Горди сме да споделим, че един от управляващите партньори на дигитална агенция SEOMAX получи покана да се нареди сред лекторите на престижната международна конференция eCommerce & Digital Marketing Expo North 2024.
След огромния успех на предходните издания, събитието ще се проведе за трета поредна година на 17 и 18 февруари 2024 г. в конферентния център Vellideio, в рамките на Международния изложбен и конгресен център Хелекспо. Конференцията има за цел да се утвърди като водещо събитие в Северна Гърция, предлагайки на бизнеса безценни знания и възможности за придобиване на нови контакти и партньорства.
Събитието е насочено към напредничавите компании, които желаят да подобрят своите стратегии за електронна търговия и дигитален маркетинг. По-мащабният стремеж на ECDM Expo North е да привлече посетители и изложители от съседните балкански държави, като по този начин се превърне в едно от важните нетуъркинг събития на полуострова.
Двудневната международна конференция тази година ще бъде изцяло насочена към най-новите тенденции в електронната търговия и дигиталния маркетинг. Лекциите ще обхващат теми свързани с нови технологии и платформи, дигитални разплащания, куриери и marketplace.
Какво се случи на събитието?
Поканата за участие в международния форум е признание за експертизата на Любомир Атанасов в областта на дигиталния маркетинг, но несъмнено е и предизвикателство. В своята лекция на тема “Работещите практики в електронна търговия и дигиталния маркетинг за българския пазар”, той сподели дългогодишния си опит в сферата. Лекцията засегна редица ключови за успешната онлайн търговия в България аспекти. Някои от най-важните сред тях включваха:
- Статистики за най-успешните търговски ниши в страната и потенциала за развитие;
- Подходящи open source и SaaS платформи за създаване на онлайн магазин;
- Логистични партньори;
- Успешни маркетингови стратегии за българския пазар;
- Референтни стойности за цена на онлайн реклама при някои от най-популярните ниши в страната.
Лекцията беше приета от публиката с огромен интерес и ентусиазъм. Таргетирана към бизнесите, желаещи да стъпят на българския пазар, тя предостави на аудиторията ценна информация и ресурси, тествани многократно в практиката и доказали своята огромна стойност.