5 причини да използвате илюстрации във вашия уебсайт

5 причини да изберете илюстрации за уебсайт

Когато трябва да изберете между илюстрацията и фотографията при изработването на вашия уебсайт, решението може да не е чак толкова лесно за вземане. И двете имат своите творчески и чисто оперативни плюсове и минуси. Те варират в разходите, времето и ресурсите, които изискват и също така могат да предадат вашето послание по много различни начини, независимо дали абстрактно и концептуално или реалистично и буквално.

За да ви помогнем да вземете правилното за вас решение, ще споделим с вас нашите пет причини да изберете илюстрациите пред снимките за новия ви фирмен или личен уебсайт.

Искате да изразите нещо абстрактно

Темата е твърде амбициозна, за да се снима

Понякога естеството на идеята или концепцията, която се опитвате да предадете, определя дали илюстрацията е най-добрият начин на действие. Абстрактните теми или такива, при които конкретни визуализации не идват на ум, често се поддават на илюстративно „лечение“.

Интервю с конкретен човек относно неговата бизнес стратегия, да речем, вероятно ще изисква фотография на събеседника. Става въпрос за усещане за достъп до този индивид и изразяване на неговата личност. Но част от стратегията като цяло може да бъде много по-добре илюстрирана, за да се визуализират различни абстрактни идеи.

По същия начин в рекламна кампания понякога е необходимо да се направи фотография, за да се обоснове конкретно твърдение в действителност и да се направи то по-достъпно за аудиторията. Може би има конкретна личност, която трябва да бъде показана – например някоя знаменитост. Но ако се опитвате да предадете някакви по-абстрактни характеристики на своята марката, илюстрацията може да бъде перфектен начин да кажете на аудиторията всичко, което бихте искали.

Темата е твърде амбициозна, за да се снима

Понякога се нуждаете от въображението си. Истинската красота на илюстрацията е в това, че можете да изобразите наистина всичко, което харесвате.

Футуристични, сюрреалистични или фантастични сцени са напълно възможни, но, разбира се, ще ви струват малко повече от правенето на снимки. Ако пък искате да присъства някаква степен на реализъм в изображенията, помислете за комбинация от снимка и рисунка или колаж.

Помнете, че ако изберете правилния стил илюстрация, няма граници за това какъв свят можете да създадете.

Искате да разкажете история

Разказването на истории може да се е превърнало в модерна дума за брандиране и реклама, но остава фактът, че един убедителен разказ може да бъде изключително ефективен, когато става въпрос за ангажиране на потребителите.

Илюстрацията е чудесна за привличане на хора по време на пътуване, независимо дали буквално ги разхождате през историята на марката, като използвате илюстрирани сцени или герои, или чертаете нови светове, в които потребителите ще навлязат чрез вашите продукти.

Важно е да знаете, че героите или талисманите не трябва да са детски или прекалени в какъвто и да е аспект. Те могат да бъдат ефективен начин за представяне на дадена марка по осезаем, леснодостъпен начин, както и за предоставяне на безброй възможности за разширяване на различни платформи.

Илюстрацията може също така да предаде конкретни процеси или да отговори на ключови въпроси, които са важни за дадена марка – нейните екологични пълномощия или образователни инициативи, например,  по интересни, привличащи погледите и възприемчиви начини.

Имате някои опции за визуализация

инфографиката помага за по-добра визуализация на сайта.

През последното десетилетие инфографиката процъфтява с популярност, като платформите за визуално споделяне като Pinterest и Instagram помагат за разпространението на най-ангажиращите и предизвикващи въображението примери… въпреки че някои от тях променят определението за инфографика в немалка степен.

В основата си инфографиката помага за улесняване на усвояването и разбирането на сложна информация чрез превръщането й във визуална форма. Независимо дали става въпрос за визуализация на корпоративната статистика за годишен доклад, предоставяща нова перспектива за глобален феномен или изясняване на сложен процес, инфографиката със сигурност ще бъде актуален инструмент в дизайна още много дълго време.

Изисква се конкретен стил

Най-добрите фотографи може да имат великолепен стил, запазена марка и неподражаем подход към зададените теми, но в крайна сметка камерата никога не лъже. Снимката никога няма да бъде толкова отличителна за компанията ви, колкото една илюстрация.

Илюстрацията може да унифицира дизайна и напълно да трансформира външния му вид, да остави приятно усещане, независимо дали става въпрос за мултиплатформена кампания, серия от графики за събитие или обикновена брошура. И тук е определящо да изберете правилния стил. Вашия стил.

Всички знаем, че една марка трябва да се отличава с оригиналност и неповторим подход към аудиторията, което трудно може да се постигне с посредствени снимки от сайтовете за безплатни изображения или с професионални фотографии от добър професионалист, които обаче не изразяват в пълна степен всичко онова, което искате да предадете като послание за вашите бъдещите клиенти.

Да, илюстрациите може да отнемат малко повече време и финансови ресурси, но без съмнение те ще си струват невероятното преживяване, което ще създадете за потребителите, отварящи вашия уебсайт. Това ще ги накара да разберат, че се различавате от другите играчи на пазара, че имате индивидуален подход и че сте наистина креативни. А така хората още по-лесно ще повярват, че вашите продукти и услуги са най-добрите. Това е нещото, което искате, нали?

Ако имате нужда от професионално изготвени илюстрации, свържете се с нас и ние можем да реализираме вашия проект.

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP