ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Целева страница – правила за създаване

Целева страница – правила за създаване

Целева страница – правила за създаване

Целева страница (Landing Page) е възможност за продавача в продължение на няколко секунди да разкаже за своите продукти или услуги, а за потенциалния клиент, че е попаднал „точно в целта“.

• Целева страница трябва напълно да отговаря на заявките за търсене.

Нивото на конверсии пряко зависи от насочеността на страницата, тя трябва да бъде тясно специализирана. Например, при търсене на „ратанови мебели“ потребителят трябва да попадне в съответния раздел, а не в общия каталог. Съгласете се, че ако вие напишете в търсачката конкретен мобилен телефон, ще искате да видите именно характеристиките на този телефон, а не списък с изгодни предложения и многобройните мнения.

• Предложението за конверсионния маршрут трябва да бъде заложен в целевата страница.

Посетителят не трябва да има затруднения в навигацията на сайта. Задължително условия за успешна работа е разположението на бутона „Добави в количката“ или „Поръчай“ на най-видно място. В противен случай заинтересования потребител може просто да напусне сайта. Това касае също и местоположението на данните за контакт: телефон, имейл адрес, обслужване на клиенти и т.н. Интересен е факта, че конверсията може да се увеличи с 21%, ако смените зеления или син цвят на бутона с червен, който подтиква към моментно действие.

• Без излишни действия до завършване на сделката.

Това е залог за успешно популяризиране на сайта. Не всеки потребител ще се съгласи да изгуби няколко минути за регистрация, за въвеждане на данни, за очакване на потвърждение и т.н. От момента на влизане в целевата страница до завършване на сделката, клиента трябва да направи минимално количество действия. Следвайки развитието на сайта и популяризирането му, редовно правете промени, които ще опростят работата на потребителя. Бавно зареждащите се страници, пренаситени с графики и флаш елементи, влияят отрицателно на конверсиите.

• Изчерпателна информация

Например, решавате да продавате лаптопи. Представяме за модел MacBook Air цялата информация на една страница.

• Цена на продукта.

• Кода на модела или идентификатор на производителя (в този случай, MC968RS / A). Това ще помогне на потребителя да придобие продукт в съответствие с реалните характеристики. В този момент продуктите под наименование Macbook Air се различават по обем на оперативната памет, капацитет на твърдия диск. Клиентът трябва да знае точно какво купува.

• Данни за гаранция на производителя. Адреси на сервизните центрове и техните условия.

• Технически характеристики.

Най-добре те да бъдат взети от сайта на производителя, за да разполагате с достоверна информация. В противен случай може да имате проблеми с недоволни клиенти.

• Информация за сертификация. Работата е там, че едни клиенти търсят евтини продукти, а други обръщат внимание на сертифицирани.

• Информация за клавиатурата. Съберете изчерпателни данни за продукта, не си създавайте антиреклама в социалните мрежи, където общуват потенциалните клиенти.

• Стойността на доставката с всички условия.

• Сроковете на доставка и реалните наличности в склада на продукта до момента на сделката. Ако потребителят е преминал целия процес на поръчката, и в крайна сметка научава за отсъствие на желания модел, това няма да се отрази добре на репутацията на сайта. Статус „наличен“ или „временно липсва“ трябва да бъде на видно място.

Целевата страница (англ. landing page) има за основна задача да превърне посетителите на сайта в купувачи. Анализът на действията на потребителя на целева страница дава възможност на маркетолозите да определят в каква степен е успешна реклама.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание