Как да изберете фирма за изработка на сайт?

избор на фирма за уеб сайт, дигитална агенция

Едно от най-трудните неща, при пускането на нов сайт е изборът на дизайнер. С толкова много фирми, изработващи сайтове, може да е изключително трудна задача да изберете правилната за Вас.

Това не е решение, което да вземете с лека ръка. В крайна сметка, Вашият сайт ще е лицето на Вашия бизнес онлайн. Той ще е първата точка за контакт за много от потенциалните Ви клиенти. Вашият сайт ще е ключовият фактор, определящ дали хората ще изберат Вас или конкуренцията.

Поради изложените причини, е изключително важно да изберете фирма за изработка на сайт, която наистина ще Ви помогне да достигнете до целевата си аудитория и да постигнете бизнес целите си.

Е как точно да я изберете?

Подготвили сме 12 неща, на които да обърнете внимание, когато избирате фирма за изработка на уеб сайт.

Те изслушват Вашите идеи

Вие сте експерт в определена индустрия. Като такъв, Вие знаете какво продавате и имате идея как трябва продуктът или услугата Ви да е представена на потенциалните клиенти. Никой не знае бизнеса Ви по-добре от Вас. Ако дадена дигитална агенция не иска да изслуша идеите Ви, добра идея е изобщо да не работите с нея. Вашият дизайнер трябва да може да имплементира идеите Ви в действие, не да създава свой собствен проект.

Те имат и собствени идеи

Важно е дизайнерът Ви да изслушва Вашите идеи, но не искате човек, който се съгласява с всичко. Вие знаете всичко за своя бизнес, но дизайнът на Вашия сайт трябва да се създаде от човек, разбиращ от дизайн. Ако уеб агенцията единствено клати глава и се съгласява с всичко, което кажете, тя не си струва парите. Един добър дизайнер трябва да може да предложи нови идеи на масата, с които да направи Вашия онлайн проект вълнуващ и интересен за потенциалните Ви клиенти. Да допълни Вашите идеи и да сподели още по-добри спрямо своя опит.

Те имат маркетинг отдел

маркетингов отдел, дигитална агенция

Дигитална агенция без екип по маркетинг е като Ферари без двигател. Да, изглежда страхотно, но няма да мръдне на никъде. Трябва Ви нещо повече от впечатляващ сайт. Трябва Ви нещо, което реално работи. Когато дигиталната агенция има на разположение дизайнери, разработчици, SEO и маркетолози, може да сте уверени, че завършеният продукт ще е нещо повече от красива фасада.

Те разработват със CMS

система за упрваление на съдържанието, CMS

Вие се нуждаете от система за управление на съдържанието (CMS – Content management system). Без такава, ще трябва да се обаждате на разработчик всеки път, когато искате да обновите сайта си. Всяка добра дигитална агенция е запозната с най-добрите системи за управление на съдържанието (WordPress, Magento, OpenCart). Ако дизайнерът Ви предложи статичен HTML сайт, то ще трябва да намерите машина на времето и да се върнете с десетилетие назад, когато това все още беше достатъчно.

Те разбират от респонсив дизайн

Респонсив дизайнът е нещо задължително в днешно време. Той дава възможност на Вашия уебсайт да се визуализира адекватно, независимо от какво устройство е достигнат. В днешно време, липсата на адекватна мобилна версия на сайта ограничава изключително много потенциалните потребители, защото повечето хора вече използват мобилните си телефони, за да достигат до бизнеса. Ако уеб агенцията не е запозната с респонсив дизайна или Ви предлага създаването на отделен мобилен уебсайт, най-вероятно не са подходящ избор за Вас. Докато има някои случаи, в които отделен мобилен уебсайт има своите предимства, респонсив дизайнът е предпочитаното решение. Тъй като уеб трафикът от таблети и мобилни телефони расте постоянно, Вие трябва да сте сигурни, че бизнесът Ви е оптимизиран за всяко устройство. Правилната дигитална агенция ще Ви осигури това.

Те имат портфолио от активни сайтове

Кой е най-добрият начин да видите дали дадена дигитална агенция знае какво прави?

Разгледайте проектите, които е завършила. Но не вярвайте просто на снимки на началните страници. Трябва да видите сайта в действие. Отделете време и прегледайте тяхното портфолио и посетете сайтовете, които са направили. Ако не виждате нещо впечатляващо или намирате проблеми в сайтовете, най-вероятно това не е Вашата агенция.

