ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

5 тактики, които конкурентните SEO оптимизатори може би не знаят

5 тактики, които конкурентните SEO оптимизатори може би не знаят

5 тактики, които конкурентните SEO оптимизатори може би не знаят

5 трика за seo оптимизация на сайт, които конкурентите не знаят - дигитална агенция seomax

Ако сте начинаещ в SEO, или не е вашият основен фокус, ще Ви споделим 5 неща, които според нас, Дигитална агенция SEOMAX, са важни да правите и ще Ви споделим инструменти, които да ви помогнат да изпълнявате тези задачи.

Може да не сте съгласни, но Оптимизация за търсачки е изкуство и наука. Трябва да сте креативни в подходите си, да търсите двигатели за търсене и да надхитрите конкурентите, като същевременно прилагате солидни стратегии за изследвания и анализи.

За да направите това, трябва да използвате различни техники и инструменти. За съжаление, обаче, повечето хора са склонни да се придържат към това, което знаят. Това може да бъде опасно в бързо развиващото се SEO пространство, тъй като търсачките непрекъснато коригират това, което търсят и как показват резултатите.

Следват някои от значимите – но понякога забравени – лостове, които можете да извлечете, за да подобрите ефективността на SEO.

Групиране на ключови думи

Групирането на ключови думи се отнася до организирането на ключови думи в клъстери за различни цели – за оптимизиране на целевите страници, за идентифициране на потенциални области на възможности за разработване на съдържание и др.
Но организирането на ключовите думи за търсене в най-ценните групи може да бъде трудна задача, дори и за опитен оптимизатор. Ако имате много целеви страници, с които да работите, може да бъде тежка задача да правите отчети, оптимизирате и управлявате проектите си за SEO. Тъй като пейзажът на ключови думи винаги се променя, имате нужда от инструмент и солидна стратегия, за да се справите с предизвикателствата.

Ползи от групирането по ключови думи

Стратегията за групиране по ключови думи ви позволява да подобрите работата си в SEO и PPC и да получите по-добро разбиране за това как всеки тип ключова дума работи за вас.
Помага с SEO оптимизация на страницата, copywriting, подбор на теми и организиране на архитектурата на уебсайта Ви.
Можете да дадете приоритет на създаването на целевата си страница въз основа на най-обещаващите групи от ключови думи.

Много уеб администратори използват Excel или AdWords, за да групират големи колекции от ключови думи на по-малки и по-целеви списъци, но е лесно да правите грешки, когато работите ръчно с големи обеми данни. Използването на специални инструменти за групиране на ключови думи – например SE Ranking Keyword Grouper или Wordstream Keyword Grouper – ускорява процеса изключително, като същевременно поддържа качеството и ефективността. Разбира се, няма инструмент, който да е перфектен.

Проследяване на промяната на страница

Мониторингът на промените на страниците е нова тактика. С инструментите за следене на промяната на страниците можете да получавате сигнали за всички промени в страниците, които оптимизирате.
Когато следите страници, винаги ще знаете кога клиентът Ви или уеб администраторът правят промяна в уебсайта, която ще окаже влияние върху класирането Ви – и ще можете да направите необходимите корекции, преди класирането Ви да падне или да бъдете санкционирани от Google. Всички знаем, че дори малки промени могат да имат сериозни последици, така че е много важно да сте наясно с каквито и да било корекции, преди страниците да бъдат индексирани от търсачките.

Можете да използвате различни инструменти и приложения, за да настроите сигнали за всяка промяна на страницата. Те включват VisualPing и ChangeDetection.com.

Рейтингът на промяната на страницата на класацията SE позволява на специалистите по SEO да задават честота на сканиране и да проследяват и анализират промените, които се случват между всяко сканиране. Ако уебсайтът Ви се хакне, функцията ще открие и покаже злонамерен код и лоши връзки. Можете да наблюдавате всички страници – ваши, на клиенти или конкуренти.

Проучване на SEO конкурентите

Информирайте се, като следите маркетинговите дейности на вашите конкуренти, като започнете от класациите за търсене до ново съдържание и връзки.
Много инструменти ви помагат да откриете ключовите думи на конкурентите за органично търсене – SpyFu, SEMrush, BuzzSumo и Ahrefs.

Често пренебрегвана тактика е да използвате инструмент за наблюдение, за да шпионирате промените (като нови връзки или ново съдържание), които конкурентите правят на своите сайтове. Това ще ви позволи да откриете какво правят, за да генерирате качествен трафик и да разработите собствени стратегии за надхитряне на базата на тези констатации.

Ключови думи с дълги опашки

Приемането на ключови думи с дълги опашки е от жизненоважно значение за онлайн бизнеса, който иска да получи висок ранг в органичните търсения на Google. Дори първоначално да получавите по-малко трафик, в дългосрочен план ще видите резултат.

Предизвикателството е да откриете печеливши и полезни вариации на ключови думи за вашите ниша и уеб сайт. За щастие, много от инструментите за предложения за ключови думи предоставят тази функция за използване при оптимизирането на страниците Ви. Някои от по-известните включват инструмента за планиране на ключови думи на Google (в AdWords) и безплатния инструмент за ключови думи на WordStream.

Проследяване на мобилния ранг

Невъзможно е да се игнорира невероятното въздействие, което мобилните устройства оказват върху всекидневния живот на всеки, така че мобилните показатели придобиват все по-голямо значение.
С помощта на Google Search Console можете да проверявате класирането за мобилни устройства чрез отчета “Google Анализ за търсене”. Там можете да сравнявате класациите за настолни и мобилни устройства, като разглеждате времеви рамки, импресии и кликвания за мобилни класации.

Сравняването на класацията за настолни компютри и мобилни устройства ще ви позволи бързо да идентифицирате проблемите, породени от първото внедряване на индекса за мобилни устройства. Ако дадена страница е значително по-ниска в мобилната мрежа, погледнете внимателно факторите.

Локална класификация на ключовите думи

Ако вашите продукти или услуги представляват интерес за хора в географския район, уверете се, че оптимизирате и за местните търсения.
Предизвикателството тук е, че близостта е определена като ключов фактор за класирането на местни търсачки, което означава, че различни хора на различни места ще получават различни резултати за едни и същи запитвания. Следователно, трябва да използвате инструменти, които са специално предназначени да поемат тази задача.

Някои възможности включват проверка на ключовия ранг на SERP (която ви позволява да въвеждате локални параметри) и безплатния локализиран инструмент за класиране на BrightLocal.

SEO е динамична маркетингова област и това я прави предизвикателна и вълнуваща. Ако имате затруднения ние, Дигитална агенция SEOMAX, ще бъдем до Вас при всяко едно запитване и заедно ще разрешим проблемите на Вашия сайт.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email