Популяризиране на онлайн магазин?

Популяризиране на онлайн магазин

Най-голям интерес за собственика на онлайн магазина представлява търсачката на Google. Затова когато изработката на сайта е завършена, и вие искате да го изведете в първите ТОП 10 на Google, трябва да имате представа за спецификата на популяризиране на онлайн магазин с помощта на SEO оптимизацията.

Нужно ли е това?

Повечето онлайн магазини се ползват от голямо търсене именно благодарение на класирането в търсачките. Но съществуват и сайтове, които е невъзможно да напреднат в ТОП 10 на Google. В това число влизат:

1. Онлайн магазини, които са били създадени едва наскоро.

В случая, когато сайтът е създаден на новия домейн, е необходимо да се изчака известно време, за да може търсачката да започне да му се доверява. И това е задължително – дори напълно оптимизиран сайт няма да бъде в състояние да се изкачи нагоре без това условие. Затова е по-добре постепенно увеличаване броя на връзките без влагане на големи средства. След като проекта успешно съществува около една година, си струва постепенно да увеличите инвестициите в популяризиране на онлайн магазина, което с течение на времето ще позволи да се придвижи в топ десет на най-популярните сайтове. Това е най-подходяща за силно конкурентни и средно конкурентни запитвания, а за слабите трябва да започне да се популяризират веднага след стартирането на сайта.

2. Онлайн магазини, където не можеш да си купиш стока без премерване и внимателно претегляне на „за“ и „против“.

Да, има изключения, но обикновено подобни проекти имат нисък процент хора, преминали от клас „посетители“ в клас „купувачи“. Така, че ще трябва да се отиде наистина на големи обеми трафик. Разбира се, за целта ще се наложи и инвестиране на големи суми. Възможно е да се наложи да наемете висококвалифициран SEO специалист, който си разбира от работата и може да я свърши вместо вас.

3. Онлайн магазини, които предлагат не-уникални и сравнително евтини стоки.

Като правило, хората не обичат да плащат за доставка почти колкото стойността на самата стока. Още повече, ако тази стока може да бъде закупена в обикновен магазин.

Стратегия за популяризиране на онлайн магазин

Като цяло стратегията за популяризиране на онлайн магазин е проста. На първо място е подбора на търсенията. Те се разпределят по страниците в пълно съответствие с техния смисъл.
Ако е необходимо може да създадете недостигащите страници. След това трябва да направите качествена оптимизация на самите страници а после да използвате активно популяризиране чрез нискочестотни търсения. И само когато този етап е преминал, можете постепенно да увеличите броя на връзки за показване искания от средна честота на ключовите думи. Постепенно може да увеличите бюджета за да продължите по-нататъшно популяризиране на онлайн магазина за нуждите на от средна честота. Когато постигнете този резултат може да започнете работа с висока честота на ключовите думи.

Как да подготвим онлайн магазина за популяризиране?

Именно този етап от популяризиране на онлайн магазин се смята за най-скъп. Работата е там, че много страници в сайтовете не са оптимизирани. Необходимо е да се изготви технически анализ на сайт (настройка на сървъра, надеждност на хостинга, съответствие на системите за управление на съдържание с изискванията на SEO т.н. SEO одит). Разбира се, всеки открит недостатък трябва да бъде премахнат. За цялостни решения за онлайн търговията се доверете на професионалистите от екипа на SEOMAX.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Бюлетин SEOMAX
Top Heading Element

Последни публикации

Съдържание

Top Heading Element

Свържете се с нас

Заявете среща

Обадете ни се

Изпратете запитване

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

Моля, попълнете полетата от формата и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.