SEOMAX ОТВОРИ ВРАТИТЕ СИ ЗА СЛЕДВАЩОТО ПОКОЛЕНИЕ МАРКЕТОЛОЗИ

На 24-ти март дигитална агенция SEOMAX посрещна ученици от 12-ти клас на Националната търговска гимназия – Пловдив, които планират да продължат професионалния си път във вълнуващия свят на маркетинга. Те имаха възможността да се запознаят отблизо с процесите на работа в компанията и ежедневието на един маркетинг специалист.

 

Учениците бяха посрещнати от партньорите Любомир Атанасов и Петър Дяксов, които разказаха за историята на дигиталната агенция, мисията и ценностите, и бъдещите ѝ цели за развитие. Особено ценно за учениците беше да чуят техните лични истории. Двамата партньори разказаха за пътя, който са извървели от студентските си години до успешни специалисти в маркетинга, бизнеса и електронната търговия. Задълбоченият разказ предизвика интереса на учениците. Какви са постиженията, с които агенцията най-много се гордее, как се измерват успехите на една маркетинг агенция и кои са ключовите умения, които един успешен маркетолог трябва да притежава, бяха само част от въпросите на любознателните ученици.

 

“Най-голямото ни постижение, с което се гордеем, е нашият сплотен екип. Щастливи сме, че през годините успяхме да привлечем креативни и отговорни личности, които ценят и поддържат етиката в компанията. До голяма степен това се дължи на стажантските програми, с които предоставяме възможност на младите целеустремени хора като вас да натрупат нужния опит, и така да изградят здрава връзка с агенцията. Младите хора имат нужда някой да им подаде ръка и да ги въведе в света на избраната от тях професия, затова нашите врати са отворени за вас,” сподели Петър Дяксов.

 

Дигиталният маркетинг: поглед отвътре

След като учениците се запознаха с историята и мисията на SEOMAX, тяхното посещение продължи с разходка из различните отдели на дигиталната агенция. От копирайтъра ни Цвета Панчева научиха тайните на убедителното писане в интернет пространството и колко е важно текстът ни да носи определено послание. След това Social Media специалистът ни Мария Меликарова разкри колко детайлни проучвания и задълбочена работа всъщност стоят зад една успешна маркетинг кампания в социалните мрежи. Тя сподели, че една голяма част от ежедневието ѝ като маркетолог преминава в активна комуникация с клиенти, запознаване с актуалните тенденции, както и изработване на постинг планове за брандове от най-различни сегменти. Обиколката на учениците завърши с посещение в дизайн отдела, където графичният дизайнер Елена Димитрова демонстрира творческия процес зад създаването на един цялостен брандбук – от подбора на цветовете и шрифтовете на компанията, до подбора на визуализации, рекламни матереиали и брандирани артикули.

 

Най-доброто нещо, което можеш да направиш с опита, е да го споделиш

Щастливи сме, че имахме възможността да споделим своите знания с будни млади хора, които имат интерес и желание да се развиват в сферата на дигиталния маркетинг. Вярваме, че теорията сама по себе си не е достатъчна – най-добрият начин да опознаеш дадена професия е чрез пряк досег с реалните работни процеси.

 

“Не губете пламъка и страстта, с които днес говорите за мечтите си. Бъдете активни, разказвайте за всички стъпки, които предприемате, за да сте по-близо до целта си, и не спирайте да учите. Това, че днес сте тук и търсите нови знания, е доказателство за вашата отдаденост – и тя неизменно ще ви се отплати в бъдеще”, пожела Любомир Атанасов на бъдещите млади маркетолози в края на тяхното посещение.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.