InaEssentials и SEOMAX – Как растем заедно

Добрата грижа за кожата и косата става приоритет на все повече хора в Европа и Америка. Българските компании успяват да се наложат на пазара с натурална козметика и започват постепенно да изместват конвенционалните продукти, формулирани със синтетични съставки.

Началото на InaEssentials

 

Един от брандовете, които през годините успешно се утвърди в бранша, е InaEssentials. В момента те са се наложили успешно в над 25 държави в Европа и Северна Америка, но пътят до тук не е бил лесен. Те започват като малък семеен бизнес, чието начало се поставя през 1999 г. Сблъскват се с много трудности през годините и чак през 2007 г., когато започват да продават на едро етерични масла за износ в Германия, за първи път от бизнеса има печалба. Години по-късно се включва Васил Ралчев с идеята да започне онлайн търговия. Това променя всичко. Нещата потръгват неочаквано бързо, към екипа се присъединяват много хора, които успяват да предадат стойността, която брандът носи и днес. Успешно се налагат на българския пазар, а отзивите на клиентите са повече от добри. Така InaEssentials се превръща в любима козметична марка на много потребители.

 

InaEssentials на европейския пазар

 

Първата държава, в която InaEssentials успешно излиза извън границите на България със собствени продукти, е Германия. Скоро след това се присъединява Словакия и едва 7 месеца по-късно козметиката се предлага вече в 13 държави. Брандът силно залага на това да бъде локализиран за всяка държава, да говори нейния език и да е наясно с тенденциите там. Вниманието към клиента е това, което успява да им помогне да достигнат от 300 хил. лева оборот през 2019 г. до 36 млн. през 2022 г. За следващите 3 години целите са ясни – успешно пласиране на пазарите в Америка, Англия, Австралия и Канада, стартирането на физическа дистрибуция и отваряне на собствени физически магазини, като първият вече е реалност в град Пловдив.

 

InaEssentials и SEOMAX днес

 

Нашата агенция си сътрудничи пряко със съсобственика и ръководител на Google Ads екипа в InaEssentials – Борислав Йорданов, с който заедно работим в над 20 пазара, сред които България, Англия, Румъния, Полша, Ирландия, Хърватия, Гърция, Франция, Германия, Португалия, Италия, Испания, Чехия, Унгария, САЩ и други. Благодарение на съвместната ни работа успяваме да постигаме целите си и да подобряваме не само работата ни, но и стратегията за развитие в бъдеще.

 

Как започнахме съвместна работа?

 

 

Стартирахме съвместната си работа през октомври месец 2021 с Google Ads в 15 европейски държави. По част от акаунтите беше работено и преди, но възвращаемостта от рекламите далеч не беше разгърнала потенциала си. Затова заедно си поставихме една основна цел:

Да достигнем добра възвращаемост на разходите за реклама (ROAS)

Това, което ни позволи да скалираме бизнеса до днешното му положение, е гъвкавият бюджет. InaEssentials подкрепяха тестовете на различни формати реклами, докато не намерихме най-подходящата стратегия за развитие и това ни позволи бързо да постигнем многократно подобрение на резултатите.

 

Какво предприехме за постигане на целите?​

След стартиране на първите кампании започнахме анализи на клиентското поведение, на аудиториите, които се интересуваха от продуктите и най-вече как можем да подобрим тяхното преминаване през сайта, така че то да завърши с поръчка. Нека разгледаме малко по-подробно резултатите, които постигнахме в 9 държави в период за 1 година. За да придобиете по-ясна представа колко промени и тестове са нужни, за да оптимизираме рекламата в дадена държава, ще споделим, че през периода февруари 2022 до декември 2023 в България са създадени 51 кампании, 123 рекламни групи и 277 реклами; в Полша – 33 кампании, 48 рекламни групи и 279 реклами; в Германия – 30 кампании, 47 рекламни групи и 150 реклами. С различните рекламни формати постигнахме следните резултати:

(Следващите таблици сравняват резултатите по 3 ключови метрики за успеваемост в периода октомври-декември 2022 и същия период през 2023 г.):

 

 

Във всички акаунти тестваме и активно работим с всички рекламни формати, които Google позволява – Search, Performance Max, Dynamic, Shopping, Display, Discovery. Това ни позволява да достигаме до повече хора и по-подробно да анализираме кое работи добре за бранда в различните държави, тъй като едно от основните предизвикателства е различието между трендовете в държавите.

 

Ключът към успеха

Работата ни с InaEssentials е успешна благодарение на добрата ни комуникация и отдадеността на екипа. Заедно продължаваме да постигаме целите си и да развиваме бранда по целия свят.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.