Популяризиране на уеб сайт: увеличаване на продажбите или популярността на бранда?

Популяризиране на уеб сайт - рекламиране в google, фейсбук

Популяризиране на уеб сайт може да се направи с две цели: увеличаване на продажбите или популярността на бранда. Разбира се, можете да поставите пред SEO-специалистите и двете задачи, но трябва да припомним, че пътищата за тяхното решаване са паралелни, но не се сливат в един.
Т.е. постигането на реален резултат на едното направление, съвсем не гарантира постигане и на второто.

Ще разгледаме конкретен пример за популяризиране на уеб сайт.

Фирмата се занимава с производство и продажба на кухненски мебели. Естествено, ръководството е заинтересовано от ръста на продажбите, популяризирането на уеб сайта се провежда по ключови думи „висококачествени кухненски мебели“. Запитвания много, сумите за насърчаване на сайта са прилични и посетителите са много. Но въпреки това, продажните на растат. Защо? За да се разбере причината, си струва да се помисли, кой и с каква цел пише в търсачката тези фрази. Да, възможно е човек да иска да си обнови обстановката в кухнята и търси подходящи варианти. А може би, просто се интересува от съвременните разработки, някой иска да знае от какви материали се изработват днес кухненските мебели, или просто мечтае да види своята кухня обновена, но в момента няма финансова възможност.

Всички тези хора, които преминават по предложената връзка, могат да намерят интересуващата ги информация. Възможно е да харесат продуктите, и когато дойде време да се обърнат именно към тази компания за нова кухня.

Но сега, ставайки посетители на сайта, те не се превръщат в клиенти веднага, което означава, че продажбите за тяхна сметка няма да се увеличат. В дадения случай има място имиджовата реклама и повишаване популярността на бранда. А фирмата е искала друго? Значи е трябвало да избере малко по-различен път.
Да се върнем отново към ключовите думи. Но този път ще мислим от позицията на купувач. Ако аз не искам да разбера за дизайна на съвременните кухни, а да купя кухненски шкафове, какво ще напиша в търсачката: „Продажба на кухненски шкафове“, „ Цени на качествена кухненска мебел“, „ Кухненски мебели в София“( или друг град).

Тук вече става въпрос за хора, които наистина искат да купят именно тази продукция, и е голяма вероятността те да не се ограничат само с едно посещение на сайта, а и да направят поръчка. Да, в този случай сайта няма да излезе на първо място в търсачката по най-популярните ключови думи, но и тук не работи пряката зависимост: повече посетители-повече клиенти.

Кое популяризиране на уеб сайт да изберем? Искате и много посетители, и големи продажби. Тук могат да ви помогне само консултация със специалисти. Всяка област има свои нюанси и тънкости, а и цената по различните ключови думи ще бъде различна.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.