Те са на пазара от дълго време

Дигиталният свят се променя много бързо в днешно време, но това не означава, че трябва да се доверите на дигитална агенция, която се е създала за една нощ и най-вероятно няма да е в бизнеса след година. Всяка година се създават голям брой нови дигитални агенции и също толкова голям брой затварят врати. Истинският тест за една дигитална агенция е времето. Трябва Ви компания, която е на пазара от дълго време и смята да остане на него. Колкото повече опит има една дигитална агенция, толкова повече промени е трябвало да предприемат за да се адаптират към новите тенденции в дигиталния свят. И толкова по-вероятно е да са все още в бизнеса след година, за да Ви помагат с поддръжката на новия Ви уебсайт.

Те знаят какво е конверсия

Един дизайнер на уеб сайт трябва не само да знае, как да направи един сайт красив. Добрата дигитална агенция ще Ви предложи дизайнер, който знае как се разработва уеб сайт, който може да конвертира. Това означава, че те трябва да знаят как да структурират и разположат навигацията на сайта и да имплементират подходящи call-to-action бутони. Философията „ако изглежда добре, сайтът ще конвертира“ не стига в днешни дни. Разработчикът на уеб сайта трябва да използва данни и доказани методи за конверсии при създаването на сайта.

Те имат опит в повече от една индустрия

Може да си мислите, че е страхотно дигиталната Ви агенция да е работила само в една индустрия. В крайна сметка ако те изработват само сайтове за котешки каишки, трябва да са много добри в изработката на такива сайтове, нали? Най-вероятно, но това също означава, че най-вероятно ще получите сайт, който е неразличим от останалите 78 сайта за котешки каишки, които те са изработили тази година. Дигитална агенция, която работи с голямо разнообразие от индустрии, е по-вероятно да Ви изработи уникален сайт, който ще достигне до по-голяма аудитория. Вашият сайт трябва да се отличава от конкуренцията, не да бъде същият.

Работили са и с локални и с национални бизнеси

Независимо дали сте национален или локален бранд, Ви трябва агенция, която разбира и от двете. Ако избраната от Вас дигитална агенция е работила само с локални бизнеси, има много голяма вероятност сайтът Ви да не бъде изработен така, че да постигне голям успех. Колкото повече аудитории познава дигиталната агенция, толкова по-добри са шансовете Вашият сайт да Ви помогне в постигането на заложените бизнес цели. Трябва Ви дизайнер, който може да мисли едновременно в голям и малък мащаб.

Те излизат винаги с нови предложения

нови идеи, нови предложения, маркетинг

Освен изработката на сайт е логично да получите и малко повече за Вашия сайт. Слушайте внимателно, ако Ви предложат или не Ви предложат да се сложат модули за оптимизация на сайта, когато е готов. Тоест, да се опишат страниците така, че Google да го „види“ по-добре, да изградят карта на сайта „sitemap” и да сложат код за проследяване на влизанията в сайта. Важно е да знаете какво се случва след като е готов сайтът, кой влиза в него и колко време стои вътре. А дали ще го пуснат на Google да го обходи и да го индексира? Това са едни от стъпките, които е редно да Ви се предложат и кажат и най-вече да се направят върху Вашия сайт.

Те следят новите тенденции в дизайна

Последното нещо, което искате за новия си сайт, е да има дизайн, който е бил популярен преди 10 години. Една дигитална агенция трябва да следи новите технологии и модерни дизайнерски тенденции. Клиентите е много по-вероятно да се доверят на бизнес, ако уебсайтът им изглежда модерен. Добрите дигитални агенции включват това, което е актуално към момента в своите разработки. Един уеб дизайнер трябва да е запознат с минималистичния дизайн, респонсив и дузина други стилове и елементи. Разбира се, това не значи, че трябва да вкарат всички нови елементи. Трябва да има баланс между това, което е модерно и това, което е доказано във времето. Отново един уебсайт е много повече от една фасада.

Те не са измамно евтини

Вашият сайт е едно от най-важните неща за бизнеса Ви. Това не е област, в която може да си позволите да минете на пряко. Когато дигитална агенция Ви казва, че ще Ви направи custom уебсайт за 300 лв., това значи, че просто ще инсталират една WordPress тема, която още 12 000 сайта използват. Ако искате сайт, който да работи за Вашия бизнес, трябва да сте готови да инвестирате в него. Един хубав сайт ще си възвърне инвестицията. Един лош уебсайт ще доведе до стагнация в бизнеса Ви.

Изработката на сайт е една изключително важна стъпка за всеки бизнес. Ако искате за Вас да работят професионалисти с дългогодишен опит на българския и международния пазар, свържете се с нас за безплатна консултация. Ние ще Ви отделим нужното време, ще погледнем на бизнеса Ви през Вашите очи и ще Ви предложим най-доброто решение за Вашия фирмен уеб сайт.

 

Вижте нашето портфолио от изработени сайтове за клиенти и повече информация за услугата изработка на сайт.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.