Основен елемент при изработката на сайт или онлайн магазин е качественото съдържание. В почти всички случаи, текстовете и снимките за проекта се предоставят от клиента. Изключение правят случаите в които клиентът е платил на агенцията изработваща уеб сайта или на трето лице да напише текстове и да направи изображенията. Ето списък с необходимата информация, която трябва да подготвите преди да стартира изработката на Вашия сайт или онлайн магазин:
Текстова информация
- Информация за страници (например: За нас, Услуги, Често задавани Въпроси и др.)
- Продукти (включва: заглавия, мета информация, описания, модели, цени и др.)
- Статии (например: Полезни статии от сферата на работа на фирмата или за предлаганите продукти)
- Новини
- Отзиви от клиенти
- Други (всякаква друга текстова информация, която трябва да бъде качена на сайта / онлайн магазина)
Графични изображения
Важно: Препоръчваме да НЕ използвате снимки с водни знаци по тях (освен ако не е Ваш воден знак), снимки, които са обект на чуждо авторско право и/или снимки с лошо качество. Форматът на файловете трябва да бъде JPG или PNG.
- Лого
- Лога на клиенти / партньори
- Слайдъри
- Банери
- Снимки на екип
- Снимки на оборудване
- Снимки на офиси / работно място / шоурум
- Снимки към услугите
- Снимки на продуктите
- Снимки на сертификати
- Снимки на награди
- Снимкови каталози
- PDF файлове
- Галерии
- Други (всякакви други графични изображения, които трябва да бъдат качени на сайта / онлайн магазина)
Контактна информация
- Адрес(и)
- Телефон(и)
- Имейл(и)
- Факс
- Скайп
- Лице за контакти
- Други (всякаква други начини за контакти, които трябва да бъдат качени на сайта / онлайн магазина)
Социални профили
- Google+
- Други (всякакви други социални профили, които трябва да бъдат качени на сайта / онлайн магазина)
Допълнителна информация при изработка на онлайн магазини
- Общи условия
- Поверителност
- Информация за плащания и доставка
- Връщане на продукт
- Рекламации и жалби
- Линкове към КЗП и OPC
Ако възнамерявате да продавате онлайн, трябва да знаете, че легалните страници за Вашия онлайн магазин се изискват от закона и най-добре е да се консултирате с адвокат за съставянето им. Всеки бизнес има специфична информация и не може лесно да бъде копирана от чужд онлайн магазин и приложена за Вашите нужди. Все пак глобите от КЗП са за Вас и Вашия онлайн магазин.
Важно да знаете: Писането на текстовете за легална информация не е задължение на уеб агенцията, което прави Вашия сайт.
Още за вашият нов уеб сайт: След завършване на проекта свързан с новия ви маркетинг инструмент е да помислите една стъпка напред. Продължаващата поддръжка на уебсайта е често пренебрегван аспект на дизайна на уебсайта. Отговорете си на следните въпроси:
• Кой ще отговаря за продължаващата поддръжка на уебсайта?
• Имате ли уменията, ресурсите и времето, за да поддържате уебсайта вътре?
• Какво ще стане, ако този член на персонала напусне компанията? има ли извънредно положение?
• Бихте ли предпочели да сключите договор с дигиталната агенция, която е направила дизайна на сайта / фирмата за разработка на онлайн магазина, за да поемат те тази част от обслужването на сайта?
Вашия нов уеб сайт не е просто следващото бизнес начинание, което сте завършили и опааа… той вече работи и вади пари. Уеб сайта е маркетинг инструмент, който трябва да включите към маркетинг кампанията си за привличане на клиенти, продаване на стока, представяне на имидж. Помислете и това как ще стане и смело напред!