ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Настроите своята Google AdWords кампания в 9 лесни стъпки

Настроите своята Google AdWords кампания в 9 лесни стъпки

Настроите своята Google AdWords кампания в 9 лесни стъпки

дигитален маркетинг, Google реклама, Google Adwords

За да започнете настройката на своята Google реклама, посетете https://adwords.google.com, намерете бутона „Get started now”/Започнете сега/ и се регистрирайте в платформата на AdWords. След като сте влезли в системата кликнете на бутона „Create your first campaign”/Създайте първата си кампания/.

1. Изберете име и тип Google реклама

Първо изберете вида на кампанията. За начало препоръчваме да изберете опцията “Search Network only”/Само в мрежата на търсене/. След това задайте име на кампанията си. Също така премахнете тикчето от “Include search partners” за сега (винаги може да се върнете и да го промените).

2. Изберете географска локация и къде искате да се показва рекламите Ви

дигитален маркетинг, Google реклама, Google AdwordsТук трябва да изберете къде искате да се показва Google рекламата Ви. Може да изберете голяма географска площ или по-малка, зависи от Вас. Може да изберете цели държави, области, градове и дори райони на градове. Също така може да изберете потребителски зададени географски граници, в които да се показва рекламата Ви, като вкарате желаните GPS координати в системата. Рекламите може да са ориентирани и спрямо определен обект, например един километър от магазина Ви.

3. Изберете своята стратегия на наддаване и дневния си бюджет

Променете стратегията на „I’ll manually set my bids for clicks.”/Аз ръчно ще задам наддаванията си/. Това ви дава възможност за повече контрол, а и ще ви помогне да изучите AdWords по-добре. Винаги може да изберете и някоя от автоматичните опции по-късно, ако решите, че те са по-подходящи за Вас.
Вашия дневен бюджет е максимума, който Google може да използва за ден. В повечето случай ще стигнете до този максимум през повечето дни. Google предоставя няколко възможности за плащане – може да платите преди рекламите Ви да са се показали или автоматично да Ви се удържат пари при показване на рекламата. Някой бизнеси имат и възможността за месечна кредитна линия от Google(месечно фактуриране).
За начало настроите бюджета си така, че ако объркате нещо, да не останете с празна банкова сметка. Винаги може да се върнете назад и да го повишите, но е хубаво да имате някаква степен на сигурност в началото.

4. Игнорирайте “Ad Extensions” секцията за сега

Тази секция е важна част от всяка кампания, но за сега я оставете. След като се запознаете по-подробно с AdWords може да се върнете и да я добавите.
Натиснете “Save and continue”/Запазване и продължаване/.

5. Създайте първата си рекламна група и напишете първата си реклама

Повече хора кликат върху Google реклама, ако ключовата дума която търсят е в заглавието и. Затова се старайте да използвате ключови думи в заглавията, когато можете. Ограничението на заглавието е 25 символа, затова за някой неща ще е нужно да използвате абревиатури или съкращения.
Втория и третия ред Ви позволяват да въведете до 35 символа с текст във всеки. На повечето пазари ще бъдете по-успешни ако опишете полза на втория ред, следвана от качество или оферта за продукт на третия ред. В последствие може да тествате кой подход Ви осигурява повече кликове.
Въпреки, че в това меню Google поставя URL адреса ви под основната реклама, в реалната реклама е по-различно. При излъчването на рекламата Вашия URL адрес се показва веднага след заглавието на рекламата. Дисплейния URL трябва да е със същия домейн като сайта Ви.
Последния ред е URL адреса, към който искате да заведете потребителите. Може да е вашия сайт или лендинг страница, зависи от Вас.
Това е съкратената версия на рекламния Ви шаблон:
Заглавие – до 25 символа текст
Втори ред – до 35 символа текст
Трети ред – до 35 символа текст
Четвърти ред – дисплейния Ви URL адрес

6. Въведете вашите ключови думи

Поставете вашите ключови думи в полето за ключови думи. Започнете с малък брой и добавяйте знака плюс (+), скоби ([]), и кавички(“”), за да видите точно колко търсения генерира всеки вид. Когато започвате с AdWords не е добра идея да включите стотици или хиляди думи. Започнете с най-важните и развивайте броя им от там.

7. Задайте максималната цена за клик

Задайте максималната цена, която сте готови да платите, за клик, но имайте в предвид това. Всяка ключова дума теоретично е различен пазара, което означава, че всяка от важните Ви ключови думи трябва да има отделна стойност при наддаванията. Google Ви дава възможността да настроите тези стойности по-късно.
Ако можете да си позволите само 50 долара на ден вместо да кажем 170 долара, е по-добре да заложите на евтини ключови думи, за да може рекламата Ви да се види от колкото може повече хора. Тъй като всеки бюджет си има ограничения, ако залагате на скъпи ключови думи, ще изразходите бързо бюджета си и вашата Google реклама може да не се вижда в определени часове от денонощието.

8. Преразгледайте всичко

В тази стъпка е време за проверка. Проверете рекламата си за грешки. Проверете ключовите си думи, за да сте сигурни, че те са идеалните за Вас. Проверете дневния си бюджет, за да сте сигурни, че една реклама няма да източни сметката Ви. Направете цялостна проверка на всичко, за да сте сигурни, че всичко е идеално.

9. Впишете данните си за плащане

Вашите реклами ще започнат да се показват щом се потвърдят вашите данни за плащане. Е вече сте готови със своята AdWords кампания. Не беше толкова трудно нали.

Ако не мислите, че ще успеете да се справите, ние от SEOMAX сме готови да съдействаме. Ние можем да настроим Вашата Google реклама, а Вие да се възползвате от плодовете на дигиталния маркетинг.

БОНУС (Видео “Как да рекламираме в мрежата на Google”):

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email