ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Какво е редизайн?

Какво е редизайн?

Какво е редизайн?

redesign-blog-1200x628

Вашият сайт е бизнес инструмент. Това е вашата оферта към потребителите, вашата визитка, представянето на продуктите/ услугите, вашата реклама. Тези функции на сайта са от съществено значение за вашия бранд и вашия успех.
Днес 75% от мнението за даден уебсайт се формира на база цялостната му визия. Това означава, че както дизайнът, така и функционалността на един сайт са по-важни от всякога. Ако имате сайт, който е слабо изграден, не се представя добре или има дефицити по отношение на визията, то имате основателни причини да помислите за редизайн на уебсайта.

Какво означава редизайн на сайт?
По дефиниция редизайнът е изцяло модернизиране, подобряване или промяна на нещо, което вече съществува. Редизайнът на сайта е много повече от това просто да промените цветовете, менютата, бутоните и изгледа на страниците. Когато вземате решение за обновяване на вашия сайт, трябва да обмислите нещо много внимателно. И това е разликата между обновяване на уеб сайт и редизайн на сайта.
Ако искате да направите малки промени в уебсайта си, като промените, свързани с външния му вид, това е освежаване/ обновяване на уебсайта. Но ако искате да промените уебсайта си напълно, ще трябва да го преработите по-основно. Това означава да промените освен визията на страниците в сайта, да внесете цялостни промени в съдържанието на страниците, а понякога и промени в самия код.

С редизайна се постигат няколко цели:
● По-добър дизайн на потребителския интерфейс;
● Подобрено онлайн присъствие на бранда;
● Повече възможности за взаимодействие между потребителите и марката;
● По-висок процент реализации – покупки, абонаменти, записвания и др.
Вашият уебсайт е всъщност първопричината за начина, по който потребителите възприемат вашата марката и вашия бизнес. Един слабо проектиран сайт може сериозно да свали доверието към компанията ви. От друга страна, един красив дизайн на уебсайта, заедно с полезни функционалности, релевантно и качествено съдържание, добра скорост на визуализация и улеснени възможности за обратна връзка на потребителя, помагат на компанията да разшири обхвата си на влияние и да генерира повече трафик и реализации.

редизайн 2
Интересни факти
Малко статистика от скорошни проучвания показва колко важен е всъщност дизайнът на вашия сайт.
1. Претрупаният дизайн на уеб сайтовете е една от най-често срещаните грешки, които обикновено малките фирми са склонни да правят при проектирането на сайта. Това обаче обърква посетителите и ги кара да натиснат бутона за връщане назад.
2. Отнема само 50 милисекунди (това е само 0,05 секунди) потребителят подсъзнателно да изгради мнение за уебсайта и да определи дали му харесва или не.
3. 94% от негативната обратна връзка за всеки сайт е свързана с дизайна.
4. 38% от потребителите ще спрат да посещават даден уебсайт, ако оформлението или съдържанието му е непривлекателно.
5. 88% от потребителите не са склонни да се върнат към даден уебсайт след лош опит с него.

Как да разберете дали уебсайтът се нуждае от редизайн?
За да решите дали уебсайтът ви действително се нуждае от редизайн или не, задайте си следните три важни въпроса:
1. Губите ли от реализации или продажби?
2. Дизайнът на вашия уебсайт изглежда ли остарял?
3. Вашият уебсайт осигурява ли стойностно съдържание и полезен ли е на вашите клиенти?

Освен трите въпроса, има пет основни признака, за които да следите и които ще ви подскажат, че вероятно е време за редизайн на сайта:
1. Отнема повече от нормалното време страницата да се зареди.
2. Появяват се повече и повече технически грешки.
3. Посетителите ви не разпознават лесно какво правите и какво предлагате.
4. Вашият уебсайт не е оптимизиран за мобилни устройства.
5. В крайна сметка броят на посетителите започва да върви надолу.

За финал, нещо важно, което да имате предвид. Редизайнът на сайт не е еднократен акт. Трябва да актуализирате сайта толкова често, колкото е необходимо. Всичко се променя, а в дигиталното пространство това се случва още по-бързо. Това, което е било тенденция преди две години се счита за остаряло днес. Трябва постоянно да имате способността да отговаряте на завишените потребителски изисквания.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email