Case Study: 100% ръст на кликове и 500% ръст на месечни посещения в уебсайт за врати и автоматика Secdoor.bg

case study secdoor
  • Тип услуга: SEO оптимизация
  • Клиент: Secdoor.bg
  • Анализиран период: октомври 2024 – февруари 2025 

 

За клиента

Secdoor е доказан лидер в производството на врати за дома и индустрията с повече от 20 години опит в сферата. Портфолиото им включва висококласни гаражни, входни, индустриални и дворни врати, а сайтът им претърпява редизайн и е стартиран отново в края на 2024.

 

Seomax и Secdoor

Съвместна работа с клиента започнахме през октомври 2024, когато беше пусната новата версия на уебсайта Secdoor.bg.

Основните фокуси на SEO стратегията ни включваха:

  • цялостен и задълбочен технически одит и отстраняване на идентифицирани грешки;
  • проучване на конкуренти и анализ на пазара;
  • анализ на ключови думи за on-page съдържание и мета данни;
  • изготвяне на подробен блог и линкбилдинг план.

 

До началото на нашата съвместна работа уебсайтът не успяваше да се позиционира в SERP и не привличаше потребители чрез органичен трафик.

 

Проблемът

Основните предизвикателства пред клиента бяха позиционирането на бранда на първи позиции по таргетираните ключови думи, покачването на органичния трафик, повишаване осведомеността за бранда и утвърждаването на Secdoor като основен лидер в производството на висококачествени врати за дома и индустрията на родния пазар.

В следващите редове ще ви разкажем как успяхме да изведем Secdoor на предни позиции в Google и да постигнем 100% ръст на кликовете и 500% ръст на месечните посещения за по-малко от пет месеца.

 

Цели, които си поставихме

Основните цели и очаквани резултати от SEO стратегията бяха свързани с привличането и задържането на органичен трафик и ръст на позициите по ключови думи:

 

цели

Как постигнахме и надскочихме поставените цели?

 

Действия, които предприехме

Стъпка 1: Изготвихме подробен и задълбочен технически одит на сайта.

Техническият одит беше първата стъпка към правилната диагностика на уеб сайта, вследствие на който успяхме да начертаем плавен и последователен план за действие за цялостна оптимизация.

Стъпка 2: Постепенно и последователно изчистихме идентифицирани технически грешки.

Смесено съдържание, линкове към пренасочени и счупени страници, проблемите с производителността и счупените изображения са само някои от основните фактори за изразходване на бюджета за обхождане и влошаване на потребителското изживяване. 

Ето защо отстраняването на тези грешки беше една от първите стъпки, които предприехме, за да подобрим здравословното състояние на сайта и да утвърдим неговия авторитет.

Стъпка 3: Изготвихме оценка на съдържанието на сайта с препоръки за неговото подобрение.

Полезното и качествено съдържание е едно от най-важните условия един уебсайт да се позиционира на високи позиции в SERP. За да оценим наличното съдържание и да изготвим план за допълнение и подобрение, изготвихме т. нар. E-E-A-T анализ – оценка на опита, експертизата, авторитета и надеждността на сайта.

Стъпка 4: Извършихме анализ на ключовите думи и съставихме подробно семантично ядро.

За оптимално таргетиране на ключови думи и семантични фрази в on-page, блог и линкбилдинг съдържанието изготвихме подробно и всеобхватно семантично ядро, в което включихме както анализ на позиционирането на конкурентите, така и клъстери от всички главни и второстепенни ключови думи.

Стъпка 5: Оптимизирахме мета данните на ключовите страници в сайта.

Оптимизирането на мета данни на пръв поглед изглежда като лесна задача, но всъщност крие своите предизвикателства. Често Google сам избира заглавието и описанието, които да визуализира, ако те не са подходящо формулирани. 

Нашата задача беше да оптимизираме мета данните, като взехме предвид спецификите на съответната ниша и включихме подходящи ключови думи.

Стъпка 6: Изготвихме и приложихме успешна стратегия за блог съдържание.

Ключов фактор при съставянето на блог стратегията е правилното определяне на семантичните фрази. В основното ядро включихме думи с информационно намерение, вследствие на което публикуваните блог статии оглавяват челните позиции в резултатите от търсенето по съответните ключови думи и фрази.

Стъпка 7: Подсилихме линк профила на клиента чрез качествени външни връзки.

DR, или рейтингът на домейна, е основна метрика и свидетелство за авторитета и качеството на външните връзки, водещи към сайта. За по-малко от 5 месеца успяхме да повишим DR на Secdoor с 5 пункта, а линк профилът на клиента продължава да расте.

Стъпка 8: Преработихме on-page съдържанието.

Основен фокус тук беше таргетирането на ключови думи и фрази с комерсиално и транзакционно намерение и публикуването на допълнителни елементи – информативни таблици и обучителни видеа, подобряващи потребителското изживяване. 

ключови думи

 

Резултатите, които постигнахме

За по-малко от 5 месеца SEO стратегията доведе до отлични резултати, а Secdoor е сред първите позиции за основните ключови думи, върху които поставихме фокус. 

 

резултати secdoor оптимизация

  

“Благодарим за съвместната работа по SEO оптимизацията на сайта ни. Екипът ви подхожда аналитично и методично, като всички препоръки бяха аргументирани и съобразени със спецификата на нашия бизнес. В резултат наблюдаваме подобрение в органичното класиране и повишена видимост в търсачките. Оценяваме прозрачната комуникация и ясното проследяване на напредъка.”

Екипът на Secdoor

 

Какво следва?

SEO оптимизацията е комплексен и последователен процес, чиито резултати се постигат чрез постоянство и непрекъснати усилия. Днес Secdoor е не само лидер в производството на врати на пазара, но и заявява намерението си да продължава да покорява челните места в резултатите в SERP. 

 

Ако и вие искате да се радвате на видими резултати за кратко време и бизнесът ви да расте, се свържете с нас още днес!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.