Landing страници на TianDe – част от стратегията ни за лятото

онлайн маркетингова кампания за козметика Тианде - landing страници

Днес ще Ви представим две Landing страници и как тези страници ни помогнаха в осъществяването на онлайн маркетингова кампания за козметична компания.

С козметична компания “TianDe” работим в направление онлайн маркетинг и развитие на продажбите с нашата услуга “SEOMAX Effect”. Компанията имаше нужда от специален маркетингов отдел, който да издига бранда онлайн и да увеличи потребителските продажби. TianDe е развила с годините много силен мрежов маркетинг с добри условия за всеки нов дистрибутор, влизащ в голямото семейство на TianDe. Но това не е достатъчно – като всяка компания, която иска да се развива, те искаха да навлезнат в интернет маркетинга. Затова се обърнаха към нас и ни назначиха за своя „изнесен маркетингов отдел“.

За летния сезон определихме 2 категории, върху които да се фокусираме – летните продукти и интимна грижа. Несъмнено през лятото много потребители търсят да се „оборудват“ с плажни продукти, които да ги защитават и освежават през лятото.

Таргет групата на TianDe е жени между 25-45 години, желаещи да поддържат здравето и красотата си през годините. И така започнахме да се подготвяме за нашата онлайн маркетингова кампания – цялостен процес, на който обърнахме сериозно внимание.

В онлайн маркетинга се използват различни стратегии, които заедно създават „MAX Effect-a”.
Сайтът на TianDe е дистрибуторски ориентиран с многобройни продукти и информация за тях. Тъй като не е онлайн магазин, стъпките за реализация на продукта са много повече. В плана ни включихме създаване на онлайн магазин, но времето ни ограничаваше, а летният сезон започваше. Имахме нужда от сайтове, които са специално разработени за лятната маркетингова кампания и бързо и лесно да се ориентират потребителите в тях.

Една от първите стъпки, която направихме е създаване на 2 landing страници – едната за летните продукти, а другата за билковите превръзки.

Какво представлява Landing страница?

В интернет може да срещнете landing страниците под наименованието “целеви страници”, „продуктови страници“, “Лендинг страници” и др. Тя е един от най-важните елементи на онлайн маркетинговите кампании, защото фокусира потребителите върху това, което искате те да направят. Целевата страница е специално разработена за конкретни продукти, кампании, промоции. Стандартните сайтове разсейват вниманието на посетителите с много информация, а landing страницата прави точно обратното – там ще види само продуктите/услугите, които са на фокус.

Когато се създаде целева страница всички реклами могат да се насочат към нея – Facebook реклами, банер реклами, имейли и други. Благодарение на Landing страниците, пътят за осъществяване на желаното действие на потребителя се съкращава многократно. Знаете – колкото по-лесно и бързо може да закупи потребителя нещо, толкова по-голяма вероятност има той да го направи.

Landing страници на TianDe:

Не случайно избрахме да са 2 целеви страници – това са 2 таргет групи и различни продукти, върху които трябва да обърнем внимание.

Първата целева страница е за летните продукти на TianDe – summer.tiande.bg. Важно е при разработката да се фокусираме върху няколко продукта, за да не объркаме аудиторията с прекалено много информация. Затова избрахме фокусът да е върху 3 продукта – слънцезащитно мляко, морски соли и дезодорант за тяло с алунит.

Втората целева страница е за билковите превръзки – intimate-care.tiande.bg. Аудиторията е по-различна от тази за летните продукти – това са жени в по-напреднала възраст, с гинекологични проблеми и др. Landing страницата представя всички ежедневни и за критични дни и нощи превръзки.

Наслади се на лятото с летните продукти на Тианде

Ето и стъпките, по които създадохме 2-те Landing страници:

1. Поставихме си уместни KPI цели
2. Разграничихме 2 таргет групи
3. Копирайтърите създадоха описание с подканващи фрази, а графичните ни дизайнери обработиха изображения в различни формати.
4. Уеб дизайнерите ни създадоха ефекти, които да привлекат вниманието на потребителите към най-важното.

Процесът не завършва с това, а е само началото. След като създадохме 2-те целеви страници, започва същинската част по онлайн маркетирането. Решихме да използваме няколко канала за осъществяването на нашите кампании:

• Социални мрежи (Главен фокус Facebook и Instagram),
• Банер реклами (Дисплейни кампании)
• Електронна книга за лятото
• Имейл маркетинг
• Уебинар стратегия
• Видео маркетинг
• Продуктови ревюта
• Ремаркетинг и др

Всяка една от тези стратегии изисква подготовка и обвързване с останалите. Анализирахме всяка една от 2-те целеви аудитории – онлайн поведение, интереси, хобита и др. Проучихме конкуренцията, нейните тактики и кое наше предимство да изкараме на преден план. Към социалните мрежи създадохме специална стратегия, стил на графичното представяне и текстове. Използваме различни рекламни формати, които да стимулират потребителите да извършат действие в summer.tiande.bg и intimate-care.tiande.bg.

При банер рекламите е много важно посланието, което носи изображението, за да го забележат потребителите и да отворят landing страницата.

Електронната книга е друга стратегия, която е много нашумяла в момента – за да бъде успешна тя трябва да носи стойност на потребителите и да бъде правилно обвързана с онлайн каналите и стратегиите. Обвързахме в с рекламите, имейл маркетинга, уебинар стратегиите, социалните мрежи и ремаркетинга. Резултатите, които могат да се постигнат с една електронна книга са големи, защото не се създава у съзнанието на потребителя усещане, че се опитвате да му продадете нещо, а да му помогнете!

Резултатите, които постигнахме с landing страниците:

• Оптимизираме онлайн маркетингова кампания и подобрихме резултатите
• Използваме най-ефективните канали за реализиране на продукта
• Интегриране на различни формати, които подпомагат performance маркетинга
• Увеличаване на продажбите на компанията, благодарение на краткия път на реализиция на продуктите.
• Обвързване на голяма част от стратегиите като електронната книга, google adwords рекламите, Facebook и имейл маркетинга и др.

С това не сме приключили! Летният сезон е в разгара си, а ние продължаваме усърдно да се трудим върху издигането на TianDe. Очаквайте септември месец да Ви представим пълното наше Case Study за маркетингова кампания на козметичния гигант!

Клиент: Корпорация „TianDe“
Landing страница за летни продукти: summer.tiande.bg
Landing страница за интимната грижа: intimate-care.tiande.bg
Услуга: Програма за повишаване на онлайн продажбите „SEOMAX Effect“

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.