Ние от Дигитална агенция SEOMAX сме горди да Ви представим новата ни система за комуникация с клиенти MAX. Нашите клиенти заслужават бърз, лесен и преди всичко удобен начин да комуникират с нас. По тази причина въведохме CMS платформа, която Ви дава пълен контрол върху проектите Ви, както и предоставя различни данни за сайта.
В секцията „Проекти“ Ви предоставяме информация за всички проекти, които са започнати или завършени от нас. Там може да преглеждате статуса на проекта, както и срока на изпълнението му. В тази секция се качват и всички отчетни файлове по месечни отчети за повтаряеми услуги към нас като SEO оптимизация на сайт, Онлайн маркетинг и рекламни кампани или програмата ни за „Управление на цялостен дигитален маркетинг – SX Ефект.“
Какво Ви дава CRM система “MAX”?
CRM система “MAX” Ви дава възможност да зададете различни задачи към нашите разработчици и да видите прогреса на тези задачи в последствие. Опцията за промени на вече изграден сайт е изградена на базата на тикет система, като всеки наш клиент има правото на определен брой билети месечно. Тези билети кореспондират на безплатни промени по сайта. Тикетите по Вашите желания позволяват структуриране на цялата информация за едно място за по-добра проследимост. Вече няма нужда да търсите служител от компанията по телефона, единственото, което трябва да направите е, да влезете в портала и с няколко клика вече можете да заявите промяна и да проверите прогреса. CRM система “MAX” Ви дава и информация за платените и неплатени фактури, също така предоставя възможност за изкарване на фактури при заявена допълнителна промяна на Вашия сайт, ако сте изчерпали билетите си и нови предложения.
В секцията „Договори“ ще намерите информация за сключените договори между нас, като бързо и лесно може да видите срока на договора, както и да свалите самия договор в pdf формат.
В „MAX“ ще намерите и предложения от нас, съобразени с Вашата дейност. В секцията „Предложения“ ще намерите промоционални оферти, направени специално за Вас, от които може да се възползвате за определен срок. Ако харесате някое предложение, може да го заявите, като сайтът автоматично генерира фактура при заявката. Вие може да се обърнете към определен отдел в зависимост от задачата, която възложите, да определите какъв тип проект е и да посочите каква да бъде услугата. Задачите, които Вие поставяте към екипа са разделени по приоритети. Имате възможността да изберете: Нисък, Среден и Висок приоритет на задачата.
Нашата нова система „МАХ“ за обслужване на клиенти е един удобен начин за комуникация с нас. Това е най-лесният начин да управлявате Вашия сайт и онлайн проект!
Възползвайте се!