ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Популяризиране на уеб сайт: увеличаване на продажбите или популярността на бранда?

Популяризиране на уеб сайт: увеличаване на продажбите или популярността на бранда?

Популяризиране на уеб сайт: увеличаване на продажбите или популярността на бранда?

Популяризиране на уеб сайт - рекламиране в google, фейсбук

Популяризиране на уеб сайт може да се направи с две цели: увеличаване на продажбите или популярността на бранда. Разбира се, можете да поставите пред SEO-специалистите и двете задачи, но трябва да припомним, че пътищата за тяхното решаване са паралелни, но не се сливат в един.
Т.е. постигането на реален резултат на едното направление, съвсем не гарантира постигане и на второто.

Популяризиране на уеб сайт - онлайн маркетинг, рекламиране в google, социални мрежи

Ще разгледаме конкретен пример за популяризиране на уеб сайт.

Фирмата се занимава с производство и продажба на кухненски мебели. Естествено, ръководството е заинтересовано от ръста на продажбите, популяризирането на уеб сайта се провежда по ключови думи „висококачествени кухненски мебели“. Запитвания много, сумите за насърчаване на сайта са прилични и посетителите са много. Но въпреки това, продажните на растат. Защо? За да се разбере причината, си струва да се помисли, кой и с каква цел пише в търсачката тези фрази. Да, възможно е човек да иска да си обнови обстановката в кухнята и търси подходящи варианти. А може би, просто се интересува от съвременните разработки, някой иска да знае от какви материали се изработват днес кухненските мебели, или просто мечтае да види своята кухня обновена, но в момента няма финансова възможност.

Всички тези хора, които преминават по предложената връзка, могат да намерят интересуващата ги информация. Възможно е да харесат продуктите, и когато дойде време да се обърнат именно към тази компания за нова кухня.

Но сега, ставайки посетители на сайта, те не се превръщат в клиенти веднага, което означава, че продажбите за тяхна сметка няма да се увеличат. В дадения случай има място имиджовата реклама и повишаване популярността на бранда. А фирмата е искала друго? Значи е трябвало да избере малко по-различен път.
Да се върнем отново към ключовите думи. Но този път ще мислим от позицията на купувач. Ако аз не искам да разбера за дизайна на съвременните кухни, а да купя кухненски шкафове, какво ще напиша в търсачката: „Продажба на кухненски шкафове“, „ Цени на качествена кухненска мебел“, „ Кухненски мебели в София“( или друг град).

Тук вече става въпрос за хора, които наистина искат да купят именно тази продукция, и е голяма вероятността те да не се ограничат само с едно посещение на сайта, а и да направят поръчка. Да, в този случай сайта няма да излезе на първо място в търсачката по най-популярните ключови думи, но и тук не работи пряката зависимост: повече посетители-повече клиенти.

Кое популяризиране на уеб сайт да изберем? Искате и много посетители, и големи продажби. Тук могат да ви помогне само консултация със специалисти. Всяка област има свои нюанси и тънкости, а и цената по различните ключови думи ще бъде различна.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание