Как един добър сайт ще помогне на бизнеса?

Как един добър сайт ще помогне за бизнеса?

Рядко, много рядко клиентите на сайтове правилно разбират за какво им е нужен сайт. А още по-малко знаят всички задачи които могат да се решат с помощта на един добър сайт.

Тази статия ще бъде полезна на всички, които искат да повишат ефективността на бизнеса си с помощта на добър сайт.

Статията постоянно ще се актуализира, защото прогресът не стои на едно място.

Как помага един добър сайт за бизнеса ми, уеб дизайн

r

Задачи, които един добър сайт може да реши

  1. Формиране имиджа на компанията
  2. Информиране на потребителите
  3. Маркетинг и продажби
  4. Услуги
  5. Социализация на потребителите.

d

Всеки сайт може да комбинира както няколко, така и всички функции, описани по-горе. Като швейцарското джобно ножче…

Ще разгледаме всяка задача без емоционална окраска, както в учебник.

t

  1. Формиране на имидж

 Със помощта на сайта можете да генерирате желания образ на компанията в очите на посетителите. За целта се използват дизайнерските инструменти.

Корпоративните уеб сайтове са предимно имиджови. Ние вече писахме за имиджовите уеб-сайтове. Правилният корпоративен сайт не само дава нужната информация на посетителя. Той  формира и правилното настроение, излъчва философията на марката, създава първо впечатление от общуването с компанията.

Тази категория включва промоционалните сайтове. Това са сайтовете за презентация на единичен (не винаги) продукт (марка). Като пример може да послужи промо-сайта на  Apple Mac Pro.

г

  1. Информиране на потребителите

Това са всички сайтове, които имат за задача на предоставят на посетителите нужната им информация. Към тези сайтове се отнасят всевъзможните портали, медийни сайтове, каталози за статии и др. Например: http://www.btv.bg/

Тази задача сайтовете са решавали още в зората на интернет. Интернет възникнал като средство за комуникация, като много бързо придобива функции на хранилище на информация, до която имате достъп от всяка точка на Земята.

е

  1. Маркетингови активности, функционални и директни продажби

Бизнесът бързо разбра каква полза обещава за маркетинга един добър сайт. В последно време интернет-маркетинга и интернет-търговията са във възход.

Онлайн пазаруването става най-вече чрез онлайн магазини.

Маркетинговите проблеми се решават с помощта на специални маркетингови инструменти, които в арсенала на интернет-маркетинга с всяка година стават все повече и повече. Пример за такъв инструмент може да бъде landing page ( целева страница за контекстна, таргет реклама и др.)

д

  1. Услуги

Тази задача в сайта решава функционала. Например, подбор на оптимална клетъчна тарифа е услуга. Сайтовете с обслужващи функции могат да решат много сложни многостранни задачи и значително улесняват воденето на търговска дейност. На илюстрацията виждате конфигуратор на автомобили AUDI- http://www.audi.bg/.

Сайтовете с обслужващи функции преживяват истински бум. Важен фактор в поддръжката на услугите е развитието на мобилния интернет и в частност мобилните приложения. Мобилните приложения са логично продължение на сайтове с обслужващи функции.

Много стартъпи се раждат в мрежата и много от тях стават супер популярни. Примери за това са Instagram и Uber.

Услугите могат да допълват всеки сайт. Съвременният програмен арсенал прави възможна реализацията практически на всяка фантазия. На преден план не е сложността на реализацията на идеята, а формирането на успешна услуга.

е

  1. Социализация на потребителите

 Последното влияние на интернет е тоталното увлечение на потребителите от цял свят по социалните мрежи напр. Google+, Facebook, Twitter и много други.

Но, не трябва да мислите, че тази задача се решава само от социалните мрежи. Популярността на форумите все още е голяма. Нещо повече, тематични специализирани форуми не губят, а печелят популярност.

Социализацията на аудиторията в търговския сайт може да се осъществи чрез вграден функционален форум.

р

Анализираме  задачите:

Най-голям интерес за бизнеса е решаване на маркетинговите проблеми. Дори повече от  имиджовите. Както се казва “Имиджът е нищо, жаждата е всичко”.

Ако с продажбите всичко е наред, тогава имиджът придобива актуалност.

Трябва да се отбележи, че за постигане на маркетинговите цели е необходимо да се развият всички други възможности:

  1. Формирането на имиджа на компанията в крайна сметка помага на маркетинга.
  2. Функционалността на сайта може пряко да реши маркетинговите задачи, например, след формиране на оборудването на превозното средство в конфигуратора на потребителя се предлага да направи заявка за тест драйв, и т.н.
  3. Социализациятa на най-ревностните привърженици на марката и насочване на дискусията в нужното направление оказва положително въздействие върху ръста на продажбите, повишава осведомеността на аудиторията за новостите.
  4. Създаването на колекция от интересни статии не само привлича потребителите, които искат да научат повече, но също така насърчава популярността на марката. Така се формира образ на компанията като екип от професионалисти, охотно споделящи своя опит. Това повишава доверието към компанията и способства продажбите.

Списъкът с примери е безкраен.

с

Към настоящият момент в областта на уеб разработката екипът на SEOMAX e натрупал богат опит във внедряването на онлайн маркетингови инструменти с предвидима производителност.

е

Ползи за бизнеса

Възможностите са много. Предприемачите трябва да разберат с какво  един добър сайт може да помогне в решаването на техните задачи.

Нашият опит показва, че детайлния разбор на проблемите на бизнеса може да промени до неузнаваемост първичния техническия проект за създаване на сайта, с който е дошъл клиента.

Страхотно е когато един бизнесмен е открит за диалог и е готов малко да се потопи в темата, за да разбере какви възможности му дава правилния сайт.

е

Рутинните ползи, които дава сайта:

  1. Събира заявки за услуги;
  2. Отговаря на частни въпроси;
  3. Демонстрира отзиви и събира жалби;
  4. Анкетира търсенето на нови търговски артикули;
  5. Осигурява взаимодействие на клиентите с мениджърите чрез личен акаунт;
  6. Приема плащания;
  7. Води много параметри и дава резултати в удобни графици;
  8. Калкулира сметки на работата;
  9. Избор на оптималните решения от различни опции;
  10. Избор на бюджетния вариант от многото;
  11. Решава много еднотипни задачи, за които трябва специалисти.

Съвременният потребител с всеки изминат ден е все по-изкушен. Той е разглезен от качествени услуги и също така лесно иска да реши своите задачи на вашия сайт. Технологиите се внедряват със скоростта на мисълта, всички водещи сайтове охотно се обновяват и модернизират функционалностите си.

Навикът да използва добри и удобни сайтове може да отблъсне клиента от вас. И това е другата страна на прогреса.

е

Извод

Модерните сайтове могат значително да улеснят живота на бизнеса. Сега е трудно да си представим, например, мобилен оператор, без нито един сайт, където можете да промените тарифата, да заплатите, да активирате услугата, както и да намерите отговори на всички въпроси. И ако не намерите нещо, да получите онлайн консултация. Но доскоро за всички тези операции трябваше да се ходи до отдела и служител на компанията правеше всичко ръчно.

Намаляването на издръжката и колосалната икономия на човешки ресурси прави още по-изгодно разработката на подобен сайт за бизнеса,

Това не се отнася само за големите фирми. Малките предприятия могат да получават огромни дивиденти от един добър сайт.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.