Много системи за управление на съдържание в онлайн магазин дават възможност да се избавите от някои видове ръчна работа. Работата с продуктовите карти може да бъде автоматизирана.
Можете автоматично да въведете ключовите въпроси в таговете и мета таговете, когато се създава страницата. Системата автоматично генерира уникалните тагове. Тъй като ключовите въпроси, с които се оптимизира страницата на продуктовите карти е името на самия продукт, можете да го поставите в H1 заглавие. В допълнение, се препоръчва автоматично отделяне с тага „strong“ на някои от ключовите думи в съдържанието. Разбира се, трябва да се отдаде предпочитание на уникално съдържание, тъй като само то ще се индексира. В случаите, когато информацията се дублира на различни страници, това води до слепване на някои страници. С други думи, търсачките изключват от списъка страниците, на които имат дубликати.
Всяка продуктова карта трябва да има уникално съдържание. И това е една от основните причини за големите разходи на първия етап от създаване на онлайн магазин. В случаите, когато не трябва да се променя описанието на продукта (например, описанието на медицински препарати подробно могат да дадат само специалисти), на страницата все едно може да се добави уникално съдържание. Това могат да бъдат съвети от специалисти или отзиви на потребители. Ако използвате не-уникално описание страниците, копирано от други сайтове, трябва да ги затворите за индексация.
Някои хора вярват, че търсачките могат да разпознаят само текстове, което означава, че могат да копират снимки, без страх от последствия. Това не е съвсем вярно. Търсачките лесно разпознават фотографии, дори те да са малко обработени. Затова се старайте да качвате уникални снимки.
Как правилно да създадете съдържание в онлайн магазин?
Както всеки знае, на страниците в онлайн магазина трябва да публикувате съдържание, което е качествено оптимизирано с ключови думи. Тези текстове трябва да съдържат определено количество от съответните фрази, като те трябва да се употребяват така, както ги използват потребителите в търсачките. Това повдига един сериозен въпрос – колко пъти трябва да употребим тези фрази в описанието? Най-лесният начин е да анализирате сайтовете на конкурентите, които са успели да изведат своите сайтове в топ 10, използвайки същите думи.
Днес, в условията на относително интензивна конкуренция, при желание и определени навици е напълно възможно сами да популяризирате вашия онлайн магазин. Достатъчно е да обърнете необходимото внимание на качеството на сайта и създаване на съдържание, но също така и да използвате инструменти за привличане на целеви трафик, т.е. чака ви сериозна работа. Пожелаваме Ви успех!