ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.

Вашия сайт през очите на Google | Класиране на сайт

Вашия сайт през очите на Google | Класиране на сайт

Вашия сайт през очите на Google | Класиране на сайт

Често уебмастърите се чудят от голямата разлика на позициите си в търсачките на Google. Основната причина се крие в различните алгоритми за класиране на сайт.

 

Как Google индексира страниците

 

При оценка на страниците на сайта Google ги възлага на един от двата индекса – на основния или допълнителния. Последният, който още се нарича Supplemental Index, се закрепва за документите, които търсачките смятат за не много полезни – това могат да бъдат дублирани страници, документи с малко текстово съдържание и т.н. Те дори не вземат участие е резултатите от търсенето.

 

Такива документи трябва да бъдат закрити от индексация, отстранени или редактирани. Ако не го направите, това ще се отрази на репутацията на целия сайт.

 

Какво да праим, ако страницата е попаднала в допълнителния индекс на търсачките? Ето някои препоръки:

 

  • Ако това са страници от каталог, категория или нещо подобно, тогава трябва да напишете уникален текст, както и наличието на външни връзки;
  • За страниците, които няма голямо значение ( например, профилите на потребителите) може да се забрани индексация, а използването на каноничния URL адрес ще помогне да се отървете от дублиране на съдържанието;
  • Собственици на онлайн магазини могат да придадат значимост на страниците с неуникално описание на продуктите, като купят няколко не много скъпи външни връзки.

 

Как се обновяват резултатите от търсенето?

 

Google използва роботи, регулярно сканиращи базата данни, търсейки нови страници или промени във вече съществуващите. Това Google може да го прави всеки ден, благодарение на което след появата на страница в сайта, тя веднага се оказва в индекса на сайта и е включена в резултатите от търсенето. Актуализациите се извършват без радикална промяна. Позициите на сайтовете могат много силно да се променят както в едната, така и в другата посока. Затова оптимизаторите внимателно проследяват обновленията на Google, посвещавайки им на обсъждане много часове на тематични форуми.

 

Влияние на външните връзки

 

Всяка търсачка при класиране на сайт отделя високо внимание на външните връзки. Google не си затваря напълно очите за качеството на външните връзки въпреки, че тази търсачка не е толкова строга за типовете източници и тематични препращащи сайтове. За ефективното насърчаване на сайта чрез връзки е важно да се повиши тяхното качество и разнообразие.

 

Значение на вътрешната оптимизация

 

Google много цени качеството на сайта, като отделя особено внимание на всяка страница, както и отчита нейното съответствие с търсенето. Вътрешното свързване значително влияние при класиране на сайт, както и се отделя внимание на качеството на попълване на мета тагове Description и Title, разположението на социални мрежи и микро маркиране на страници. Специалистите на Google започнаха все по-често да съобщават на оптимизаторите за значението на адаптирането на електронни ресурси за работа с преносими устройства, тъй като този фактор е много важен за мобилно търсене.

 

Ролята на текстовия компонент при класиране на сайт

При класиране на сайт Google отделя внимание на съдържанието. Ако то е копирано, страницата ще бъде понижена в класирането или напълно ще отпадне. Ако говорим за ключови думи в текста, то най-важните въпроси трябва да се срещат най-често в началото на съдържанието, особено в първите изречения и параграфи на статията. А най-добре да използвате техните синоними. Важно е да се избягва прекалената употреба на ключовите думи, статиите трябва да бъдат естествени и прости за разбиране.

 

Характеристики на сайта

 

Ниската скорост на зареждане на сайта е крайно нежелателна. Значението на този показател потвърждава създаването от служителите на Google на специална услуга, която проверява скоростта на зареждане на страници. Тя е предназначена да помогне на уеб администраторите точно да определят показателя. Ако сайтът набере 90 и повече от 100 точки, Google ще бъде доволен.

 

Както показва практиката на SEO-оптимизаторите, Google особено цени тематичното и уникално съдържание, проследява поведенческите фактори на сайта и отделя внимание на неговите търговски характеристики. Също така положително се отразява и наличието на различни услуги – каталози, всички видове калкулатори, карти, онлайн консултанти и т.н.

За Google е важна добрата оптимизация на страниците – повторното свързване, структура, характеристики, дизайн. Така, че при професионално поддържане можете да разчитате на добри позиции.

 

Дигитална агенция SEOMAX и нейните специалисти се грижат за доброто класиране на сайта Ви, като преминават през целия процес на добрата SEO оптимизация.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email