Какъв бизнес сайт ви е нужен?

 

Клиентите на бизнес сайт условно могат да бъдат разделени на две групи:

  1. Бизнес, който прави имиджов сайт и не очаква голям скок в продажбите след старта му.
  2. Бизнес, който поръчва сайт с цел радикално и по възможност бързо увеличаване на продажбите.

y

Тази статия обръща внимание на това, че за тези две групи клиенти са нужни съвсем различни подходи на разработка. Техните сайтове ще бъдат абсолютно различни.

Избор на правилен бизнес сайт

Защо е толкова важно да изберете правилният сайт-процес за вашия бизнес?

 

Вече писахме, че отношението към даден бизнес сайт като към краен продукт е не верен подход, ако вие сериозно се занимавате с интернет-маркетинг.

В интернет-маркетинга разработката на сайт се разглежда като първоначален етап на процеса. Ние наричаме този процес с термина „сайт-процес“.

d

Първата група се нуждае от имиджов сайт. Такъв сайт не е предназначен да продава интензивно стоки и услуги. Той формира лоялна аудитория, демонстрира авторитета на фирмата, работи в перспектива. Клиентите на такива сайтове са с бизнес, стоящ здраво на краката си, преодолял поредната фаза на ръст и нуждаеща се от подходящ статус  компания.

 

Втората група се нуждае от сайт, който да осъществява продажби веднага след старта. Такива сайтове поръчва стартиращия бизнес и начинаещите предприемачи.

Нека да предложим на втората група скъп имиджов сайт. Какво ще стане? Бизнесът ще похарчи целия си бюджет за сайт. А какво ще получи от това нашия млад предприемач? Той ще получи имидж, статус. Респектиращ сайт. Но той се нуждае от директни продажби, а не от видимост на успеха! Но вече е похарчил всичките си пари за ,,страхотен“ сайт и не са му останали пари за реклама.

 

Сега ще обърнем ситуацията на 180 °: на първата група ще предложим продаващ сайт, запълнен от контекстна реклама. Такива сайтове често се изпълняват с целеви страници (Landing Page).

 

Решава ли началните задачи този бизнес сайт? Построява ли ландинга, който е направила компанията, доверителни отношения с клиентите? Формира ли правилния имидж в очите на клиентите, желаещи да прочетат в сайта информация за компанията и нейните услуги? Отговорът е „НЕ“!

 

Верен подход за създаване на сайт:

 

Ефективността на първо място

rПравилният подход към решаване  проблемите на клиента е от решаващо значение. Ако уеб-студиото предложи на бизнеса погрешния сайт, клиентът ще похарчи пари за нищо.

 

Малкият бизнес обикновено започва завладяването на интернет пространството с ограничен бюджет. Не е правилно да похарчи целия си бюджет за „страхотен“ сайт. Правилно е да се направи добър продаващ сайт, създаване на рекламна кампания и договор с разработчиците за увеличаване на конверсиите до максимални показатели. Такава инвестиция в интернет маркетинга може да се разглежда като печеливша инвестиция. А създаването на голям и „страхотен“ сайт с последните пари няма да донесе полза. Повярвайте, има много такива случаи.

 

Ако основната задача на бизнеса е ефективността на сайта в продажбите, всичко останало трябва да бъде пожертвано за тази цел. Ако вашият бюджет е ограничен, трябва да действате много обмислено.

Големият бизнес решава с помощта на интернет-маркетинга специфични задачи. Понякога това не е заради ефективността и правилното инвестиране на средства. Понякога това е просто усвояване на рекламните бюджети.

 

Да се подражава на големия бизнес за малките предприемачи е разорително. Големите компании могат да си позволят дългосрочен хоризонт в усвояването на интернет. Могат да си позволят много различни сайтове. Могат да си позволят скъп бизнес сайт заради красиви и ефектни картинки.

u

Задачата на малкия бизнес е да пренасочи с помощта на инструментите на интернет-маркетинга паричния поток в своя полза. SEOMAX има в своя арсенал предложения за малкия бизнес. Това са ефективни сайтове с бърза възвръщаемост на инвестициите. Ако имате нужда от такъв инструмент, моля, обърнете се към нас!

 

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP