Case Study: Цялостен маркетинг на онлайн магазин за часовници Timedix

онлайн маркетинг на магазин за часовници. Case study на наш клиент.

Timedix е онлайн магазин за оригинални маркови часовници, който стартира работа през март, 2018-та година. Характерно за Timedix е, че предлага богата колекция от оригинални ликвидационни часовници  на популярни марки и на възможно най-добри цени. Всеки един часовник е внимателно подбран и проверен от екип опитни часовникари с дългогодишен опит. Екипът работи постоянно с различни дистрибутори от България и Европа, за да обогатява колекциите в онлайна магазина и да намира най-новите модели на възможно най–изгодни цени.

Бизнес моделът е стандартен, но веднага след това идват и въпросите, които всеки предприемач си задава. Как да направим успешен онлайн бизнес в толкова конкурента ниша? Как и кога ще върнем инвестицията си? Какво е нужно?

Услугата, от която се възползва Timedix е SEOMAX Ефект – цялостен онлайн маркетинг.

Крайният резултат от работата ни за 1 година:

  • Стабилен и конкурентен онлайн магазин за маркови часовници;
  • Налагащ се бранд пред широката аудитория;
  • Първи позиции в Google.bg на важни ключови думи;
  • Висок трафик от органично търсене;
  • 6-цифрен оборот;
  • Над 1000 продадени часовника.

Ако искате да научите как постигнахме тези резултати, абонирайте се по-долу, за да свалите цялото наше Case Study.

[]
1 Step 1
Име
Фамилия
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP