заблудим търсачките, ако в изходния текст направим малко промени и го представим като свой оригинал? На теория да, но на практика търсачките използват сложни алгоритми за разпознаване на дубликати, а да ги заобиколим съвсем не е лесна задача. Много използват простото пренаписване на текста, но търсачките вече престанаха да смятат подобни текстове за уникални. За промяна на изходния текст се използват класическите методи: разместване на части от текста, използване на думи синоними, промяна в скоростта на компонентите на речта и авторство. Трябва да отбележим, че дори комплексното използване на тези мерки не са в състояние на обезпечат необходимото уникализиране на съдържанието.

Copywriting и неговите функции

Copywriting включва написването на текст от нулата. Ако говорим от позицията на посетителите, той е най-предпочитания и неговата стойност е най-висока. Основното предимство на тези текстове е тяхната прословута уникалност, разпознаваемост, информативност и атрактивност за позицията на потребителите, разбира се ако са написани от качествени копирайтъри.

Популяризиране на уеб сайт за хората е свързано с използването именно на копирайтинга. Разбира се, за него ще трябва да се заплати повече, но и изискванията, на които ще отговаря съдържанието ще бъдат на достатъчно високо ниво. Освен това той сигурно ще бъде по вкуса на читателите, което пък ще доведе до увеличаване на конверсиите и ще способства за оптимизацията на сайта. Специализирани агенции или опитни писатели могат да създадат един наистина висококачествен продукт, но цената може да бъде толкова висока, че сайтове с малки бюджети няма да могат да си го позволят. В този случай ще ви помогне професионален обмен на информация и копирайтъри на свободна практика.

Потребителско съдържание от социалните мрежи

Този метод за получаване на уникално съдържание не се смята за напълно легален. Разбира се, човек не трябва да очаква от такова съдържание високо качество, но за някои цели, например, когато трябва да се напълни сайта с някакво уникално съдържание, и това става.
Ако погледнем в същността, то подобно заимстване не е нищо друго, освен плагиатство и кражба, но тъй като изходното съдържание не попада в индекса, то и търсачките няма да могат да изобличат крадеца. Друг е въпросът, че действителните автори на статиите могат да ги видят в сайтове, където не са ги публикували.

Статии от офлайн

Офлайн могат да се намерят текстове, които не са познати на търсачките. За целта могат да се използват различни документи, които не са били пуснати в интернет, с други думи, можете да запълните мястото в сайта с цифровизирани текстове. Но не си мислете, че ако вземете някоя книга класика и я сканирате, ще получите уникално съдържание, тези произведения отдавна са качени в интернет. А техническата документация за подобни цели може да бъде полезна.
Разбира се, в този случай, можете да забравите за качеството на оптимизацията и конверсиите, но ако ви интересува на този етап само уникалността, тогава практически е безплатен и ефективен метод за търсене на уникално съдържание.

Кой метод за уникализиране на съдържанието да изберем?

Не бързайте да се радвате, че за стотинки ще можете да напълните своя интернет-магазин със статии, пренаписани от конкурентите. Не забравяйте, че качеството на текста за живия човек играе огромна роля. Помислете на първо място за конверсиите, с други думи, от тестовете се очаква, че те ще насърчат потребителите да купуват стоки.

В случаи, когато е необходимо уникално съдържание за спомагателни сайтове, които служат само за оптимизация, а техните посетители ще бъдат само ботове, текстовете от социалните мрежи и офлайн ще бъдат най-доброто решение. За карти на продукти и други къси и сходни по смисъл текстове ще е подходящо автоматично генериране на статии. Но ако такъв текст се публикува на главната страница на сайта, едва ли читателите ще го четат.

Както може да се види, днес има няколко метода за създаване на уникални текстове, и най-добрият избор за всяка ситуация ще зависи от крайната цел. Веднага се настройте, че няма да получите безплатно съдържание за сайта за хората. Но можете ефективно да използвате способи, които не изискват големи разходи за уникализиране на съдържанието. Който от методите да изберете, важно е да разберете, че основното изискване за съдържанието е уникалността и само в този случаи няма да си изпросите наказанието на търсачките.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание