SEOMAX с 3 лектори на конференцията HoReCa

4 лектори от Сеомакс на конферецията по дигитален маркетинг за хотели и ресторанти.

Потребителите вече са онлайн, и в това няма никакво съмнение. От домакински принадлежности, до бяла техника, вече всичко е достъпно с няколко клика и хората възприемат много добре възможностите на Интернет. Той ги улеснява хората, защото те имат възможност да разглеждат много на брой оферти от удобството на своя дом. Вече не се налага да излизат и да се разхождат по магазините, за да изберат. И повечето вече не го правят. Също така, хората очакват да има ясен ценоразпис на различните продукти и услуги на всяка компания. Те вече не ходят на сляпо, а предварително се информират какво предлага даден хотел или заведение, и тогава взимат своето решение.

А какво става ако Вие имате хотел или ресторант и не сте онлайн? Много голяма част от потребителите изобщо не разбират за Вас!

Съществува и вариант, при който сте онлайн, но това не дава отражение на бизнеса Ви. От тук идва и въпроса:

 „Как да предложим по-добре продуктите и услугите си в Интернет?“.

На този и на много други въпроси, ще получите отговор на първата от много конференции, организирана от Digital4Plovdiv тази година – Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants.

Ние от SEOMAX сме много горди от факта, че на 29 март ще има 3 лектори от SEOMAX, които ще споделят своя опит в различни сфери от дигиталния маркетинг. Техните имена са:

Любомир Атанасов – 7 Успешни техники за привличане на клиенти чрез локално SEO и Маркетинг в социалните мрежи

Любомир Атанасов е управител на SEOMAX и на конференцията ще Ви запознае с успешни техники за привличане на клиенти. Той ще Ви разкрие как да бъдете открити по-лесно от потребителите в момента, в който търсят хотел или ресторант. Много по-лесно е да привлечете клиенти, когато имат нужда от Вашата услуга, отколкото тепърва да опитвате да предизвикате тази нужда. В борбата за клиенти може да включите и социалните мрежи, но как точно да го направите, ще разберете на 29 март, в хотел Санкт Петербург.

Румен Георгиев – Добри и лоши практики при изработката на сайт за хотели и ресторанти

Румен ще Ви отговори на въпроса „Защо имам сайт, но той не привлича клиенти?“. В темата си той ще разисква добрите и лошите практики при изработка на сайт, какво да избягвате и на какво да наблегнете. Самото съществуване на сайта не гарантира продажби. Сайтът трябва да е изработен правилно, да са спазени основните правила и стандарти при изработка, както и да се поддържа по правилния начин. За да успеете успешно да анализирате проблемите и слабите места в своят сайт, посетете лекцията на Румен!

Християна Петкова – 5 типа таргетирана реклама в Google, която ще напълни хотелските стаи и ресторанти

Когато говорим за реклама, когато клиентът желае да купи, Google е един от лидерите. Мрежата на търсене на Google дава възможност за много прецизно таргетиране на потребителите, за да им се даде реклама точно в момента, в който търсят нещо. Така много по-лесно можем да превърнем един потенциален клиент в реален, когато види Вашия обект в точния момент. За да разберете повече за типовете реклама, носещи най-голяма възвращаемост за хотели и ресторанти, ключовите моменти при създаването и управлението им и добри практики при оптимизирането на рекламни кампании за хотели и ресторанти, посетете лекцията на Християна!

Големият брой системи за резервация онлайн, улесняват в голяма степен клиентите при търсене на хотел и ресторант. За да разберете други възможности за реклама и привличане на клиенти на своя бизнес, не пропускайте конференцията за дигитален маркетинг на хотели и ресторанти. Датата е 29 март, мястото-хотел Санкт Петербург. Очакваме Ви!

За повече информация и записване: https://digital4plovdiv.com/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.