Landing страници на TianDe – част от стратегията ни за лятото

онлайн маркетингова кампания за козметика Тианде - landing страници

Днес ще Ви представим две Landing страници и как тези страници ни помогнаха в осъществяването на онлайн маркетингова кампания за козметична компания.

С козметична компания „TianDe“ работим в направление онлайн маркетинг и развитие на продажбите с нашата услуга “SEOMAX Effect”. Компанията имаше нужда от специален маркетингов отдел, който да издига бранда онлайн и да увеличи потребителските продажби. TianDe е развила с годините много силен мрежов маркетинг с добри условия за всеки нов дистрибутор, влизащ в голямото семейство на TianDe. Но това не е достатъчно – като всяка компания, която иска да се развива, те искаха да навлезнат в интернет маркетинга. Затова се обърнаха към нас и ни назначиха за своя „изнесен маркетингов отдел“.

За летния сезон определихме 2 категории, върху които да се фокусираме – летните продукти и интимна грижа. Несъмнено през лятото много потребители търсят да се „оборудват“ с плажни продукти, които да ги защитават и освежават през лятото.

Таргет групата на TianDe е жени между 25-45 години, желаещи да поддържат здравето и красотата си през годините. И така започнахме да се подготвяме за нашата онлайн маркетингова кампания – цялостен процес, на който обърнахме сериозно внимание.

В онлайн маркетинга се използват различни стратегии, които заедно създават „MAX Effect-a”.
Сайтът на TianDe е дистрибуторски ориентиран с многобройни продукти и информация за тях. Тъй като не е онлайн магазин, стъпките за реализация на продукта са много повече. В плана ни включихме създаване на онлайн магазин, но времето ни ограничаваше, а летният сезон започваше. Имахме нужда от сайтове, които са специално разработени за лятната маркетингова кампания и бързо и лесно да се ориентират потребителите в тях.

Една от първите стъпки, която направихме е създаване на 2 landing страници – едната за летните продукти, а другата за билковите превръзки.

Какво представлява Landing страница?

В интернет може да срещнете landing страниците под наименованието “целеви страници”, „продуктови страници“, “Лендинг страници” и др. Тя е един от най-важните елементи на онлайн маркетинговите кампании, защото фокусира потребителите върху това, което искате те да направят. Целевата страница е специално разработена за конкретни продукти, кампании, промоции. Стандартните сайтове разсейват вниманието на посетителите с много информация, а landing страницата прави точно обратното – там ще види само продуктите/услугите, които са на фокус.

Когато се създаде целева страница всички реклами могат да се насочат към нея – Facebook реклами, банер реклами, имейли и други. Благодарение на Landing страниците, пътят за осъществяване на желаното действие на потребителя се съкращава многократно. Знаете – колкото по-лесно и бързо може да закупи потребителя нещо, толкова по-голяма вероятност има той да го направи.

Landing страници на TianDe:

Не случайно избрахме да са 2 целеви страници – това са 2 таргет групи и различни продукти, върху които трябва да обърнем внимание.

Първата целева страница е за летните продукти на TianDe – summer.tiande.bg. Важно е при разработката да се фокусираме върху няколко продукта, за да не объркаме аудиторията с прекалено много информация. Затова избрахме фокусът да е върху 3 продукта – слънцезащитно мляко, морски соли и дезодорант за тяло с алунит.

Втората целева страница е за билковите превръзки – intimate-care.tiande.bg. Аудиторията е по-различна от тази за летните продукти – това са жени в по-напреднала възраст, с гинекологични проблеми и др. Landing страницата представя всички ежедневни и за критични дни и нощи превръзки.

Наслади се на лятото с летните продукти на Тианде

Ето и стъпките, по които създадохме 2-те Landing страници:

1. Поставихме си уместни KPI цели
2. Разграничихме 2 таргет групи
3. Копирайтърите създадоха описание с подканващи фрази, а графичните ни дизайнери обработиха изображения в различни формати.
4. Уеб дизайнерите ни създадоха ефекти, които да привлекат вниманието на потребителите към най-важното.

Процесът не завършва с това, а е само началото. След като създадохме 2-те целеви страници, започва същинската част по онлайн маркетирането. Решихме да използваме няколко канала за осъществяването на нашите кампании:

• Социални мрежи (Главен фокус Facebook и Instagram),
• Банер реклами (Дисплейни кампании)
• Електронна книга за лятото
• Имейл маркетинг
• Уебинар стратегия
• Видео маркетинг
• Продуктови ревюта
• Ремаркетинг и др

Всяка една от тези стратегии изисква подготовка и обвързване с останалите. Анализирахме всяка една от 2-те целеви аудитории – онлайн поведение, интереси, хобита и др. Проучихме конкуренцията, нейните тактики и кое наше предимство да изкараме на преден план. Към социалните мрежи създадохме специална стратегия, стил на графичното представяне и текстове. Използваме различни рекламни формати, които да стимулират потребителите да извършат действие в summer.tiande.bg и intimate-care.tiande.bg.

При банер рекламите е много важно посланието, което носи изображението, за да го забележат потребителите и да отворят landing страницата.

Електронната книга е друга стратегия, която е много нашумяла в момента – за да бъде успешна тя трябва да носи стойност на потребителите и да бъде правилно обвързана с онлайн каналите и стратегиите. Обвързахме в с рекламите, имейл маркетинга, уебинар стратегиите, социалните мрежи и ремаркетинга. Резултатите, които могат да се постигнат с една електронна книга са големи, защото не се създава у съзнанието на потребителя усещане, че се опитвате да му продадете нещо, а да му помогнете!

Резултатите, които постигнахме с landing страниците:

• Оптимизираме онлайн маркетингова кампания и подобрихме резултатите
• Използваме най-ефективните канали за реализиране на продукта
• Интегриране на различни формати, които подпомагат performance маркетинга
• Увеличаване на продажбите на компанията, благодарение на краткия път на реализиция на продуктите.
• Обвързване на голяма част от стратегиите като електронната книга, google adwords рекламите, Facebook и имейл маркетинга и др.

С това не сме приключили! Летният сезон е в разгара си, а ние продължаваме усърдно да се трудим върху издигането на TianDe. Очаквайте септември месец да Ви представим пълното наше Case Study за маркетингова кампания на козметичния гигант!

Клиент: Корпорация „TianDe“
Landing страница за летни продукти: summer.tiande.bg
Landing страница за интимната грижа: intimate-care.tiande.bg
Услуга: Програма за повишаване на онлайн продажбите „SEOMAX Effect“

абонамент за маркетинг новини

Абонирайте се за ежемесечния бюлетин на Дигитална агенция SEOMAX

Вие ще получавате:

  • компилация от полезни статии за онлайн маркетинг и развитие на онлайн бизнеса
  • новини и информация за специализирани събития

Посочете email, който четете редовно!

TOP