Case Study: Цялостен маркетинг на онлайн магазин за часовници Timedix

онлайн маркетинг на магазин за часовници. Case study на наш клиент.

Timedix е онлайн магазин за оригинални маркови часовници, който стартира работа през март, 2018-та година. Характерно за Timedix е, че предлага богата колекция от оригинални ликвидационни часовници  на популярни марки и на възможно най-добри цени. Всеки един часовник е внимателно подбран и проверен от екип опитни часовникари с дългогодишен опит. Екипът работи постоянно с различни дистрибутори от България и Европа, за да обогатява колекциите в онлайна магазина и да намира най-новите модели на възможно най–изгодни цени.

Бизнес моделът е стандартен, но веднага след това идват и въпросите, които всеки предприемач си задава. Как да направим успешен онлайн бизнес в толкова конкурента ниша? Как и кога ще върнем инвестицията си? Какво е нужно?

Услугата, от която се възползва Timedix е SEOMAX Ефект – цялостен онлайн маркетинг.

Крайният резултат от работата ни за 1 година:

  • Стабилен и конкурентен онлайн магазин за маркови часовници;
  • Налагащ се бранд пред широката аудитория;
  • Първи позиции в Google.bg на важни ключови думи;
  • Висок трафик от органично търсене;
  • 6-цифрен оборот;
  • Над 1000 продадени часовника.

СВАЛИ CASE STUDY В PDF

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.