Не е ли време да смените или обновите вашата landing page?

Не е ли време да смените Вашата лендинг страница?

Направили сте своята landing page преди 2-3 години. Тя работи добре: клиентите правят заявки, звъните и продавате продукти или услуги. Доволни сте от конверсиите и приходите, които получавате благодарение на този сайт.

Но с времето конверсиите и приходите намаляват и вие си мислите:

– Какво се случва? Пазара се развива, а клиентите намаляват. Може би нещо трябва да се промени?

Да, време е за промяна. И за това трябва да се замислите колкото е възможно по-скоро. За целта вие имате инструменти за анализ, които от време на време ви сигнализират че „нещо не е така, както го планирах“.

Вероятно са настъпили промени в пазара: появили са се нови играчи, продукти или решения, които за потенциалните клиенти са по-интересни или полезни.
Сега ще поговорим за момента, когато си струва да се преразгледат страниците, които вие използвате за привличане на клиенти, и да обновите тяхното съдържание.

Недобросъвестните конкуренти „моделират“

Ако имате добра landing page, конкурентите ще я намерят. Те непрекъснато проучват пазара и следят тези, които продават подобни продукти или услуги.

Те не знаят конверсиите на вашите страници, но с метода на изучаване на текста и дизайна могат да оценят, до колко е добра вашата landing page относно другите сайтове.
Недобросъвестните предприемачи вместо да изучават пазара и да създават landing page от нулата, те копират най-добрите, които са пазара.

Ето защо, ако имате добра landing page е напълно възможно да я изкопират и пуснат за продажба на аналогичен продукт или услуга.
Има и недобросъвестни изпълнители, които почти даром помагат да се получи копие на вашата landing page.
Така че конкурентите могат да вземат част от вашите клиенти.

Ако забележите, че конверсиите на страницата рязко падат, е възможно някой да е копирал вашата landing page, настроил е подобна рекламна кампания и развива бизнес.

Добросъвестните конкуренти се опитват да направят най-доброто

А сега за честните конкуренти, внимателно изучаващи инструментите, които вие използвате. Повярвайте, те ще се опитата да направят нещо по-добро.

Те ще намерят в търсачката вашите връзки, ще отидат на сайта, ще прочетат текстовете, ще огледат дизайна и ще помислят:

– О, страхотно. Трябва ни такава landing page, но още по-добра. Да го направим.

След това те ще намерят рекламната агенция, която ще създаде чудесна целева страница, способна да открадне част от вашите клиенти.
А ако рекламната агенция подходи действително сериозно към задачата, вие можете да загубите много голяма част от клиентите.

Винаги следете конверсиите на страницата. Ако те рязко падат, значи на пазара нещо се случва – някой е успял да направи нещо по-добро и да ви вземе част от клиентите.

Клиентите са свикнали и искат актуализации

Ако сте направили вашия целева страница преди няколко години и забелязвате, че конверсиите плавно падат с всеки изминал месец, вероятно повечето потенциални клиенти вече са посещавали вашия сайт и дори са правили поръчка. А сега, при посещението, те мислят:

„О, аз вече съм поръчвал тук. Може да потърся нещо ново. Сигурно има по-привлекателни решения или намаления“.

И продължават да търсят, надявайки се да намерят свеж сайт или по-добро предложение. Те искат нещо ново.
Помислете за това, как можете да актуализирате своята landing page. Изучете пазара, за да разберете какво точно искат клиентите. Може би трябва да добавите към своите продукти или услуги още нещо ново и полезно, и да направите акцент върху това.
Това ще заинтересова клиентите и ще ги накара отново да ви обърнат внимание.

Първоначално сте поръчали евтина целева страница

Понякога за тестване на нишата и продукта предприемачите се обръщат към специалисти, които работят евтино, и да кажем, не много качествено.
Последствията от такова решение са малко поръчки и липса на възможности за развитие на пазара, защото конкурентите ви притискат.
Ако вече сте тествали нишата и сте се уверили, че продуктът е в търсен, е време да създадете целева страница, която да ви отдели от конкурентите и да накара потребителите да решат да купуват от вас.

Постигнали сте успех и искате да подчертаете статуса

Преди сте имали млада и малко известна компания, а сега за вас говорят много. Клиентите става все повече, репутацията ви расте.
В същото време забелязвате, че сайтовете на конкуренцията изглеждат по-добре, по-интересен дизайн, текст, обща структура, и така нататък ..

Вие искате да се откроявате сред останалите фирми като обновите вашата целева страница. Но понякога само това не е достатъчно. Може би, е време да смените целия сайт, фирмен стил, ако имате такъв. Ако нямате трябва да създадете и да адаптирате към него всичките рекламни материали.

Например, вижте какви целеви страници ние създаваме за клиентите:

Наслади се на лятото с летните продукти на Тианде

Интимна грижа от Тианде

Ако искате да видите повече от нашите работи, отидете в портфолиото ни за landing страници.

Ако сте израснали в очите на клиентите, трябва да отговорите на техните очаквания. Те ви отделят като най-добрите от всички останали, така, че бъдете най-добри – променяйте се заради клиентите. Нека да говорят за вас още повече.

Вие просто знаете, че може да я направите по-добре

Това се случва. Вие вече няколко десетки пъти сте разглеждали своята целева страница, чели сте текстовете, изучавали сте аналитика, разбирате поведението на потребителите и сте разбрали как да я направите по-добре.

Ако имате такива мисли, наистина трябва да се промени нещо.
В процеса на правене на бизнес, както и работа с клиентите можете вие сте натрупали опит, научили сте повече за потребностите на аудиторията, изучавали сте пазара и сега знаете, какво не достига на страницата за увеличаване на конверсиите.

Внедрявайте решения. Само внимателно. Ако имате малко опит в създаване на рекламни материали, посъветвайте се със специалисте в тази сфера. Те ще ви дадат съвети, с помощта на които вашите решения ще станат още по-ефективни.

Всеки рекламен материал може да се направи още по-добър

Винаги има нещо, което да се усъвършенства, да се пренапише и преработи. Дори и сайт, който отговаря на нуждите ви.
Това важи и за текста и за дизайна – текстът се дописва и преписва, а дизайна се усъвършенства.

Покажете на копирайтъра текст, който той е написал преди шест месеца, и той ще иска нещо да коригира.

Покажете на дизайнера уеб сайт, който той е правил преди половин година и той ще ви каже няколко идеи, как ще изглежда по-добре.

Това е нормално. Но всички решения трябва да бъдат тествани, а не внедрявани на сляпо в очакване, че ще заработят.

Вечно ефективни landing page не съществуват

Винаги трябва нещо да се промени и допълни, защото всеки пазар се променя ежедневно: конкурентите се развиват, създават нови продукти, клиентите търсят по-рентабилни и удобни начини за решаване на проблемите си. Всичко това е необходимо да се следи, да се знае и да се взема предвид при създаване и редактиране на рекламни материали.

Например, вие можете да продавате спасителни пояси, а вашия конкурент спасителни плувки. В един момент на пазара идва млад изобретателен предприемач, който предлага по-удобен и компактен вариант на безопасност – спасителна възглавница-гривна. И вие отново трябва всичко да променяте, за да не загубите клиентите си.
Това са реалностите на бизнеса. Без конкуренция няма да има напредък. Ето защо, следете промените и се усъвършенствайте.

Действайте.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.