ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

На къде се движи Performance маркетинга? В какво може да се трансформира в близките две години?

На къде се движи Performance маркетинга? В какво може да се трансформира в близките две години?

На къде се движи Performance маркетинга? В какво може да се трансформира в близките две години?

Performance маркетинга - в какво се трансформира онлайн маркетинг от seomax

Performance маркетинг – логично е да му се предскаже успех и значителен ръст на оборотите в близките години. Защото именно такава концепция за построяване на маркетингова кампания позволява реално да се измери обратната връзка с целевата аудитория, което означава, че тази нова модерна дума може да промени пазара към по-добро.

На първо място, вече излизат качествените показатели на привлечената аудитория, увеличава се делът на мобилния трафик, което от своя страна диктува повишаване на изискванията към използваемостта на площадките, тяхното качество, възможност за адаптация към всякакви устройства. Освен това, тенденцията към прозрачност и автоматизация на различните работни процеси ще позволи изграждането на адаптивна кампания, която да успее да реагира бързо на промените в „настроението“ на аудиторията, какво и реално да проследи ефективните канали за всеки бизнес сектор.

В какво се трансформира Performance маркетинга? 

Може би още някоя друга година ще набира сили, а изчерпвайки се ще се превърне в нещо по-актуално и търсено, според настоящата ситуация на пазара. А именно, в принципно нова концепция за формиране във всеобхватна маркетингова машина, способна не само максимално да ангажира целевата аудитория, а и да удовлетвори индивидуалните потребности на всеки отделен потребител. Конкуренцията принуждава агенциите към подобряване на технологията в името на реалните потребители, а не към някакви мними показатели, което не може да не ни радва.

От какви услуги се състои performance-маркетинг? 

И въобще важно ли е какви услуги има в пакета на агенцията. Ако говорим за постигане на някакви резултати?

Performance маркетинга не трябва да се ограничава с определен набор от инструменти. Това понятие характеризира целия подход към проектиране на рекламни кампании. По петите на контекстната реклама, която привлече значителен пазарен дял, са оптимизация за търсачките, програмно купуване, видео реклама.

Performance маркетинга е перфектния инструмент за увеличаване на онлайн продажбите

Специалистите на SEO агенциите трябва първо да се въоръжат с инструменти за уеб анализ, които позволяват да се направи оценка на резултатите количествено.

Като цяло, употребата на определени инструменти, ще зависи в голяма степен от спецификата на бизнеса, каналите на работа с целевата аудитория, действителните цели на кампанията. Важен е не толкова списъкът с инструменти, които могат да предложат агенциите, колкото възможността за реализиране на стратегията с високи резултати.

Много бивши SEO компании се страхуват да не остареят морално и се преквалифицират в performance компании. Дали е напразно?

SEO отдавна излезе извън редовите границите. За постигане на резултати и удовлетворяване на клиентите, както и за изграждане на дългосрочно сътрудничество е необходимо да се отговори на специфичните бизнес предизвикателства: повишаване на конверсиите, възвръщаемостта на инвестициите, продажбите и т.н. Фразата „увеличаване на конверсиите“ се превърна в SEO-мантра през последните години. В крайна сметка, клиентите не плащат за да се наслаждават на своите сайтове на първите места, а за оптимизация и популяризиране на сайтовете, за да спечелят още повече.

За да останеш силен играч на дигиталния пазар не трябва да изоставаш от конкуренцията, а да се опиташ да я изпревариш. Затова трансформацията на старите добри SEO агенции в performance компании е неизбежна.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email