5-те най-големи грешки, които малките фирми правят, когато стартират електронен магазин

5-те най-големи грешки при стартиране на онлайн магазин

Когато стартирате електронен магазин, Ваш плюс е да се запознаете с петте най-големи грешки, които хората и малките фирми правят, подценявайки сериозността и отговорността на тази задача. Ние от Дигитална агенция SEOMAX ще Ви дадем съвет как да избягватe тези клопки и да се учите от грешките на всички останали.

  1. Подценяване на работата.

Много хора влизат в областта на електронната търговия с намерението да се възползват от лесни или бързи пари и идеята, че всичко, което трябва да направят, е да приемат поръчки и да изпращат продукти. Докато фирмите за електронна търговия живеят в света на кибер пространството, те все още изискват значително внимание, обучение и физически усилия за изпълнение, растеж и поддръжка.

Може да обмислите възлагането на външни изпълнители на определени елементи от бизнеса, въпреки че възможността да имате колкото се може по-голям контрол и видимост във вътрешността е често най-рентабилното решение, особено в ранните етапи. Трябва да разберете и да възприемете мисленето, че създавате бизнес като всеки друг. Вашите шансове за успех ще бъдат много по-големи, ако вие или ключов член на вашия екип сте сериозно ангажирани. За по-подробно описание на това, което е свързано със създаването на онлайн магазин, този контролен списък за електронната търговия е страхотен ресурс.

  1. Без бизнес план.

Тук нямаме предвид един от тези подробни документи от 54 страници, които се опитват да предотвратят и разрешат всеки възможен проблем, преди да се случи, a размисъл и разглеждане на следните въпроси:

  • Знайте какво продавате и пазара, на който продавате.
  • Определете целевия си клиент.
  • Знайте какъв е техният проблем и знайте как вашето предложение е решение.
  • Разберете кои са вашите ключови конкуренти. Какви са техните силни и слаби страни?
  • Можете ли да капитализирате слабостите на конкурентите си?
  • Ще бъдете ли конкурентни на базата на цена или позиция?
  • Уверете се, че вашето онлайн присъствие подчертава Вашата разлика.

Справянето с тези ключови въпроси може да помогне за формирането на първоначалната стратегия за всяко ново бизнес начинание.

  1. Няма маркетингова стратегия.

За съжаление, идеята “ние ще го направим и те ще дойдат” не се отнася за електронната търговия. Изграждането на уебсайт за електронна търговия (онлайн магазин) е само началото. Трябва да сте сигурни, че имате план за това как действително ще получите посетители на уебсайта и ще генерирате трафик. Как ще достигнат до вас, как ще закупят от вас!

Ето няколко важни стъпки които да разгледате, докато се впускате в онлайн маркетинга:

  • Трябва да въведете най-малко една основна система за анализ /проследяване на електронната търговия, като например Google Анализ.
  • Трябва да знаете разликата между SEO и PPC
  • Трябва да разберете значението на социалните медии
  • Трябва да проучите партньорски маркетинг и да продавате чрез установени платформи на трети страни като eBay, Amazon, OLX, Emag и др. (Ако е релевантно за Вашия бизнес!)

Онлайн маркетинговите стратегии са добре документирани онлайн – можете да се възползвате от изследванията на другите и да научите какво работи (и не работи) за вашия бизнес и индустрия. Има много неща за онлайн маркетинга и е важно да имате добро разбиране за всичко това; Но има области, които да възложите на опитни професионалисти, особено що се отнася до SEO и PPC.

Най-добрите съвети от нас към начинаещите са:

– Запишете се на основен курс по онлайн маркетинг. Нека хората от бранша не се възползват от Вашето незнание!

– Направете среща и се консултирайте се с онлайн маркетинг или SEO специалист

– Наемете фирма за дигитален маркетинг, управление на реклами (ppc) или чиста SEO oптимизация.

  1. Избор на грешна платформа за електронна търговия.

Когато става дума за успешното управление на онлайн бизнеса чрез софтуер за електронна търговия, това може да бъде или Ваш съюзник или препятствие. Ако направите грешен избор, целият ви опит може да се окаже невероятно разочароващ.

Като цяло, погрешен избор би бил платформа за електронна търговия, която е неподходяща за вашите нужди, остаряла, недоразвита, ненужно персонализирана или непрофесионално подкрепена.

Трябва да определите какви ресурси ще отделите да поддържате текущото управление на уебсайта. Това ще ви помогне да определите точното решение за вас.

Има две основни решения, между които вероятно ще избирате:

Hosting за електронна търговия като Shopify.com, Shopico или Esty.com

или инсталация на популярна софтуерна програма за електронна търговия като WordPress WooCommerce, Magento или OpenCart.

Опитът ни показва, че платформите са добре изпитани и се актуализират редовно. Също така, имайте предвид собствените си технически способности, когато разглеждате обхвата на поддръжката, която е достъпна за платформата. Често си струва да плащате по-висока такса, за да имате бърза поддръжка, когато се нуждаете от нея.

Също така, уверете се, че уебсайтът Ви ще може да осигури оптимално изживяване за потребителите от началната страница до касата. Този път на потребителя е един от най-важните аспекти на уебсайта Ви.

  1. Лошо представяне на продуктите.

Електронната търговия често не се поставя обективно на посетителите на уебсайта и възприемането на представянето на вашите продукти или услуги е критична област, която често се пренебрегва.

Трябва да разберете, че уебсайтът Ви е вашият единствен магазин и търговец. Уверете се, че включвате висококачествени снимки с добра разделителна способност за всички продукти, които съхранявате, и добри, ако не и отлични описания на продуктите, включвайки съществена информация като измервания, размер, цвят и всичко останало, което може да помогне на потенциалния клиент да направи покупка. Информацията за продуктите привлича купувачите и значително увеличава шансовете ви за продажба.

Получавате един шанс да представите продукта си на посетителя, отделете време, за да създадете зашеметяващи и приканващи страници с продуктите Ви. След като е настроена, страницата ще продължи да продава отново и отново.

Електронната търговия е чудесен начин за разширяване на клиентската Ви база, а също и страхотна платформа за мечтатели да стартират голям бизнес, както Amazon.com, който преди беше малък електронен магазин. Така че определено си заслужава да отделите време на Вашия онлайн магазин, ако искате да бъде ефективен!

Ние сме с Вас и можем да Ви предложим изработка на онлайн магазин или дигитални стратегии и консултации, които ще Ви помогнат да направите магазина си наистина печеливш!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.