Case Study: Facebook маркетинг и Google реклами за онлайн магазин за мебели „Напредък“
вторник, 01 декември 2020
Тестване, упоритост и отново тестване. Това са най-отличаващите се думи, когато говорим за дигиталното обслужване, което предоставяме на мебели «Напредък». Компанията има над 100-годишен опит в проиводството на мебели за дома и офиса, но от няколко години насам коренно променят концепцията си. Част от дейностите, които предприемат, е развитие на дигиталните канали на фирмата. В
- Публикувана в Case Study, Полезно
Няма коментари
Case Study: Развитие по време на пандемията на онлайн магазин за дрехи Gang.bg
сряда, 11 ноември 2020
2020 година е различна от останалите досега за нас, както в ежедневието ни, така и за бизнеса. Много сайтове и онлайн магазини спряха рекламата си в интернет или свиха бюджетите си, а други напротив – завишиха ги и взеха максимума от ситуацията. С това Case Study искаме да Ви представим един онлайн магазин за дрехи,
- Публикувана в Case Study
Case Study: Facebook и Google реклами за онлайн магазин за бижута Imiks.bg
вторник, 25 август 2020
Да предлагаш бижута онлайн не е никак лесна задача. Затова собствениците на верига магазини Имикс, занимаващи се с производство и диструбиция на сребърни бижута, се обърнаха към нас. Бижутата определено не са продукт от първа необходимост, а предлагането им по време на световната пандемия бе затруднено. Въпреки това, с екипът ни дадохме всичко от себе
- Публикувана в Case Study
Case Study: Изграждане на имидж, SEO оптимизация и Facebook реклама на хотелски комплекс с вили и апартаменти
вторник, 21 юли 2020
В туристическата индустрия хотелиерският бизнес е изключително конкурентна среда и да си сред най-добрите не е никак лесно. За нас бе голямо предизвикателство да се докоснем максимално до този бранш и да помогнем оптимално в изграждането на имидж, да достигнем до по-голям брой резервации на месец и да оптимизираме сайта, за да се класира по-напред
- Публикувана в Case Study
В напредването и развитието на дигитална ера, все повече потребители предпочитат да пазаруват или проучват възможностите на пазара онлайн. Факт е, че емоционалните покупки, на стойност до 50 лева, се предлагат сравнително по-лесно в дигиталните среди, в сравнение с продукти с по-висока стойност. Също така знаем, че чрез постоянство, упоритост и добра стратегия, всеки бизнес
- Публикувана в Case Study, Facebook реклами, Google, Дигитален маркетинг
Case Study: Facebook и Google реклами на онлайн магазин за дамско бельо
четвъртък, 09 април 2020
Безспорно, един от най-конкурентните бизнеси в сферата на онлайн търговията е предлагането на дрехи. Това обаче не означава, че не могат да бъдат постигнати добри резултати. За да ви го докажем, създадохме това Case Study. Вижте как за една година постигнахме чудесни резултати, с малък бюджет, в ниша, по-специфична от рокли, блузи и панталони –
- Публикувана в Case Study
Case Study: Цялостно онлайн представяне на изложения Агра, Винария и FoodTech към Международен панаир Пловдив
вторник, 24 март 2020
Как започнахме съвместна работа? Агра, Винария и FoodTech са утвърдени международни събития в Международен панаир Пловдив. Агра е селскостопанска изложба, която е най-голямото икономическо събитие за агробизнеса в Югоизточна Европа. Винария се оприличава, като най-престижното са сектора си, както и FoodTech за хранителната индустрия. Ежегодно трите изложби се посещават от над 40 000 посетители в
- Публикувана в Case Study
Case Study: Как подобрихме имиджа на винарски комплекс CHATEAU COPSA
сряда, 24 юли 2019
Днес ще ви представим работата ни по един нестандартен винарски комплекс в Долината на розите – Chateau Copsa. Един дискретен оазис, изпълнен с романтика и тайнственост, любим на ценителите на доброто вино. Впечатляващото на комплекса не свършва до тук.. той е истински замък! Да, замък в община Карлово с лозови масиви и невероятно вино. Комплексът
- Публикувана в Case Study
Case Study: Първи позиции в GOOGLE за “SAINT GOBAIN”
сряда, 24 юли 2019
Saint-Gobain е един от световните строителни лидери със своите висококачествени материали, иновативни решение, енергийна ефективност и др. Компанията е създадена през далечната 1665 година в Париж, като постепенно развива някои от най-успешните брандове в строителния сектор – Weber, Isover, Rigips, Ecophon. Weber е водещ производител на хидроизолационни системи, лепила за плочки и др. Rigips предлага
- Публикувана в Case Study
- 1
- 2